Gå til innhold

Skritteller på smartklokke som har begynt å telle for mange skritt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en Fossil hybrid smartklokke med skritteller. Denne har hele tiden fungert helt fint, tror den har telt realistisk mengde skritt (at jeg faktisk må gå en del for å nå målet om 10 000 skritt per dag). Men plutselig for noen dager siden mente den at jeg hadde gått 18 000 skritt denne dagen! Og det var en dag jeg ikke hadde vært spesielt aktiv i det hele tatt. Og så har den bare fortsatt å telle kjempemange skritt. Her om dagen mente den jeg hadde gått 20 000 skritt, jeg hadde knapt vært utenfor døra. Tror den må telle håndbevegelser som skritt, ettersom jeg skriver mye på PC både i jobb og fritid. Har prøvd å google problemet, ser at mange sliter med skrittellere som teller for mye, men aldri hørt om skrittellere som plutselig begynner å telle for mye etter å ha telt "strengt" i flere måneder!

Batteriet er nytt. Har prøvd å koble fra enheten for å restarte, men hjalp ikke det heller. Finner ingen informasjon om hva dette kan være. Har ikke trykt på noe rart heller... Endringen kom bare helt utav det blå, hadde ikke vært inne på appen og endret noe i forkant. 

Noen som har opplevd det samme?

Utrolig kjedelig hvis skrittelleren er helt ødelagt, liksom... Det var jo noe av det som var morsomt med den klokka.

Anonymkode: f37e3...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...