Gå til innhold

saken som etterforskes som terror i London der en høyreekstremist gikk til angrep med kniv


sannhetennå

Anbefalte innlegg

her er saken på Engelsk https://www.bbc.com/news/uk-england-surrey-47605547

her er saken på Norsk

Britisk politi etterforsker et knivangrep i London som en terrorhandling inspirert av ytre høyrefløy. Episoden skjedde lørdag kveld i Stanwell vest for London da en 19-åring ble angrepet av en mann som var bevæpnet med et balltre og en kniv. Ifølge politiet ropte angriperen rasistiske kommentarer til tenåringen, skriver NTB. 

 

nå er det plutselig blitt veldig mye av dette, hvorfor diskuteres ikke dette her på kvinneguiden?

ingen som har nevnt noe om hendelsen her og det er veldig merkelig.

hvor er alle dere som fyrer løs når det skjer et eller annet der det er snakk om innvandrere som har gjort noe?, hvorfor er dere plutselig veldig stille nå?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hørt om dette men så har jeg heller ikke fått tid til å se nyhetene, noe jeg vanligvis pleier. Det er en skummel utvikling i samfunnet både mtp ekstremisme både den ene og den andre veien. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist.. og trist at folk ikke engasjerer seg med mindre de kan identifisere seg med offeret, eller føler at de har "noe til felles".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...