Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å tolke dette? Blir jeg avvist av han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal prøve å være kort: Møtte en mann for straks 4 uker siden. Vi har hittil møttes 7 ganger. Har hele tiden hatt en god magefølelse på han, men etter sist jeg så han nå i helgen ble den plutselig ekstremt dårlig av en eller annen grunn. Jeg begynner å bli småbetatt og er usikker på om magefølelsen er en slags forsvarsmekansime for min del hvor jeg ender opp med å ødelegge hele datingen med å bli dramatisk, eller om jeg faktisk har rett i at det er noe som har begynt å skurre. Han har alltid vært ekstrem rask med å svare på sms, og 99% av all kontakt hittil har han stått for først. Sist uke så vi hverandre 4 dager på rad.

Siste meldingsutveksling så sendte jeg siste melding i samtalen vår søndag kveld i 22 - tiden og han svarte ikke før i dag mandag i 15-tiden..  Da spurte han også hvordan uken min ser ut og jeg tok det som et hint om at han lurte på når vi kunne sees neste gang. Jeg svarte når jeg kunne og han nevnte da at "han har ekstremt mye å gjøre på jobb", men at han skulle gjøre sitt beste for å kunne gå tidligere hvertfall en dag denne uken slik at vi kunne sees. Jeg følte meg av en eller annen grunn ekstremt avvist av den meldingen, selv om den var full av hjerteemojis og alt. Jeg svarte derfor bare at han ikke trengte det om han hadde så mye å gjøre.. Da svarte han tilbake "men jeg vil jo se deg".

Er dette noe å reagere på? Er det jeg som holder på bli helt gal? Eller tror dere han prøver å "fade" meg ut? Jeg bare forstår ikke hvorfor jeg plutselig har fått så EKSTREMT dårlig magefølelse, føler meg helt kvalm 😔

 

Anonymkode: fd1e3...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han skriver jo rett ut at han har lyst til å se deg. Det kan jo faktisk være så enkelt som at han ikke har tid til å prioritere dating akkurat denne uken? I perioder hvor jeg har det ekstremt travelt på jobb har jeg ikke engang tid til å skifte mening, jeg kunne aldri prioritert dating disse ukene :) 

Pust med magen TS :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var borti noe lignende. Når kontakten endrer seg, ganske plutselig, og du har en dårlig magefølelse. Så sier det ganske mye, og du bør være forbredt på at magefølelsen din sier ifra for en grunn! 

Men uansett så hjelper det ikke å stresse over det, hvis jeg kommer i en sånn situasjon igjen kommer jeg til å trekke meg litt unna jeg og. Og se om mannen "kommer tilbake" igjen. Kanskje trenger han et lite pusterom for å tenke. Å pushe hjelper iallefall ikke. Da forsterkes det at han trekker seg unna! 

Håper det ordner seg for dere. Uansett hva andre sier så vet jo du deres relasjon best. Skal aldri ignorere magefølelsen min igjen hvertfall. Greit nok at vi damer kan overtenke og overanalysere ting. Men magefølelsen er der for en grunn, tror jeg! 

Anonymkode: c2e01...840

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var borti noe lignende. Når kontakten endrer seg, ganske plutselig, og du har en dårlig magefølelse. Så sier det ganske mye, og du bør være forbredt på at magefølelsen din sier ifra for en grunn! 

Men uansett så hjelper det ikke å stresse over det, hvis jeg kommer i en sånn situasjon igjen kommer jeg til å trekke meg litt unna jeg og. Og se om mannen "kommer tilbake" igjen. Kanskje trenger han et lite pusterom for å tenke. Å pushe hjelper iallefall ikke. Da forsterkes det at han trekker seg unna! 

Håper det ordner seg for dere. Uansett hva andre sier så vet jo du deres relasjon best. Skal aldri ignorere magefølelsen min igjen hvertfall. Greit nok at vi damer kan overtenke og overanalysere ting. Men magefølelsen er der for en grunn, tror jeg! 

Anonymkode: c2e01...840

Er dette jeg er så livredd for nå.. Søren altså. Jeg kommer til å trekke meg 100% tilbake nå, og se hvordan han reagerer og om han reagerer i det hele tatt. Har dummet meg ut før ved å bli veldig pushy og needy når jeg merker sånt og det har ikke gjort situasjonen noe bedre nei.. :( Men er så vanskelig!!

TS

Anonymkode: fd1e3...dce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette jeg er så livredd for nå.. Søren altså. Jeg kommer til å trekke meg 100% tilbake nå, og se hvordan han reagerer og om han reagerer i det hele tatt. Har dummet meg ut før ved å bli veldig pushy og needy når jeg merker sånt og det har ikke gjort situasjonen noe bedre nei.. :( Men er så vanskelig!!

TS

Anonymkode: fd1e3...dce

Prøv å være litt cool og laid back. Ikke la ham se at du stresser.

Anonymkode: a853e...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å være litt cool og laid back. Ikke la ham se at du stresser.

Anonymkode: a853e...c8b

Takk for svar, skal prøve 🙈 

Ts

Anonymkode: fd1e3...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes IKKE dette vitner om avvisning. Du overtolker. Seriøst! 

Men ro for all del ned. Ingenting kommer godt ut av det med panikk. Lykke til ❤️

Anonymkode: 3e00b...f94

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen hadde reagert sånn ovenfor meg som du gjør så hadde jeg helt ærlig talt droppet datingen.

Jeg synes det blir ekstremt dramatisk og keg hadde gått utfra at du var veldig needy og sjalu.

 

Anonymkode: f3bbb...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust med magen - jeg tolker IKKE dette som en avvisning. Magefølelsen er ikke alltid til å stole på i dating, fordi det er så masse følelser, frykt, forventninger, håp og stress i sving. Men hvis du begynner å mase, virke needy eller passiv-aggressiv nå, så kan det føre til at du blir avvist.

Jeg heier på deg! 

Anonymkode: 318e1...d5a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Han hadde kanskje lagt seg tidlig og ikke hatt tid til å svare før kl 15. Da forklarte han at han har det travelt, men at han ønsker å se deg og derfor skal prøve å dra tidlig fra jobb! Hvor er anvisningen i dette? Og hvorfor svaret du bare de som tenker det samme og ikke de som tenker det ikke er avvisning? 

Du må prøve å roe ned. 

Anonymkode: f4e6e...736

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han plutselig føler på at det går litt fort frem, og vil chille litt - det er jo fair når dere var sammen så mye i forrige uke. Jeg syntes personlig ikke at meldingene han sender er noe avvisende i det hele tatt, men er skummelt når du har den magefølelsen. Min erfaring er at det ofte ligger noe i det :/

Anonymkode: 1a42a...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust med magen, som enkelte andre sier. 

Greit at du sendte melding klokka 22.00 på søndag. Kanskje han allerede var på vei i seng.

At han svarer rundt klokka 15.00 neste dag, kan jo være et tegn på at han nettopp har det det travelt på jobb. I tillegg tar han på en måte initiativ til å treffes. Han skal prøve å få det til, selv om han har det travelt. Se det positive i det han skriver.

Selvfølgelig kan det være en unnskyldning, men ha troa nå. Fortsetter det, passer dere kanskje ikke sammen, da du muligens har større behov enn ham for kontakt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har traff hverandre for 4 uker siden... er dere blitt kjærester? Hvorfor tror du at du er den eneste i livet hans? 4 uker bare og du allerede er så desperat?

Anonymkode: a076e...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å være sammen 4 dager på rad kan føles mye etter bare 4 uker. Spesielt når dere bare har truffet hverandre 1 gang i uka før det og ikke kjenner hverandre noe godt. Man kan liksom ikke slappe av med nye folk,  på samme måte som de man har kjent lenge. Tipper han bare fikk litt overload i forrige uke og trenger være mer alene eller med andre denne uka.

Anonymkode: 1ab87...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette virker veldig positivt faktisk, og jeg tror det negative kun er i ditt egen hode. Det er lett å bli paranoid i slike omstendigheter.

Anonymkode: 52e05...e84

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolker ikke dette som at han har mistet interessen. har en kompis som har samme historien så kansje det er dere to haha .. navnet hans starter vel ikke med T?? 

Anonymkode: d05d5...246

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville vært litt forsiktig med den "anklagende" tonen du har. Du kan spille deg selv helt ut. Han virker foreløpig interessert, men du kan vippe han andre veien. Syns det er veldig turnoff når noen sier det du sa i siste melding der at han ikke trenger å møte deg hvis han ikke har tid. Jeg hadde fått dramavibber lang vei. 

Anonymkode: 218fe...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...