Gå til innhold

Fant ukjent hår i laknet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kjæreste med en utenlansk ung 22åring, fant blondt hår i sengen, også mørkebrunt nesten svart hår. Det siste kunne vært moren, men hennes hår er litt lysere enn det.

han sier det blonde håret kan være bestemoren hans men han vet ikke sier han. Jeg fant dette i laknet jeg skulle legge til vask. 

Anonymkode: 60d98...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har vært borti sånt før? Hvordan skal de hårståene bare havne der?

Anonymkode: 60d98...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er din hårfarge da?

Anonymkode: 0985e...4a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Hårstrå kan komme fra genseren du hadde på deg når du var på besøk hos noen, eller på jobb, eller på skolen..  Stol på partneren din eller finn deg en ny partner som du faktisk stoler på.

Anonymkode: f0eae...7ee

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Ukjente hår kan dukke opp fra hvor som helst. Du kan ha det på deg fra bussen, han kan ha fått det fra butikken. Det trenger ikke bety at han er utro, eller har noen andre i senga. 

Jeg bor alene, med ett barn, og her om dagen fant jeg brune korte hår i sofaen.. Jeg har ikke hatt besøk, og barnet har kun hatt en venninne på besøk. Men venninnen har hund som røyter som hun har hatt i klærne sine. Det skjer. 

Anonymkode: 2b597...50c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hårstrå er flyktige. Du kan kjøre buss og få et hårstrå på genseren fra en som har sittet på plassen tidligere, bære det med deg hjem og legge det fra deg igjen i sengen eller sofaen. Uten at du noen gang har møtt eieren til det.

Anonymkode: c0a2c...528

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stopp verden, jeg vil aaaaaaaav!!!!!!!!!!!!!!

Anonymkode: 46000...c3d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg så absolutt ikke kjenner alle hårene på mitt eget hode, ei heller på venner/familie. 
Jeg er mellomblond selv, og ser stadig vekk helt lyse og helt mørke hår hos meg selv. 
Har venninner som har helt mørkt hår, men fortsatt noen lyse hårstrå innimellom, samme som at de som er lys blond ofte har noen mørke hår. 
De hårene jeg har "kontrollert" fra meg selv er også av ulik lengde og tykkelse. 
Eneste hårstråene jeg kan si relativt sikkert hvor kommer fra, er de knallrosa hårene, dem stammer ganske så garantert fra den eneste venninnen jeg har som har farget håret rosa. 

Anonymkode: 4977f...dc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sende det til DNA-analyse.....

Anonymkode: 2bc8e...2e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fellesvaskeri, så kan håret komme derfra også. Jeg bor alene men det hender det kommer både katte, hunde og menneskehår fra andre beboere i min klesvask. Urk.

Anonymkode: 2fd47...149

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tidligere venninna mi fant blonde hår i senga. Hun er mørk. Viste seg at denne fyren var notorisk utro. 

Digresjon: Hører med til historien at JEG var på date med han først etter å ha møtt han på nett. Hun kom tilfeldigvis forbi, falt pladask for MIN date, og la inn en sjarmoffensiv som jeg ikke kunne overgå. De var sammen i to år, han var notorisk utro, og jeg har null sympati for henne: karma bites you in the ass.

Anonymkode: c3913...f14

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kjæreste med en utenlansk ung 22åring, fant blondt hår i sengen, også mørkebrunt nesten svart hår. Det siste kunne vært moren, men hennes hår er litt lysere enn det.

han sier det blonde håret kan være bestemoren hans men han vet ikke sier han. Jeg fant dette i laknet jeg skulle legge til vask. 

Anonymkode: 60d98...d6f

Fant du ingen av dine hår eller samboerens hår i lakenet?

Anonymkode: da291...813

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kjæreste med en utenlansk ung 22åring, fant blondt hår i sengen, også mørkebrunt nesten svart hår. Det siste kunne vært moren, men hennes hår er litt lysere enn det.

han sier det blonde håret kan være bestemoren hans men han vet ikke sier han. Jeg fant dette i laknet jeg skulle legge til vask. 

Anonymkode: 60d98...d6f

Var lengden på hårstråene lengre enn ditt hår?

Anonymkode: da291...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På min jobb jobber vi i par. Jeg har en mannlig partner. Vi har knapt gitt hverandre en klem på disse årene, men allikevel har han funnet mine laaaange hårstrå i klærne sine, i undertøyet sitt og i sengen sin. Jeg har veldig langt hår, så det er ingen tvil om at de er mine, og av og til faller de av. Hår vandrer jo. Kona hans har truffet meg flere ganger og skjønner at de er mine, men han har da aldri blitt beskyldt for utroskap. Jeg hadde ikke stusset i det hele tatt, de kan ha kommet hvor som helst fra. 

Anonymkode: a60f2...7c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På min jobb jobber vi i par. Jeg har en mannlig partner. Vi har knapt gitt hverandre en klem på disse årene, men allikevel har han funnet mine laaaange hårstrå i klærne sine, i undertøyet sitt og i sengen sin. Jeg har veldig langt hår, så det er ingen tvil om at de er mine, og av og til faller de av. Hår vandrer jo. Kona hans har truffet meg flere ganger og skjønner at de er mine, men han har da aldri blitt beskyldt for utroskap. Jeg hadde ikke stusset i det hele tatt, de kan ha kommet hvor som helst fra. 

Anonymkode: a60f2...7c9

Har ha fortalt deg det?

Anonymkode: da291...813

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kona hans har truffet meg flere ganger og skjønner at de er mine

Han har fortalt deg at han har snakket med sin kone om at han har funnet håret ditt i sin seng, i sitt undertøy  og i klærne sine? 
Han har fortalt deg at hans kone har sagt at hun skjønner at det er dine hårstrå?

Anonymkode: da291...813

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...