Gå til innhold

Plutselig var hun helt ferdig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun jeg da var sammen med, ba meg for ca.2 uker siden om å gå ut av grupper med venner på face/snapp. Jeg gjorde ikke det, hun ba meg gå ut av grupper for å bevise at jeg valgte henne. Jeg sa at jeg ikke kommer til å gå ut av noen grupper. Dette er mine gode venner fra videregående, og vi har hatt denne gruppen i flere år nå. Deretter var hun plutselig helt ferdig med meg, og sendte meg en utrolig lang melding om hvor høyt hun elsket meg, men at vi nå var helt ferdig. Vi snakket ikke på 2-3 dager, men jeg dro ut på byen den helgen, og da fikk jeg en melding om hvorfor jeg var ute, og hvorfor hun ikke hadde blitt invitert. Jeg svarte at jeg ikke orket å sitte hjemme å gråte, så jeg dro ut, grunnen til at hun ikke ble invitert var jo fordi hun hadde fortalt hun var ferdig med meg.

Vi har snakket litt i de siste dagene, om at vi skal fikse opp osv. Hun var alene i helgen, da hun begynte å spørre meg om det var dumt om hun inviterte en annen dit, og at den hun inviterte hadde sagt at han kunne få henne til å glemme meg og lignende. Men døren stod fortsatt åpen og jeg kunne komme likevel om jeg ville det. Men jeg gadd ikke fordi hun hadde skrevet sånn drit til meg. Hun ringer meg samme kvelden, griner å forteller at hun hadde ordnet til at jeg skulle komme osv. Jeg fortalte hun at jeg ikke gadd å komme fordi hun hadde skrevet drit til meg, men tok det ikke til seg. Dette er så slitsomt, hva gjør jeg?

Anonymkode: 91f25...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Dramaqueen det der høres det ut som.

Vær glad du er kvitt henne. Ikke et sundt forhold etter min beregning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde avsluttet. Hun trenger å jobbe med sjalusien, for det er tydelig at hun ikke har det bra når hun vil at du skal avslutte vennskap. For jeg regner med at samtalene du har er vennskapelig, og ikke flørting, seksuelt eller utleverende på noen måte. For det er eneste grunnen jeg hadde satt foten ned.

Og at hun prøver å manipulere deg med å avslutte om hun ikke mener det. Og true med å ta en annen til sengs i håp om at du skal komme løpende.

Det er synd at hun ødelegger slik for seg selv. Om du tror det er håp og vil gi henne en ny sjanse. Så får du be henne jobbe med sjalusien, og gi klar beskjed om at om hun gir ultimatum eller gjør det slutt, så bør hun mene det, for du kommer til å ta det seriøst. Og kommer ikke til å akseptere å bli testet og manipulert for at hun skal få viljen sin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har issues og er ikke klar for et modent forhold.

Anonymkode: d9baa...138

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå videre! Blokker og ignorerer henne fullstendig, fordi hun prøver faktisk å kontrollere, manipulere og ødelegge deg følelsesmessig. Hun har problemer, er ikke klar til et forhold og må derfor oppsøke en psykolog.

Anonymkode: 2dbcc...275

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt det er slitsomt. Ville avsluttet helt!

Anonymkode: 0e5de...f59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare komme deg videre, hun har det godt rundt lillefingeren hennes. Men du må bare avbryte nå. jeg kjenner igjen skrivingen din og ser at hun har holdt på sånn her med deg i flere mnd. Og det er ikke sunt for din del, du tror kanskje dette er noe å redde. Men hun vil nok ikke ha deg, men hun vil heller ikke miste deg. Og ingen skal trenge å gå ut av en gruppe med vennene sine pga ei dame. 

 

Anonymkode: f6138...684

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... Sperr henne. Hun vil kontrollere deg og det du gjør. Prøver å sette deg opp mot en annen fyr... Hvor gammel er hun egentlig? Jeg hadde ikke gått tilbake til henne, det er sikkert. For hun vil bare bli verre... 

Anonymkode: e2983...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne jenta/kvinnen må du holde deg langt unna - hun er ikke stabil og du kommer til å slite deg fullstendig ut. Blokker henne overalt. Mulig det utløser en reaksjon hos henne . mer drittprat og ryktespredning - men det må du bare stå i. 

Anonymkode: 7a946...018

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann, hun her hørtes ikke helt god ut!

Hun vil manipulere deg og det er superrødt flagg! Er du lur så holder du deg unna og forteller henne hvorfor, så hun kan jobbe med seg selv. Men den oppførselen er ikke greit på en flekk! Vær glad du er kvitt henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun jeg da var sammen med, ba meg for ca.2 uker siden om å gå ut av grupper med venner på face/snapp. Jeg gjorde ikke det, hun ba meg gå ut av grupper for å bevise at jeg valgte henne. Jeg sa at jeg ikke kommer til å gå ut av noen grupper. Dette er mine gode venner fra videregående, og vi har hatt denne gruppen i flere år nå. Deretter var hun plutselig helt ferdig med meg, og sendte meg en utrolig lang melding om hvor høyt hun elsket meg, men at vi nå var helt ferdig. Vi snakket ikke på 2-3 dager, men jeg dro ut på byen den helgen, og da fikk jeg en melding om hvorfor jeg var ute, og hvorfor hun ikke hadde blitt invitert. Jeg svarte at jeg ikke orket å sitte hjemme å gråte, så jeg dro ut, grunnen til at hun ikke ble invitert var jo fordi hun hadde fortalt hun var ferdig med meg.

Vi har snakket litt i de siste dagene, om at vi skal fikse opp osv. Hun var alene i helgen, da hun begynte å spørre meg om det var dumt om hun inviterte en annen dit, og at den hun inviterte hadde sagt at han kunne få henne til å glemme meg og lignende. Men døren stod fortsatt åpen og jeg kunne komme likevel om jeg ville det. Men jeg gadd ikke fordi hun hadde skrevet sånn drit til meg. Hun ringer meg samme kvelden, griner å forteller at hun hadde ordnet til at jeg skulle komme osv. Jeg fortalte hun at jeg ikke gadd å komme fordi hun hadde skrevet drit til meg, men tok det ikke til seg. Dette er så slitsomt, hva gjør jeg?

Anonymkode: 91f25...736

Meget ustabil kvinne, hold deg unna henne. Hun har ingen kontroll over seg selv.

Anonymkode: 48ffe...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...