Gå til innhold

Snekkerbukse kan MENN gå med det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde tenkt han var litt handicappet og brukte det fordi da er det lett å gå på do på egenhånd fordi buksa er enkelt å ta av og på selv. Men hvorfor spiller det noen rolle hva andre syns? 

Anonymkode: 874d6...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo bestemt deg. Du likte buksa og du kjøpte den. Likevel spør du om tilbakemeldinger, og når du får negativ respons må du argumentere imot. Hva vil du egentlig med denne diskusjonen? 

Anonymkode: 6c572...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dexy's Midnight Runners! :hjerte:

Tror ikke det er mange som tør (eller kler det. Min nerde-mann på nesten 50 bør holde seg unna, for å si det sånn) men på den rette personen kan det være kjempetøft! Føler du deg komfortabel med den, så go for it!

Anonymkode: aa8bb...38a

Takk for den sånne kommentarer styrker trua på at noen synes at snekkerbukse kan være kult på menn. Trenger noen av de også. Ville ikke vært kult å gått med om alle misliker buksa.

 Har fått med meg at mange «Hater snekkerbukse» er buksa like hatet av mange hvis damer går med det?

liker buksa for den er litt annen style enn det vanlige. På en måte litt kult å ha noe ikke alle tør gå med men alikevel kunne tenkt seg å ha😆

Anonymkode: 7c349...e39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om de mange negative kommentarene, klart menn også kan bruke snekkerbukse, da de i utgangspunktet ble laget for menn, og det er mange menn også pr dags dato som bruker snekkerbukse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man kan gå med det! Det er et praktisk arbeidsantrekk. Mange praktiske og store lommer til verktøy og man slipper "rørleggersprekken" når man bøyer seg. Anbefales!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare gå i det du vil du. Når du må «bumpe» din egen tråd to ganger før du hele tatt får svar, så tror jeg du kan slå fast at ingen egentlig bryr seg. 

Personlig synes jeg ikke snekkerbukse er spesielt kledelig på noen, kanskje med unntak av på gravide kvinner.

Anonymkode: c0bea...4d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det jo opprinnelig ett arbeidsantrekk for snekker så det sier seg vel selv........men om det er fint kan vel diskuteres....

Anonymkode: 2b44b...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan gå med nøyaktig det de vil.

Er ikke noe jeg hadde gått med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart. Snekkerbukse er et herreplagg fra et meget mannsdominert yrke. 

Hvis ikke menn kan bruke sine egne herreklær er det noe fullstendig galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud. Man kan vel for faen bruke de klærne man selv vil uavhengig om man er mann eller kvinne. 

Anonymkode: 85494...314

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Morpheus skrev:

Så klart. Snekkerbukse er et herreplagg fra et meget mannsdominert yrke. 

Hvis ikke menn kan bruke sine egne herreklær er det noe fullstendig galt. 

Takk for den sant som du sier, synes snekkerbukse kan være kult bare en har litt fargekontrast til buksa. Style den riktig kan den bli kul mener jeg

83EC6DE3-62C1-4115-A8D9-E13C7E41F8BC.jpeg

185ACB58-331C-4BD8-B9F9-2D0232B92130.jpeg

A38A28FB-79B8-4D10-AC7B-71745004CCD3.jpeg

Anonymkode: 7c349...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2019 den 21.59, AnonymBruker skrev:

Herregud. Man kan vel for faen bruke de klærne man selv vil uavhengig om man er mann eller kvinne. 

Anonymkode: 85494...314

Takk for den, er enig med deg, snekkerbukse passer like fint til begge kjønn👍Godt å høre at noen der mener set samme som meg og at ikke alle er i mot dette plagget. 

Anonymkode: 7c349...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snekkerbukse er nei og atter nei på begge kjønn. Mye kult fra 90-tallet, snekkerbukse er ikke en av dem. 

Anonymkode: eb33e...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2019 den 19.39, AnonymBruker skrev:

Tja stil det kan være alt fra ensfargede T-skjorte gensere eller stripete, synes en blir litt tøff arbeidskar med snekkerbukse. Bilde under viser bukse med enkeltkort T-skjorte under. Ikke helt feil det 

BBC2C070-B738-4A18-8EE2-209A30F09CC7.png

Anonymkode: 7c349...e39

Jeg tenker ikke tøff arbeidskar med blå snekkerbukse, tenker heller hipster eller barnslig, spesielt når det er den stilen du beskrev. 

Anonymkode: d0f41...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker ikke tøff arbeidskar med blå snekkerbukse, tenker heller hipster eller barnslig, spesielt når det er den stilen du beskrev. 

Anonymkode: d0f41...11c

Tar gjerne i mot tips på hvordan style buksa, type genser,farge som er i kontrast til buksa?. Er lys bukse som på bilde lengre opp finere enn mørkblå snekkerbukse?

Spør om råd for det er tydeligvis ikke bare å ta på seg en genser eller t-skjorte😄

Anonymkode: 7c349...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross for mest negative kommentarer her inne så har en del  venner av begge kjønn sagt at jeg kler snekkerbuksa, bortsett fra et par kommentarer: at du vil gå med det..Ja begynner å bli litt vant av å ha på snekkerbukse til daglig. Det er jo bra, var litt rart til å begynne med. Ikke så rart når det er relativt sjeldent syn i forhold til 90-2000 tallet

Anonymkode: 7c349...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...