Gå til innhold

Hadde du gidder å suge typen hvis han aldri slikket deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I tillegg har jeg hatt hovne lymfeknuter i fire mnd.lurer på om jeg har fått masse bakterier som har gjort at lymfeknuten er stor.Kan der være bakterier? 

Anonymkode: 1fa00...19c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble litt skrive feil her. Får ikke endret det nå.

Anonymkode: 1fa00...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde jeg giddet. Sikkert fordi jeg ikke er glad i å bli sleiket uansett, men ville i hvert fall ikke blitt det av noen som ikke hadde lyst. Sex for meg er ikke en byttehandel der jeg gjør ditt hvis han gjør datt. Men liker du ikke å suge, så trenger du ikke det, uavhengig av hva han gjør med deg og ikke!

Aner ikke med lymfekjertlene, men er han syk da?

Anonymkode: 677d2...6b1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier han ikke er syk men jeg begynner å lure på om jeg er smittet av noe?

Anonymkode: 1fa00...19c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han sier han ikke er syk men jeg begynner å lure på om jeg er smittet av noe?

Anonymkode: 1fa00...19c

Gå til legen, det kan være hva som helst som har smittet deg. Føler du deg syk da?

Anonymkode: 677d2...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke si til legen at jeg har hatt munnsex.Det er litt flaut. Føler meg ikke syk .men litt vondt i halsen innimellom.Litt slapp.

Anonymkode: 1fa00...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vente med (munn)sex til du er gammel nok? 

Anonymkode: 79821...cdf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i å suge, så ja... det hadde jeg gjort uansett. Foretrekker dét over å bli slikket for å være helt ærlig. 

Anonymkode: 50ddf...0c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje vente med (munn)sex til du er gammel nok? 

Anonymkode: 79821...cdf

All sex er noe svineri, kan bli sjuk av det! 😬

Anonymkode: ff581...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg sakte men sikkert sluttet med. Hadde sett på det som et så stort savn som ikke ble dekket at jeg hadde trukket meg vekk på de fleste måter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hadde følt meg som en puledokke faktisk. Finnes nok av den type menn, jeg vil ha noe annet.

Anonymkode: 9b685...37d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg suger, men mannen min slikker ikke. Jeg hverken kan eller vil tvinge han. Før ble han sugd ofte, nå blir det ikke så ofte. Jeg tenker (og har sagt til han) at sex handler om å gi og ta, så om han ikke vil gi oralsex så må han ihvertfall gidde å gi noe. Bare inn og ut sex er kjedelig og gir meg så lite. 

Anonymkode: ff5e5...1aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg likte å gi munnsex selv om jeg ikke fikk tilbake. Jeg syns ikke noe om å holde regnskap. Men når det forholdet til slutt, så lovde jeg meg selv å ikke ha ett seksuelt forhold med noen som ikke likte det flere ganger, for det var ett savn. Men om du føler deg utnyttet, brukt eller bare syns det er urettferdig, så bør du ikke gjøre det. Man bør kun bare utføre seksuelle handlinger eller ha sex når man har lyst. 

Men ja, han kan ha smittet deg med kjønnssykdom om dere ikke brukte kondom. Du bør dra til legen å finne ut om du trenger medisin. Leger hører så mye rart at du trenger ikke være flau. Men ikke ha mer ubeskyttet sex før både du og han har vært hos legen å vet at dere er friske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å suge, men liker ikke å bli slikket. Så ja :) 

Anonymkode: a982b...3bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tør ikke si til legen at jeg har hatt munnsex.Det er litt flaut. Føler meg ikke syk .men litt vondt i halsen innimellom.Litt slapp.

Anonymkode: 1fa00...19c

hva er flaut med det? seriøst...du er ikke første fastlegen har hatt av pasienter som har hatt sex og whatnot...

Anonymkode: b7fa4...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...