Gå til innhold

Til menn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Monsieur Beau
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når en mann sier til deg at han syns vulvaen din er ekkel, hva mener han? At de indre kjønnsleppene er for lange? At vulvaen din lukter dårlig? At vaginaen din blir for våt? At vaginaen din ikke er trang nok?

Drt er jo umulig å vite hva som ligger bak et slikt utsagn. Hadde vært fint om noen menn her inne kunne konkretisere det hele :)

Anonymkode: 16742...35e

Jeg kan konkritiserer det hele. 

Du har vært borti en grisefrekk guttunge uten manerer. Han fortjener hverken deg eller kroppen din. Han har et helt fjernt virkelighetsbilde og etter oppførselen hans å dømme er du den første og siste kvinnen han var heldig å være intim med. Ingen kvinner trenger å godta sånt tøv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når en mann sier til deg at han syns vulvaen din er ekkel, hva mener han? At de indre kjønnsleppene er for lange? At vulvaen din lukter dårlig? At vaginaen din blir for våt? At vaginaen din ikke er trang nok?

Drt er jo umulig å vite hva som ligger bak et slikt utsagn. Hadde vært fint om noen menn her inne kunne konkretisere det hele :)

Anonymkode: 16742...35e

Uten at han selv vet det, forteller han deg at han er en dust og at forholdet av den grunn er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tigertone skrev:

Om en mann sier dette til en kvinne er det for å få makt eller kontroll over kvinnen. Legge skam der det ikke er noe skamme seg over. Hvorfor noen menn velger å si dette til noen er usikkert, men det viktigste man som kvinne kan gjøre for seg selv er å komme seg bort. 

Helt korrekt.

TS, menn er manipulative av natur. De sier slike ting for at du skal føle deg dårlig og at du dermed føler det er noe galt med deg og at du må svare til hans forventninger. De tråkker på deg for å få ned selvtilliten din slik at de kan ha deg i sin hule hånd og knuse deg sakte men sikkert. Alle menn gjør dette i et forhold eller vil prøve å gjøre det for å kontrollere deg og bestemme over deg.

Det du svarer på sånt er: kanskje du synes det, men de fleste menn elsker fitta mi...eller noe sånt.

Med en gang en mann gir deg en dårlig følelse eller snakker ned til deg så slår du opp for det blir bare verre. Husk at mange sånne kommentarer kan være vanskelig å tolke eller at han pakker det inn som humor så hvis du reagerer så får du som svar at det var bare tull/du er hårsår eller hysterisk osv, men det driter du i, for du skal ALDRI beholde en mann son får deg til å føle deg dårlig.

Anonymkode: a6d57...fb5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er homofil i fornektelse. Han kommer ut før eller siden, men det er hans prosess. Du får bare leve ditt liv som du vil.

Anonymkode: f0672...098

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Helt korrekt.

TS, menn er manipulative av natur. De sier slike ting for at du skal føle deg dårlig og at du dermed føler det er noe galt med deg og at du må svare til hans forventninger. De tråkker på deg for å få ned selvtilliten din slik at de kan ha deg i sin hule hånd og knuse deg sakte men sikkert. Alle menn gjør dette i et forhold eller vil prøve å gjøre det for å kontrollere deg og bestemme over deg.

Anonymkode: a6d57...fb5

Herlig generalisering. Det virker som du har opplevd noen dårlige forhold til manipulative menn og da tenker at alle menn er slik. Det er ikke sunt for deg i eventuelle fremtidige forhold du velger å satse på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, megda skrev:

Herlig generalisering. Det virker som du har opplevd noen dårlige forhold til manipulative menn og da tenker at alle menn er slik. Det er ikke sunt for deg i eventuelle fremtidige forhold du velger å satse på.

Enig, hater når folk skal generalisere å dømme et helt kjønn. Det finnes like mye manipulerende kjerringer som behandler mannen sin som dritt, så dette er jevnt fordelt. HELDIGVIS er er de fleste både menn og kvinner snille og oppegående mennesker med sympati og empati. Satts heller på en sånn person..

Anonymkode: 86856...0cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han må ha noen undertrykte issues. Ufin og barnslig! Menn sier ikke sp t, Ts. Jeg har aldri erfart noe sånt. Med så anstrengt forhold til din kropp så kan han umulig være en god elsket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk hersketeknikk! Sikkert veldig usikker på seg selv og vil tråkke ned andre før han selv blir tråkket på. Gi klar beskjed. Kanskje han forstår. Hvis ikke, er det plenty av menn som vil behandle deg med respekt!

Anonymkode: b11e0...ef4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2019 den 15.38, Monsieur Beau skrev:

Jeg kan konkritiserer det hele. 

Du har vært borti en grisefrekk guttunge uten manerer. Han fortjener hverken deg eller kroppen din. Han har et helt fjernt virkelighetsbilde og etter oppførselen hans å dømme er du den første og siste kvinnen han var heldig å være intim med. Ingen kvinner trenger å godta sånt tøv. 

Enig, men jeg vil utdype litt.  Dette handler ikke om TS i det hele tatt men om at denne dusten ønsker å såre henne. Slik snakker drittsekker bare for å være ekle. Så enkelt er det. Drittsekken har oppnådd sitt mål, nemlig å såre deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2019 den 11.27, AnonymBruker skrev:

Jeg har spurt om han er homofil, men det er han ikke. 

Det er flere situasjoner han syns er ubehagelig. Han vil for eksempel ikke være ligge inntil meg når jeg har mensen, han utfører ikke oralsex på meg og han var ikke til stede under fødselen av barnet han har med eksen fordi han syns det er ekkelt. Jeg sliter litt med å forstå at dette er normalt. Jeg skjønner at menn sikkert ikke syns en vulva er det vakreste som fins, men dette virker litt ekstremt egentlig. Jeg får jo ikke gjort annet enn å fortsette å ha god hygiene. Jeg er født sånn jeg er, men hadde vært greit å vite hva menn mener når de syns at en vulva er ekkel. 

Anonymkode: 16742...35e

Jeg er mann, men har ingen idé om hva som beveger seg i hodet hans. Det er en helt fremmed og merkelig oppførsel for meg. 

Det virker på grensen til sykt å ikke kunne ligge inntil deg når du har mensen. Det er også unormalt å ordlegge seg sånn at du føler deg ekkel.

Jeg klarer ikke å se dette fra hans side, rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...