Gå til innhold

Forvirret mann som tiltrekker seg galskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun sier ofte at hun ikke ønsker kontakt, gjerne etter jeg har vært litt avvisende, men så kommer hun tilbake igjen og er spesielt pågående med sex. Etter sex blir hun litt klengete og rar, før hun brått trekker seg tilbake igjen. Jeg vet at min avvisende oppførsel er sårende for henne, men hvorfor kommer hun tilbake til meg da, og hvorfor er hun klengete før hun plutselig trekker seg tilbake? Dama er jo tydelig kåt på meg. Forstår meg ikke helt på damer. Før henne hadde jeg en pulevenninne som ble helt psycho uten forklaring. 

Anonymkode: 8a514...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun blir veldig, veldig såret og kanskje forbanna av at du er avvisende og derfor sier hun at hun ikke ønsker mer kontakt. Der og da mener hun det nok, men samtidig er hun ikke klar til å gå fordi hun liker deg litt for godt. Hun liker å ha sex med deg også. Det at hun er klengete før hun trekker seg tilbake tenker jeg er pga litt følelsesmessig kaos i henne. Og så "tar hun seg sammen" og trekker seg unna. Høres ut som hun har det vondt.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig de egentlig er ferdig med pulevennskap og heller vil ha en skikkelig kjæreste.

Anonymkode: ffe29...cd4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, L@dy skrev:

Hun blir veldig, veldig såret og kanskje forbanna av at du er avvisende og derfor sier hun at hun ikke ønsker mer kontakt. Der og da mener hun det nok, men samtidig er hun ikke klar til å gå fordi hun liker deg litt for godt. Hun liker å ha sex med deg også. Det at hun er klengete før hun trekker seg tilbake tenker jeg er pga litt følelsesmessig kaos i henne. Og så "tar hun seg sammen" og trekker seg unna. Høres ut som hun har det vondt.

Dette stemmer veldig godt for min del hvertfall, da jeg var i en slik situasjon. J

Jeg vil ikke si at man er gal når man har det slik TS, men man har jo følelser og det er ikke alltid så enkelt. Men veldig typisk menn å omtale kvinner som gale når dere selv trigger frem et følelsesmessig kaos i oss.

Anonymkode: 8e9d3...c0a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, L@dy said:

Hun blir veldig, veldig såret og kanskje forbanna av at du er avvisende og derfor sier hun at hun ikke ønsker mer kontakt. Der og da mener hun det nok, men samtidig er hun ikke klar til å gå fordi hun liker deg litt for godt. Hun liker å ha sex med deg også. Det at hun er klengete før hun trekker seg tilbake tenker jeg er pga litt følelsesmessig kaos i henne. Og så "tar hun seg sammen" og trekker seg unna. Høres ut som hun har det vondt.

Vel, dette var en oppvekker å lese. Jeg har bare tenkt at hun er dust og kontrollerende mot meg når hun plutselig skal stikke av sånn fordi jeg rett og slett mister litt interesse etter vi har pult en hel kveld, men det er ikke noe stygt mot henne og det vet hun. Kvelende og forvirrende når hun var så kåt og laidback kvelden før. Har vært avvisende men ikke vært slem heller, siden jeg avviser henne på en snill måte og sier hu er søt, fantastisk og alt det der når hun sier hun er lei seg. Takk for innlegget ditt.

Anonymkode: 8a514...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ligger du med disse og hvorfor sier du slike ting når du kun er ute etter sex med dem? Ikke rart at de oppfører seg slik for du gir jo blanda signaler.

Anonymkode: 2c8aa...27a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, dette var en oppvekker å lese. Jeg har bare tenkt at hun er dust og kontrollerende mot meg når hun plutselig skal stikke av sånn fordi jeg rett og slett mister litt interesse etter vi har pult en hel kveld, men det er ikke noe stygt mot henne og det vet hun. Kvelende og forvirrende når hun var så kåt og laidback kvelden før. Har vært avvisende men ikke vært slem heller, siden jeg avviser henne på en snill måte og sier hu er søt, fantastisk og alt det der når hun sier hun er lei seg. Takk for innlegget ditt.

Anonymkode: 8a514...706

hvorfor er hun kontrollerende fordi hun stikker av, du gjør jo det samme selv? Har det ikke gått opp for deg at hun har følelser for deg - du nevner jo at hun er lei seg!! La vær å ha sex med ei som er så forvirret. Har du ikke høyt og tydelig sagt du kun er ute etter sex??

Anonymkode: 1b3de...392

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, L@dy skrev:

Hun blir veldig, veldig såret og kanskje forbanna av at du er avvisende og derfor sier hun at hun ikke ønsker mer kontakt. Der og da mener hun det nok, men samtidig er hun ikke klar til å gå fordi hun liker deg litt for godt. Hun liker å ha sex med deg også. Det at hun er klengete før hun trekker seg tilbake tenker jeg er pga litt følelsesmessig kaos i henne. Og så "tar hun seg sammen" og trekker seg unna. Høres ut som hun har det vondt.

Amen. Signerer denne. Har hatt det slik godt over et år med en fyr som har gitt blandede signaler og selv har sagt han er usikker.  Hadde det ikke noe bra! Nå har jeg endelig satt foten nedog avsluttet det for godt, og det er virkelig befriende!

Anonymkode: ca317...fa6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet kjempe godt hva du holder på med, og det liker du. Det gir deg en skikkelig ego-boost og makt å vite at du kan leke med følelsene til disse dumme og forvirrede kvinner. Liker du virkelig ikke oppførselen deres, så hold deg unna og avviser dem ved å ikke la dem tilbake i senga di. Men lett tilgjengelig sex sier du ikke nei til... ikke sant? Narsissist!

Anonymkode: afd32...001

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt at jeg har følelser for henne, men det kan ikke bli noe seriøst. Litt vanskelig å ikke møte henne når hun plutselig sender drøy melding om pikk, og strengt talt ikke min feil at hu blir lei seg når jeg er hyggelig avvisende dagen etter, for er ingen som tvinger henne til å komme tilbake igjen og igjen. Men som lady skrev har hun nok mye følelser for meg og oppfører seg som hu gjør pga det, greit å vite fra dere kvinners synspunkt. 

Anonymkode: 8a514...706

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Hun sier ofte at hun ikke ønsker kontakt, gjerne etter jeg har vært litt avvisende, men så kommer hun tilbake igjen og er spesielt pågående med sex. Etter sex blir hun litt klengete og rar, før hun brått trekker seg tilbake igjen. Jeg vet at min avvisende oppførsel er sårende for henne, men hvorfor kommer hun tilbake til meg da, og hvorfor er hun klengete før hun plutselig trekker seg tilbake? Dama er jo tydelig kåt på meg. Forstår meg ikke helt på damer. Før henne hadde jeg en pulevenninne som ble helt psycho uten forklaring. 

Anonymkode: 8a514...706

Hun vil være kjæresten din, akkurat som hun forrige, pulevenninnen. Og blir utrygg når du er avvisende.

Du kan jo være en mann og bare spørre henne rett ut da.

Anonymkode: ced95...b5e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor ligger du med disse og hvorfor sier du slike ting når du kun er ute etter sex med dem? Ikke rart at de oppfører seg slik for du gir jo blanda signaler.

Anonymkode: 2c8aa...27a

Enig. Høres ut som TS hekter damene sine. Holder de på gress liksom.

Ikke fint gjort.

Anonymkode: ced95...b5e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun vil være kjæresten din, akkurat som hun forrige, pulevenninnen. Og blir utrygg når du er avvisende.

Du kan jo være en mann og bare spørre henne rett ut da.

Anonymkode: ced95...b5e

Har ærlig talt ikke interesse av å spør, jeg sier at jeg har følelser for vedkommende og det får være bra nok. Jeg er aldri irrasjonell og er veldig klar i tankene, så sånn drama uten like gjør at jeg får avsmak.

Anonymkode: 8a514...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ærlig talt ikke interesse av å spør, jeg sier at jeg har følelser for vedkommende og det får være bra nok. Jeg er aldri irrasjonell og er veldig klar i tankene, så sånn drama uten like gjør at jeg får avsmak.

Anonymkode: 8a514...706

Og det er håpet hennes... at du skal få nok / mer følelser sånn at du vil være i et forhold med henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ærlig talt ikke interesse av å spør, jeg sier at jeg har følelser for vedkommende og det får være bra nok. Jeg er aldri irrasjonell og er veldig klar i tankene, så sånn drama uten like gjør at jeg får avsmak.

Anonymkode: 8a514...706

Du er jo opphavet til dramaet slik som du oppfører deg. Hvor gammel er du? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ærlig talt ikke interesse av å spør, jeg sier at jeg har følelser for vedkommende og det får være bra nok. Jeg er aldri irrasjonell og er veldig klar i tankene, så sånn drama uten like gjør at jeg får avsmak.

Anonymkode: 8a514...706

Du må jo IKKE si til henne at du har følelser for henne når intensjonene dine er overhodet ikke å gå inn i noe seriøst med damen! Hvis du var forelsket i ei dame, helt på knærne, og hun holdt på sånn.. ga deg håp, så litt «hyggelig avvisende»- hvor frustrert hadde ikke du blitt da?

Anonymkode: aa23d...f4b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du sier at du har følelser for henne, sier du også at du ikke ønsker et forhold? 

Hva er enhver forelsket persons største drøm? Et forhold med den de er forelsket i.

Og hva er din rolle når hun tydeligvis gang på gang tror at du kan tilby henne et forhold? Jeg tipper svaret ligger i «Jeg har følelser for deg». 

Pulevennskap er ingenting for deg, for du klarer ikke å unngå innblanding av følelser. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Vera said:

Du sier at du har følelser for henne, sier du også at du ikke ønsker et forhold? 

Hva er enhver forelsket persons største drøm? Et forhold med den de er forelsket i.

Og hva er din rolle når hun tydeligvis gang på gang tror at du kan tilby henne et forhold? Jeg tipper svaret ligger i «Jeg har følelser for deg». 

Pulevennskap er ingenting for deg, for du klarer ikke å unngå innblanding av følelser. 

Ja, det er det jeg sier... jeg har følelser for deg og slapp av! Den største forskjellen er at hu er needy som faen etter sex og jeg ønsker fred for en liten stund fremover, hadde hu bare slappet av hadde alt vært fint. Og på klokkeslaget kommer hu tilbake etter et par uker og er flørtete og pågående. Sier ikke nei jeg, om det gjør meg til en drittsekk får det så være. Hun legger kanskje mer i følelser enn meg, men jeg vil ikke miste henne til noen andre. 

Anonymkode: 8a514...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det jeg sier... jeg har følelser for deg og slapp av! Den største forskjellen er at hu er needy som faen etter sex og jeg ønsker fred for en liten stund fremover, hadde hu bare slappet av hadde alt vært fint. Og på klokkeslaget kommer hu tilbake etter et par uker og er flørtete og pågående. Sier ikke nei jeg, om det gjør meg til en drittsekk får det så være. Hun legger kanskje mer i følelser enn meg, men jeg vil ikke miste henne til noen andre. 

Anonymkode: 8a514...706

Hva slags følelser har du for henne egentlig?

Anonymkode: 6f22a...e44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun sier ofte at hun ikke ønsker kontakt, gjerne etter jeg har vært litt avvisende, men så kommer hun tilbake igjen og er spesielt pågående med sex. Etter sex blir hun litt klengete og rar, før hun brått trekker seg tilbake igjen. Jeg vet at min avvisende oppførsel er sårende for henne, men hvorfor kommer hun tilbake til meg da, og hvorfor er hun klengete før hun plutselig trekker seg tilbake? Dama er jo tydelig kåt på meg. Forstår meg ikke helt på damer. Før henne hadde jeg en pulevenninne som ble helt psycho uten forklaring. 

Anonymkode: 8a514...706

Det er kanskje så enkelt, Ts, som at noe ved det tiltrekker seg litt ustabile damer?

En kan være en tilfeldighet - to betyr at du enten oppsøker dem eller at de oppfatter deg som en aktuell partner.

Det mønsteret du oppfatter er ikke noe «fellestrekk» for damer. Det er en fellestrekk i din krets damer. Som kanskje har noe med hvilke samfunnslag lag du ferdes i? :vetikke: 

Om det ikke plager deg så fortsett som før. Dersom det plager deg - forsøk å heve egen sosial kompetanse så du virker tiltrekkende på damer av høyere sosial kompetanse.

Anonymkode: 295aa...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...