Gå til innhold

Hvorfor blir jeg mislikt av kvinnelige asiatere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Merker det ofte når jeg er ute på byen, eller i andre sosiale sammenhenger - får stygge blikk og lignende fra en del kvinnelige asiatere (og noen kvinner fra andre land). Jeg er kvinne selv og norsk, men merker mine utenlandske venninner ikke opplever det samme som meg. 

Det hender jeg smiler av ren høflighet til en dame, uavhengig av etnisk opprinnelse - og da bemerker jeg meg ofte at de ser dumt/stygt på meg eller ignorerer meg. Her forleden da jeg var ute på byen, kommenterte jeg hvor flott antrekket til en dame av asiatisk opphav var, og da bare latterliggjorde hun meg på en indirekte måte. Samme skjer dersom jeg danser - får ubehagelige blikk fra en del utenlandske damer. Og mange av dem er ikke interessert i å prate med meg. 

Dette er selvsagt ikke noe kjekt, og jeg lurer på hvorfor det er slik - og om det er andre som opplever det?

Anonymkode: 323c2...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør dem. Vi kan ikke vite hvorfor du får stygge blikk.

Anonymkode: dd4b6...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ignorer dem i fremtiden. Hvis de skal være sånn så får de bli vandt til å være usynlig. 

 

Anonymkode: 5d94f...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner veldig mange av dem. Ble inkludert fordi en venn av meg giftet seg med ei. Og jeg er delvis utenlandsk selv, noe som synes. Kanskje det også bidro.

Men det er ofte fordommer fra norske damer mot asiatiske. Av flere grunner, og de asiatiske holder sammen av den grunn. Det har sin stolthet og integritet. Norske damer kan være veldig ovenfra og ned. Men langt fra engelske. De er verstingene i klassen, uten tvil. 

Ikke smisk med asiatere 🙂 mitt klare råd  🙂 ikke at jeg tror du gjorde det, men de siler komplimenter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...