Gå til innhold

Når det går for mannen etter tre jukk.Hver gang.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville du vært fornøyd med det? Er det virkelig vanlig?

Anonymkode: 4577b...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde neppe brydd meg, om han fikk meg i mål først :)  heller det, enn å holde på til jeg blir sår og lei.

Anonymkode: 80dd4...e74

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er dere?  😨

Anonymkode: 0b7a0...0fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde neppe brydd meg, om han fikk meg i mål først :)  heller det, enn å holde på til jeg blir sår og lei.

Anonymkode: 80dd4...e74

Er mann selv og gir alltid dama orgasme før vi har samleie. Både hun og jeg har sjelden tid til å ha samleie 1 time. Ender også opp med at hun blir sår ved langvarig knulling hver gang. Begge har krevende jobber, trener mye og så skal man være sosiale å gjøre alle andre ting som må gjøres. Så som regel liker vi å et godt forspill for henne med vibrator og oralsex før vi har samleie i 5-10 min når vi har dårlig tid. Vil man ha langvarig sex kan man jo bare få flere orgasmer. Menn holder ut mye lengre på runde 2. 

Anonymkode: 68f98...71a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mann selv og gir alltid dama orgasme før vi har samleie. Både hun og jeg har sjelden tid til å ha samleie 1 time. Ender også opp med at hun blir sår ved langvarig knulling hver gang. Begge har krevende jobber, trener mye og så skal man være sosiale å gjøre alle andre ting som må gjøres. Så som regel liker vi å et godt forspill for henne med vibrator og oralsex før vi har samleie i 5-10 min når vi har dårlig tid. Vil man ha langvarig sex kan man jo bare få flere orgasmer. Menn holder ut mye lengre på runde 2. 

Anonymkode: 68f98...71a

Liten tid, sier du.  Men forspillet da? Hvor fort er det unnagjort?  😈

Anonymkode: 0b7a0...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liten tid, sier du.  Men forspillet da? Hvor fort er det unnagjort?  😈

Anonymkode: 0b7a0...0fe

15-20 min forspill og ca 10 min samleie på travle dager. Har vi god tid en lørdag eller søndag kan vi bruke opp mot 1 time totalt.

Anonymkode: 68f98...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få den opp gang nr 2 hvis du ikke føler deg ferdig. Gutter holder oftere ut lengre den andre gangen. Også mye forspill er kanskje til ditt favør, finnes mange måter å få nytelse på. 

Anonymkode: c7eae...56c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det hadde ikke fungert for meg! Ikke engang om han fikk reisning igjen, og da klarte 6 jukk, men siden du skriver hver gang regner jeg med at han enten ikke gir en ny omgang, eller kommer like fort da. Og ja, det hadde vært et seriøst problem for meg! 

Anonymkode: 41600...cbc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

15-20 min forspill og ca 10 min samleie på travle dager. Har vi god tid en lørdag eller søndag kan vi bruke opp mot 1 time totalt.

Anonymkode: 68f98...71a

Skift jobb! Bli deres egne sjefer. 

Anonymkode: 0b7a0...0fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg en voksen mann, og slutt å lek med duracell-sprutekaniner   :fnise:  

Anonymkode: 1e058...767

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finn deg en voksen mann, og slutt å lek med duracell-sprutekaniner   :fnise:  

Anonymkode: 1e058...767

Jeg har sex med en på 47 år,er ikke mange minuttene han heller holder ut. Han sier jeg må slutte å kåte han opp på meldinger før sex for da kommer han så fort,tror han hadde kommet fort anyway.

Anonymkode: 263d6...468

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er grunnen til at det blir så kort.Ofte ikke mer en 6 sekunders samleie.

Anonymkode: 4577b...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er grunnen til at det blir så kort.Ofte ikke mer en 6 sekunders samleie.

Anonymkode: 4577b...06a

Han tenner så ekstremt på deg vel :P

Anonymkode: 263d6...468

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som exen min :fnise:

Kunne ri han på 2 jukk så var han ferdig. Jeg lærte han opp ganske mange triks med fingre og tunge da, så gikk greit for min del. Men tenker at det er takket være meg at han klarer å kompensere for det nå, for han kunne ingenting av det der i starten på forholdet vårt. 

Husker han ble såå kry og stolt for at han hadde fått meg til å komme, og ble såå sjokkert når jeg kom mens han var inni meg og dåsa mi trakk seg skikkelig sammen. :fnise:

Anonymkode: 95543...b18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg som er anonym over. 

Skal sies at han aldri klarte å holde seg hvis han måtte tisse heller da. Sånn virkelig, klarte virkelig ikke holde seg. 

Tipset han om å trene på å holde seg på begge fronter, men det var han ikke interessert i. 

Anonymkode: 95543...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er grunnen til at det blir så kort.Ofte ikke mer en 6 sekunders samleie.

Anonymkode: 4577b...06a

Det har nok gått for lang tid siden siste samleie.  Hvis dere starter igjen ganske kort tid etter utløsning så kan det tenkes at han holder i mange minutter, kanskje mer enn en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Dump han 

Ja huff han må være ett grusomt menneske som tenner så mye på en dame at han kommer fort.

Anonymkode: 263d6...468

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meg som er anonym over. 

Skal sies at han aldri klarte å holde seg hvis han måtte tisse heller da. Sånn virkelig, klarte virkelig ikke holde seg. 

Tipset han om å trene på å holde seg på begge fronter, men det var han ikke interessert i. 

Anonymkode: 95543...b18

Høres ut som en mann med svake muskler i underlivet.  Hvis han vet at han ikke har det som skal til for å skape bevegelse i sjøen så har han erkjent som hann ape at for å spre sine svake gener så må han tømme seg fort. Litt sånn Hareide humor. Det e så tungt å dusje. Vatnet slår meg til bakken. Gi meg et mindre håndkle, det verker i armene. 

Anonymkode: 9d95b...beb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det uproblematisk. Mannen min kommer lett og vi utnytter det, fremfor å gjøre det til et problem. Vi har masse sex og jeg er på alle måter tilfredstilt. Samleie er ikke det viktigste i vårt sexliv.

Jeg vil heller ha den mannen jeg har nå, som kommer lett, enn han jeg var gift med før, som ikke kom i det hele tatt og måtte avbryte samleie for å runke. 

Anonymkode: ad068...56b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...