Gå til innhold

Hvilken stelleveske har du? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finner ikke mange fine stellevekser i butikk her jeg bor, så må bestille fra nett. Hvilken er du fornøyd med? :)

Anonymkode: e77a0...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker bare en vanlig veske. Aldri følt behov for spesiell stelleveske. 

Anonymkode: 79039...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en fin fjellrevensekk. 🙂 praktisk både før og etter stelleveske-tiden. Synes ikke de vanlig stellevesken er noe fine.

Anonymkode: 0d932...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratisveska kiwi delte ut for noen år siden 👍

Anonymkode: 5ece7...487

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en hvit emmaljunga-veske, kjøpt brukt. Godt fornøyd med den, plass til det jeg trenger den til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte en veske på morris til 200kr. Den kan mannen gå med også uten å se helt femi ut 😂 og den fungerer utmerket! 

Anonymkode: bd052...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har skip hop dash. Kjempefornøyd! 

Anonymkode: 1e422...3eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt EasyGrow MamaBag fra Havaristen.no til 149kr. Nypris 1000kr! De selges da noen av veskene har vært våte og tørket igjen, men de jeg fikk så helt perfekt ut uten noen skader. Skikkelig fine, men hadde aldri betalt 1000kr for en stelleveske. Nattens tips 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fra skiphop. Husker ikke modell

Anonymkode: 242d4...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg har kjøpt EasyGrow MamaBag fra Havaristen.no til 149kr. Nypris 1000kr! De selges da noen av veskene har vært våte og tørket igjen, men de jeg fikk så helt perfekt ut uten noen skader. Skikkelig fine, men hadde aldri betalt 1000kr for en stelleveske. Nattens tips 😊

Takk for tips, har bestilt :)

Anonymkode: 8a59c...3ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Miss.Wildfox said:

Jeg har kjøpt EasyGrow MamaBag fra Havaristen.no til 149kr. Nypris 1000kr! De selges da noen av veskene har vært våte og tørket igjen, men de jeg fikk så helt perfekt ut uten noen skader. Skikkelig fine, men hadde aldri betalt 1000kr for en stelleveske. Nattens tips 😊

Takk for tips ❤️ Bestilte jeg også 😅

Anonymkode: 6a83a...a32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg har kjøpt EasyGrow MamaBag fra Havaristen.no til 149kr. Nypris 1000kr! De selges da noen av veskene har vært våte og tørket igjen, men de jeg fikk så helt perfekt ut uten noen skader. Skikkelig fine, men hadde aldri betalt 1000kr for en stelleveske. Nattens tips 😊

Takk for tips 👌 da har jeg også bestilt 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg har kjøpt EasyGrow MamaBag fra Havaristen.no til 149kr. Nypris 1000kr! De selges da noen av veskene har vært våte og tørket igjen, men de jeg fikk så helt perfekt ut uten noen skader. Skikkelig fine, men hadde aldri betalt 1000kr for en stelleveske. Nattens tips 😊

Tusen takk! Nei 1000kr er litt for mye for en stelleveske, så dette var supert tips 😁

Anonymkode: e77a0...2fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kritt

Ser flere foreslår sekk, men husker jeg synes det var veldig greit med veske som man kan henge på vognen. Men sikkert fint med sekk om man for det meste bruker bæresjal.

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med denne 😊

Screenshot_20190320-160648.png

Anonymkode: 018d6...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Invistert???

Anonymkode: 16e02...1e6

Hva lurte du egentlig på?

Anonymkode: ca9c3...633

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kritt skrev:

Ser flere foreslår sekk, men husker jeg synes det var veldig greit med veske som man kan henge på vognen. Men sikkert fint med sekk om man for det meste bruker bæresjal.

Sekkene henges som stellebag på vogn😊 jeg synes det er veldig greit å ta sekken på ryggen og ha begge hendene frie når man må sette fra seg vogna ute før man skal inn eller ett eller annet

Anonymkode: ca9c3...633

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...