Gå til innhold

Mannen min har veldig liten penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror han har en kjempestor en, men at TS bare bløffer for å dempe skuffelsen. 😉

Anonymkode: db183...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ta det opp fordi jeg håper at vi kan finne en løsning, og at jeg kan bli seksuelt tilfredsstilt igjen. Jeg vil jo ikke gå fra ham, jeg ønsker meg bare en større kuk, for å være litt direkte. 

Det vet jeg ikke, men den er skikkelig liten. Både kort og tynn. 

Anonymkode: d309e...a30

Gul o.b. Størrelse?

Anonymkode: 73fea...caa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener du at jeg ikke kan ta det opp? Han har veldig liten penis, og selv om vi ikke har snakket mye om størrelsen på den så er han nødt til å være klar over at den er svært liten og ikke kan fylle opp eller tilfredsstille noen. 

Det var lurt, jeg kan kanskje starte der. Men jeg ønsker "the real deal" etterhvert, et leketøy kan ikke erstatte en skikkelig kuk.

Anonymkode: d309e...a30

Kvinner er veldig forskjellige. Det er faktisk noen som trives med smågodt. Det høres ut som det ikke akkurat er deg, så du får snakke med gubben om at du trenger ekstrahjelp fra en sværing, og så får han finne ut hva han skal gjøre, glede seg over det, eller skilles.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor liten er han? Hva er stort for deg – og hva er tilfredsstillende? Tenkte du ikke på størrelsen i starten av forholdet?

Anonymkode: 744be...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min har en svært liten penis som ikke gir meg mye nytelse. Jeg elsker følelsen av å bli fylt helt opp når jeg har sex, og er vant til sex med menn med svært stort utstyr, men hans penis kjenner jeg knapt inni meg. Jeg savner det!

Hvordan kan jeg ta opp dette på en ok måte? Jeg har lyst til å foreslå å inkludere noen velutstyrte menn i sexlivet vårt, og jeg vil helst at mannen min skal være tilstede. Han er flink til å tilfredsstille meg på andre måter - han har nok måtte kompansere for det lille utstyret så lenge han har vært seksuelt aktiv - og kombinasjonen av hans hender og tunge og en annen manns store utstyr hadde vært absolutt ideellt for meg. 

 

 

 

 

Anonymkode: d309e...a30

Ganske slemt av deg å ikke bare ville ha deg med noen med større penis enn mannen din, men også kreve at han skal se på. Ikke akkurat ekte kjærlighet.

Anonymkode: 2d3f3...82b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bety at han er veldig intelligent.

Du burde ha vært stolt av mannen din.

Hadde jeg vært han ville jeg dumpet deg forlengst, sendt deg på første fly til et sted i sentral afrika hvor dine lyster imøtekommet.

Anonymkode: 1dbfa...9b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min har en svært liten penis som ikke gir meg mye nytelse. Jeg elsker følelsen av å bli fylt helt opp når jeg har sex, og er vant til sex med menn med svært stort utstyr, men hans penis kjenner jeg knapt inni meg. Jeg savner det!

Hvordan kan jeg ta opp dette på en ok måte? Jeg har lyst til å foreslå å inkludere noen velutstyrte menn i sexlivet vårt, og jeg vil helst at mannen min skal være tilstede. Han er flink til å tilfredsstille meg på andre måter - han har nok måtte kompansere for det lille utstyret så lenge han har vært seksuelt aktiv - og kombinasjonen av hans hender og tunge og en annen manns store utstyr hadde vært absolutt ideellt for meg. 

 

 

 

 

Anonymkode: d309e...a30

Ok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ha skrevet kjæresten din og ikke mannen din. Så hadde du vært litt mer troverdig.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg ser at det spekuleres i om det er trolling, og at mange lurer på hvorfor jeg giftet meg med ham når jeg visste at han hadde liten penis.

Er man troll bare fordi man som kvinne er litt eksplisitt i språket, eller er man troll fordi man har fantasier eller preferanser? Eller fordi jeg ønsker å ta dette opp med mannen min? Og hva skulle jeg få ut av å trolle om dette? Opplys meg gjerne. 

Ja, jeg visste at han hadde liten kuk. Nei, det var ikke aktuelt å la liten kuk stå i veien for å være sammen med drømmemannen min (han mangler bare kuken!). 

Vi er lekne og åpne med hverandre, og et forslag om å inkludere en annen person i sexlivet vil ikke komme som en overraskelse eller gjøre ham ukomfortabel. Det jeg synes er litt vanskelig er å få frem den delen om at denne personen må ha en tømmerstokk mellom beina. 

Som sagt er det omtrent ikke mulig at han ikke vet at han er veldig dårlig utstyrt, det skulle ikke overraske meg om han har hørt det før eller om han har blitt møtt med fnis når han har kledd av seg. Hos oss har det ikke vært et tema så langt,( selv om jeg nok også ble noe perpleks og kanskje ikke skjulte dette så godt første gang jeg så ham naken,) men jeg ønsker å undersøke muligheten for at han kan være med på å oppfylle fantasiene mine og hive seg med på fetisjen min. 

 

 

Anonymkode: d309e...a30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Jeg ser at det spekuleres i om det er trolling, og at mange lurer på hvorfor jeg giftet meg med ham når jeg visste at han hadde liten penis.

Er man troll bare fordi man som kvinne er litt eksplisitt i språket, eller er man troll fordi man har fantasier eller preferanser? Eller fordi jeg ønsker å ta dette opp med mannen min? Og hva skulle jeg få ut av å trolle om dette? Opplys meg gjerne. 

Ja, jeg visste at han hadde liten kuk. Nei, det var ikke aktuelt å la liten kuk stå i veien for å være sammen med drømmemannen min (han mangler bare kuken!). 

Vi er lekne og åpne med hverandre, og et forslag om å inkludere en annen person i sexlivet vil ikke komme som en overraskelse eller gjøre ham ukomfortabel. Det jeg synes er litt vanskelig er å få frem den delen om at denne personen må ha en tømmerstokk mellom beina. 

Som sagt er det omtrent ikke mulig at han ikke vet at han er veldig dårlig utstyrt, det skulle ikke overraske meg om han har hørt det før eller om han har blitt møtt med fnis når han har kledd av seg. Hos oss har det ikke vært et tema så langt,( selv om jeg nok også ble noe perpleks og kanskje ikke skjulte dette så godt første gang jeg så ham naken,) men jeg ønsker å undersøke muligheten for at han kan være med på å oppfylle fantasiene mine og hive seg med på fetisjen min. 

 

 

Anonymkode: d309e...a30

Det lukter mann med sph (small penis humuliation) fetish her.. Og hvis du faktigst er seriøs vil jeg ta meg en tur til psykologen og få sortert noen av tankene dine, fordi det er ikke normalt å behandle mannen sin på denne måten rett og slett. Du må ha ganske liten sosial intelligens om dette er noe du tror mannen din vil være med på helt ærlig. Han fortjener ei som er mye bedre menneske enn deg rett og slett. La oss snu om på rollene. En mann sier til kona/samboeren sin at han vil ha sex med ei trang jomfru fordi han tenner veldig på dette. Hadde det vært akseptabel oppførsel fra en partner syns du? 

Anonymkode: c3b02...668

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har et lekent sexliv (som du skriver) bør det ikke være noe problem å foreslå et kraftig leketøy med litt glimt i øyet. Så ser du hvordan han reagerer og tar det derfra. Er du heldig er han som meg og blir tent av det du beskriver. 

Anonymkode: 744be...d25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel bare ta med sexleketøy? 😄

Anonymkode: 1e8dd...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å inkludere flere kan gå dersom begge er gira og sexlivet ellers er bra. Dersom det er for å rette opp i noe som ikke er bra er det store muligheter for sjalusi og ganske livsfarlig. Det kan ende med at det aldri blir bra igjen. For meg er det det at du ikke ser for deg at han kan bli såret eller sjalu som gjør at du virker som et troll, ikke at du bruker direkte ord eller drømmer om stor kuk.  

Anonymkode: 98b05...8a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2019 den 1.12, AnonymBruker skrev:

Herregud, dårligste trollinga ever. Hvorfor gidder dere å svare på dette åpenbare tullet?

Anonymkode: c0498...879

Jepp, du sa det.

Anonymkode: cde5b...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Troll her med liten p..., men det går bra lell.  😘

Anonymkode: db183...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA ER EGENTLIG EN LITEN PENIS????  😵

Anonymkode: db183...763

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...