Gå til innhold

Er kjæresten din for ulik vennene dine, så det blir ukomfortabelt å introdusere hverandre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen tanker og spørsmål her.. Hjelp meg?

For noen uker siden, ble jeg og kjæresten min enige om å bli nettopp det - kjærester. Hurra!

Det er bare en ting som gjør meg litt betenkt..

Andre venner av meg har nesten ikke kunnet vente med å vise fram kjæreste til venner og familie. Jeg derimot, gruer meg litt. Familien skal nok gå fint, men når det gjelder venner.. Jeg er redd de ikke kommer til å ha noe til felles, eller at det blir klein stemning pga det + beskjedenhet. 

Han er med andre ord litt ulik meg på enkelte områder, ikke en type jeg vanligvis ville valgt. Det kan ta litt tid å få fram de samfunnsengasjerte eller dype samtalene, og det er nok noe som er tema i vennegjengen. Det høres veldig teit ut, men jeg har kanskje funnet en litt enkel fyr? (Ikke som i mentalt, men i behov..)

Men jeg er vanvittig glad i han, ser fler og fler gode sider, slapper av 110% sammen med han og er sikker på at jeg vil ha han. Men jeg har liksom ikke et behov for å vise han fram heller.

1. Er det flere som har hatt der sånn med sin mann, men likevel har det gått bra? Hva gjør dere med "vennesituasjonen" - har dere felles venner, eller er dere alltid hver for dere, med venner?

2. Er dere som har levd livet med en mann det ikke alltid er lett å ta dype samtaler med i hverdagen, lykkelige? Er det noe man bare lærer å leve med, og får behovet for de type samtalene dekket med venninner osv? Hvordan fungerer forholdet deres?

 

Takk for svar :)

Anonymkode: 6d9a1...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...