Gå til innhold

Vi har en litt uavklart date....og jeg får vondt i magen. Tenk om han ikke kommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En mann jeg har flørtet med en stund har et oppdrag her jeg bor (ifbm jobb) og nå har han invitert seg selv innom. Problemet er bare at han ikke kan si noe om når det blir og det er til og med litt usikkert om han i det hele tatt kommer. Jeg kan ikke mase om noe mer, for jeg forstår at han må avvente ordre, og det er kun dersom han får ordre om å dra hitover, at det skjer. Han skrev i en sms at han ville gi meg et pip med en gang han så om han fikk mulighet og tid. Også avsluttet vi meldingene med at vi begge håper å se hverandre. Så det er jeg ikke beykmret for, men er så redd det ikke blir noe av likevel. Går liksom og gleder meg hver dag nå, og venter på en sms om at han skal komme hit...

Måtte bare få dette ut. Vanskelig å ikke ha noe konkret å forholde seg til syns jeg. Noen andre som har gått slik og ventet på en litt uavklart date? Jeg håper så og blir så skuffet om uka går uten at han har fått til å komme seg hitover. Han sa mulighens neste uke også, da, så det er en mulighet...men å gå slik å vente...? Blir crazy av det. 

Anonymkode: 4b9c8...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første. Ikke ha store forventninger, ellers blir du skuffet. Gjør det du ellers gjør om dagen. Kommer meldingen, så kommer meldingen. Ta og spør uti uka om han vet noe mer når han eventuelt skulle komme så er det lettere for deg og planlegge dagen(e) dine utifra tidspunktet han kommer. Du har jo et liv og leve (forhåpentligvis), så er kjedelig at du skal liksom bruke alle timer på bare og vente og vente.

Anonymkode: e1842...24a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

For det første. Ikke ha store forventninger, ellers blir du skuffet. Gjør det du ellers gjør om dagen. Kommer meldingen, så kommer meldingen. Ta og spør uti uka om han vet noe mer når han eventuelt skulle komme så er det lettere for deg og planlegge dagen(e) dine utifra tidspunktet han kommer. Du har jo et liv og leve (forhåpentligvis), så er kjedelig at du skal liksom bruke alle timer på bare og vente og vente.

Anonymkode: e1842...24a

Takk for støtten. Jeg går mye og venter, men som du sier har jeg et liv å leve og nye å ta meg til. Men kjenner det i magen hver gang det piper på telefonen. Veldig redd for å mase så jeg lar nok uken gå...og hører jeg ikke noe innen fredag så tar jeg nok kontakt og spør om han tror det er aktuelt uken etter... Det var nemlig en mulighet. Håper selvsagt at han selv klarer å sende en mld og si "fikk det ikke til denne uken, hva med neste?" evt... Men mest av alt håper jeg han kommer en av de neste dagene. 

Ts

Anonymkode: 4b9c8...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at han har et oppdrag der du bor. Er det ikke litt rart at han ikke vet noe om når eller hvorvidt han skal dit da? Bor han langt unna?

Jeg er forresten veldig imot at du skal si til ham at det hadde vært fint å vite når han kom slik at du lettere skal kunne planlegge dagene dine. Det er kanskje fint at han vet at du gleder deg til å se ham, men det er ikke fint dersom han får inntrykk av at du sitter og venter og har anledning til å treffe ham absolutt når som helst på kort varsel.

Anonymkode: a82fd...b3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt ut som en heg kkenner. Hva begynner navnet hans på? Og hvor er han i fra? 

Anonymkode: 4391c...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du sier at han har et oppdrag der du bor. Er det ikke litt rart at han ikke vet noe om når eller hvorvidt han skal dit da? Bor han langt unna?

Jeg er forresten veldig imot at du skal si til ham at det hadde vært fint å vite når han kom slik at du lettere skal kunne planlegge dagene dine. Det er kanskje fint at han vet at du gleder deg til å se ham, men det er ikke fint dersom han får inntrykk av at du sitter og venter og har anledning til å treffe ham absolutt når som helst på kort varsel.

Anonymkode: a82fd...b3f

Nett han blir tilkalt akutt skjønner du. Han har spesial kompetanse og trengs når han trengs. Derfor er det litt sånn "now or never" og jeg "bør" være klar når han plutselig skal hitover. 

Ellers lurt å ikke la han vite at jeg gjør meg tilgjengelig, helt enig. Er bare så kjipt å gå slik og vente og lure. Han er ikke god på sms og kan helt sikkert finne på å dukke opp i slutten av neste uke uten et pip før han plutselig er på vei. Vi har ikke SÅ tett kontakt (tross følelser mellom oss). Han jobber mye. 

Idag er det gått to dager av denne første mulige uken. Kanskje litt tidlig å bli mismodig?😉😛

Anonymkode: 4b9c8...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nett han blir tilkalt akutt skjønner du. Han har spesial kompetanse og trengs når han trengs. Derfor er det litt sånn "now or never" og jeg "bør" være klar når han plutselig skal hitover. 

Ellers lurt å ikke la han vite at jeg gjør meg tilgjengelig, helt enig. Er bare så kjipt å gå slik og vente og lure. Han er ikke god på sms og kan helt sikkert finne på å dukke opp i slutten av neste uke uten et pip før han plutselig er på vei. Vi har ikke SÅ tett kontakt (tross følelser mellom oss). Han jobber mye. 

Idag er det gått to dager av denne første mulige uken. Kanskje litt tidlig å bli mismodig?😉😛

Anonymkode: 4b9c8...f1e

Ja, du må nesten prøve å finne en måte å ta det litt rolig på. Hvilket er en million ganger lettere sagt enn gjort‼

Anonymkode: a82fd...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...