Gå til innhold

Hvordan jenter sveiper på tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sveiper liker på dem jeg liker og ikke liker på dem jeg ikke liker :vetikke:

For det meste er det idiotiske bar overkropp bilder, treningsbilder, ut i naturen bilder, bilder hvor man ikke har peiling på hvem man egentlig skal se på... ja det er mange dislike bilder. Og ikke minst sveiper ikke liker på dem som ikke gidder å skrive noe i profilen :vetikke: og litt for mange ala «paradise» bilder, litt solbrun, håret sleika bakover og en «pose» 😵 nope! 

Når jeg har lukt bort alle disse, ja da får jeg kanskje det du skriver 1/15 som jeg sviper liker på. Man har lov å se etter det man liker. Ser ingne vits i å sveipe liker på noen jeg faktisk ikke liker, og ikke kan se meg selv med :vetikke:

 

Endret av Ariana807
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du matcher med topp 20% av menn på Tinder. De har 100 vis av matcher. draug 75 har forklart det fint rett over her.

Anonymkode: 72aa1...506

Kan du ikke lese? Jeg sveiper høyre på helt vanlige menn. Alle menn som tar vare på seg selv og legger ut fine bilder og gjerne skriver en positiv tekst vil vekke aktuelle kvinners interesse. For kvinner har ulike preferanser. Du kan ikke stille med fett hår, brune tenner og uskarpe selfies opp i nesa og forvente matcher. 

Har en god venninne som jeg har vist noen bilder av menn jeg har datet og hun har vist meg noen, og ingen av disse har vi hatt felles.

Endret av McMary
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja og det er mange kvinner det skjer med så ikke tro at dette gjelder bare menn. Du får match med de "stygge" som du og ingen andre menn vier en tanke til mens dere sutrer over at miss universekandidaten som kan plukke fra første hylle ikke vil ha dere.

Senk kravene så blir det bedre🤗

Anonymkode: 83006...8fe

Jeg er ikke ute etter noen miss universe dame. Vil bare ha en dame som er lik som meg. Altså slank og sunn, ikke overvektig og røykende. Poenget mitt er at jeg etter å ha fått 0 matcher, så jeg senket kravene mine til å svipe ja til alt. Og selv da fikk jeg 1-2 matcher i måneden. Derfor fungerer ikke Tinder for menn som ser normale ut.

Jeg ser ca sånn her ut:

https://thecleverest.com/judgefakepeople/main.php?image=1jPegmAc.jpg

Vil ha dame som ser sånn her ut:

https://thecleverest.com/judgefakepeople/main.php?image=8qdVuaiQ.jpg

Får bare macther med de som ser sånn her ut:

https://thecleverest.com/judgefakepeople/main.php?image=jSLkolts.jpg

Anonymkode: 72aa1...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er ikke ute etter noen miss universe dame. Vil bare ha en dame som er lik som meg. Altså slank og sunn, ikke overvektig og røykende. Poenget mitt er at jeg etter å ha fått 0 matcher, så jeg senket kravene mine til å svipe ja til alt. Og selv da fikk jeg 1-2 matcher i måneden. Derfor fungerer ikke Tinder for menn som ser normale ut.

Anonymkode: 72aa1...506

Jeg er nok utseendemessig på samme nivå som den første kvinnen du la ut bilde av, og jeg macher med mange menn som er på samme "nivå" som deg. Hvilke menn er det du tror kvinner som og jeg faktisk matcher med...? De klassiske superhunkene prøver jeg meg ikke på engang. Om du ser ut som han du la ut bilde av, men likevel får såpass få matcher, da er det noe galt med profilen din eller hvordan du fremstår ellers.

Anonymkode: 90b13...1bb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er formålet med å klage på at man ikke får nok likes? 

En date der det er sjanse for at den andre sier "normalt ville jeg ikke sveipet deg, men jeg bestemte meg for å senke krava og sveipe flere så her sitter vi.... "? 

Jeg forstår virkelig ikke behovet for å få muligheten til å starte partnerskap (eller knulle) noen som velger dere bort. 

Anonymkode: cf2d6...11b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, draug 75 skrev:

Dette minner om noe som har vært diskutert før.
Ja, det er færre kvinner enn menn på tinder. Ja, det har påvirkning. 
Ja, de fleste menn ville kunne pådra seg mer oppmerksomhet og flere matcher med litt innsats. Det er bare det at det finnes ganske så ordinære kvinner som nesten uten innsats og uten å gi noe som helst kommer opp i et høyt antall treff.
Nei, det er ikke forsket på, men det er gjennomført uhøytidelige undersøkelser på hva kvinner oppfattet som gjennomsnittlig kjekk: over 80% av mennene havnet under gjennomsnittet.

Det synes opplagt at kvinner har litt for høye tanker om hva som er deres divisjon.

Tinder er sjekkestedet fra helvete for både kvinner og menn. Bortsett fra en type menn: de 3-5% som er serieforbrukere av kvinner. De som har aller mest drag, dette uforklarlige i både utseende, posering, språk osv som gjør at de har samme virkning på kvinner som kuruker har på spyfluer.

I gamle dager var det slik av vi gikk på disko og på nattklubb og sjekket. Der kunne man se at jentene stod i kø rundt et ganske lite utvalg karer. Dette medførte at noen av jentene skrudde ned ambisjonene sine noen hakk og nedlot seg til å snakke med mer alminnelige karer. Dette skjer ikke på tinder. Det er ingen jenter som ser at den av 175 mannlige profiler de sveiper til høyre har så mange matcher fra før at han ikke rekker over alt, så ingen skrur ned ambisjonene sine. Det er på et vis rimelig at det er slik, men at det ikke finnes nok logisk sans nok til å forstå at ikke alle kvinner kan etablere forhold med denne tjuendedelen av menn som får det de vil ha uansett (det finnes eksempler av de som samler opp fem seks dater på en kveld for å se om de greier å harve over så mange på en kveld) og at det ikke blir forstått at oppfatningen "alle menn er rundbrennere" skriver skriver seg fra det faktum at kvinner kun har erfaring med rundbrennere (fordi ingen har brydd seg om veggpryden), det er over all forstand.

Det er en viss type kvinne som står i kø med andre rundt ett stk mannfolk. Det er ikke de samme som blir kjent med noen utenom spraderne/midtpunktene. De skrudde ikke ned ambisjonene sine; de ville ikke tatt på sentrum-mennene med ildtang engang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke kvinner forstår Hvor vanskelig det er for menn på tinder. Anbefaler å observere en gjennomsnittlig kompis sveipe

Anonymkode: 1d8d7...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ute etter noen miss universe dame. Vil bare ha en dame som er lik som meg. Altså slank og sunn, ikke overvektig og røykende. Poenget mitt er at jeg etter å ha fått 0 matcher, så jeg senket kravene mine til å svipe ja til alt. Og selv da fikk jeg 1-2 matcher i måneden. Derfor fungerer ikke Tinder for menn som ser normale ut.

Jeg ser ca sånn her ut:

https://thecleverest.com/judgefakepeople/main.php?image=1jPegmAc.jpg

Vil ha dame som ser sånn her ut:

https://thecleverest.com/judgefakepeople/main.php?image=8qdVuaiQ.jpg

Får bare macther med de som ser sånn her ut:

https://thecleverest.com/judgefakepeople/main.php?image=jSLkolts.jpg

Anonymkode: 72aa1...506

Men ser bildene ca sånn der ut? Eller er de uskarpe/selfies fra fanget/speilet i fylla/bar overkropp/muskelposering på treningssenter/14 kompiser på bildet/med solbriller/med halvlukkede øyne/bad boy uttrykk/14 bilder fra fjelltur/kun ekstremsportbilder/kun fyllebilder eller annen drit som er turnoff?

Anonymkode: 296f3...421

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ingen party bar overkropp bilder. 

Anonymkode: 72aa1...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg har ingen party bar overkropp bilder. 

Anonymkode: 72aa1...506

Er bildene dine for ensformige? Alle i samme setting? Damer på bildene? Kun treningsbilder? Kun fjelltopp-i-ullundertøy-bilder? Kun sydenbilder? Kun ekstremsport? Øyne synlige på minst to bilder?

For hvis du faktisk ser såpass bra ut, har du enten dårlige bilder, feil bilder eller ensporede bilder.

Anonymkode: 296f3...421

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over snittet pen, slank og blond dame som holder på med en phd. 

Jeg liker smarte folk og ønsket meg en ny mann som var sprekere enn min forrige. Skrev ingenting om utdannelse og jobb i profilen min og hadde sporty bilder av meg selv på fjellturer etc. 

Valgte bort: menn som hadde oppgitt yrke i profilen og som ikke hadde høy utdannelse. Sorry. Og så valgte jeg bort bimbogutter, skikkelig stygge gutter og blodharrye menn. Krysset liker på sportye menn med fiske/fjell/jakt/klatring osv og menn med interessante jobber og hobbyer. Fra middels pene til kjekke. 

Er nå sammen med en jeg møtte på tinder. Han ser helt vanlig ut, noen kg for mye har han også men jeg syns han er kjekk, smart, morsom og eventyrlysten så for meg er han helt strøken.  

Anonymkode: 8c25b...aec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...