Gå til innhold

Hvordan jenter sveiper på tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du det kun eksisterer veldig attraktive kvinner på tinder? Mindre pene eller helt gjennomsnittlige kvinner vil da sveipe høyre på dem!

Anonymkode: e58f9...df0

Mindre eller pene eller gjennomsnittlige kvinner sveiper også ja til kun de 20% peneste menn og de får matcher, drøssevis.

Anonymkode: 72aa1...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en mann som gikk grundig til verks for å optimalisere bildene mine. Har nå lassevis av matches og samtaler. Før den tid fikk jeg en like her og der. Jeg er samme karen..

Problemet nå er nesten at jeg er redd for å være for å skuffe jentene på date, siden bildene mine er bra. De er ikke urealistiske, de bare viser meg frem i glansbildeversjon. Noe som damer gjør hele tiden. Men jeg må gjøre dette for å få opp raten rett og slett.

Anonymkode: 895ad...ed5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann som gikk grundig til verks for å optimalisere bildene mine. Har nå lassevis av matches og samtaler. Før den tid fikk jeg en like her og der. Jeg er samme karen..

Problemet nå er nesten at jeg er redd for å være for å skuffe jentene på date, siden bildene mine er bra. De er ikke urealistiske, de bare viser meg frem i glansbildeversjon. Noe som damer gjør hele tiden. Men jeg må gjøre dette for å få opp raten rett og slett.

Anonymkode: 895ad...ed5

Hva vil du si er din objektive plass på skalaen? 1-10

Anonymkode: 72aa1...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det du ikke forstår er at Tinder kun viser deg de mest attraktive menn, slik at du synes alt annet enn en 9/10 eller 10/10 ikke er pent. Du tenker at en gjennomsnitts mann er 5/10 men på Tinder er det en 7/10.

Som sagt bare prøv å vær mann på Tinder så skal du få se. Helt utrolig at dere damer ikke klarer å forstå dette. Dere opplevelse er totalt forskjellig fra menn sin.

Anonymkode: 72aa1...506

Som jeg har sagt så gjør de ikke det. Jeg har sveipet bort 3-5 menn flere ganger.

Det er egentlig utrolig at du ikke forstår hvorfor Tinder er som det er. Mindre attraktive (spesielt) og gjennomsnittsmannen (5) sveiper ja på nesten alt. Er man selv attraktiv som kvinne vil ofte kvinnene få match fra de mest attraktive. Altså de attraktive kvinnene vil få match med nesten alle menn. De mindre attraktive kvinnene vil ikke det. Det er ikke kvinners feil at menn sveiper ja på alt. Og dette er bare om man ser på utseendet. Jeg er ikke ute etter et knull men forhold, så selv 10'er fyren sveiper jeg til venstre om jeg ser at han ikke matcher med meg personlighetsmessig.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mindre eller pene eller gjennomsnittlige kvinner sveiper også ja til kun de 20% peneste menn og de får matcher, drøssevis.

Anonymkode: 72aa1...506

Alle har sine preferanser. De mindre pene vet at de kanskje ikke har sjanse hos de peneste, så da sveiper de til høyre på de mindre pene eller gjennomsnittlige.

Anonymkode: e58f9...df0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg har sagt så gjør de ikke det. Jeg har sveipet bort 3-5 menn flere ganger.

Det er egentlig utrolig at du ikke forstår hvorfor Tinder er som det er. Mindre attraktive (spesielt) og gjennomsnittsmannen (5) sveiper ja på nesten alt. Er man selv attraktiv som kvinne vil ofte kvinnene få match fra de mest attraktive. Altså de attraktive kvinnene vil få match med nesten alle menn. De mindre attraktive kvinnene vil ikke det. Det er ikke kvinners feil at menn sveiper ja på alt. Og dette er bare om man ser på utseendet. Jeg er ikke ute etter et knull men forhold, så selv 10'er fyren sveiper jeg til venstre om jeg ser at han ikke matcher med meg personlighetsmessig.

Alle har sine preferanser. De mindre pene vet at de kanskje ikke har sjanse hos de peneste, så da sveiper de til høyre på de mindre pene eller gjennomsnittlige.

Anonymkode: e58f9...df0

Jeg som gjennomsnittlig mann fikk INGEN matcher når jeg sveipet ja til kun de jeg likte på Tinder.

Så prøvde jeg å sveipe ja til alt fikk da en match i måneden ca.

Forstår du da at det er forskjell på gjennomsnitts mannen og kvinnen på Tinder?

Anonymkode: 72aa1...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil du si er din objektive plass på skalaen? 1-10

Anonymkode: 72aa1...506

Jeg er kjekk men ikke voldsomt kjekk. Er greit trent og tar vare på meg selv. høy utdannelse. lite penger, ingen egen leilighet.. utseende varierer kanskje fra 6.5 til 7.5 haha, avhengig av treningsfrekvens, klær, humør, selvtillit.

Anonymkode: 895ad...ed5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle har sine preferanser. De mindre pene MENN vet at de kanskje ikke har sjanse hos NOEN de peneste, så da sveiper de til høyre på de mindre pene eller gjennomsnittlige.

Anonymkode: e58f9...df0

Rettet

Anonymkode: 72aa1...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 24 her. Jeg skal ærlig innrømme at jeg er kresen på tinder. Det er veldig mange ting som er turnoff for meg i profiler, og det handler ikke alltid om utseende.

I min erfaring er veldig mange gutter kjekke i det virkelige liv en på tinderprofilen, så jeg kan godt swipe høyre på folk som ikke er konvensjonelt kjekke på bildene, men jeg swiper også veldig ofte venstre på såkalte hunks fordi de har bilder som tyder på at de er veldig selvopptatte og overfladiske, og det gidder jeg faktisk ikke. Når gutter har fullt av memes i stedet for bilder av seg selv, går de til venstre. Hvis de poserer med et dyr de har skutt, går de til venstre — jeg forstår jakt for matauk, men jeg har møtt flere som kun jakter for "the thrill of the kill" og sånt syns jeg vitner om forferdelig dårlig moraler, så det holder jeg meg langt unna.

Jeg swiper også venstre på gutter med en eller annen gimmick i profilene sine, det er ikke min type humor og jeg syns det er kleint. Ler jeg av bioen din derimot, swiper jeg gjerne høyre uansett hva jeg tenker om bildene. 

Det er veldig mange faktorer som spiller inn, inkludert dagsform. Men jeg swiper jo selvsagt ikke høyre på alle, langt ifra. Det er jo ikke sånn det fungerer når jeg flørter på byen heller. Jeg går for noen jeg finner attraktive og som har en spesiell utstråling, ikke med hver eneste gutt på utestedet fram til jeg får napp. 

Anonymkode: fc5a4...44c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som gjennomsnittlig mann fikk INGEN matcher når jeg sveipet ja til kun de jeg likte på Tinder.

Så prøvde jeg å sveipe ja til alt fikk da en match i måneden ca.

Forstår du da at det er forskjell på gjennomsnitts mannen og kvinnen på Tinder?

Anonymkode: 72aa1...506

Så du sveipet ja på de du ikke synes var så pene også eller er like attraktiv som deg selv? Hvor vil du plassere deg selv på skalaen da?

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rettet

Anonymkode: 72aa1...506

Nei, her snakket jeg om kvinnene faktisk.

Anonymkode: e58f9...df0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke på bildene en gang. Jeg sveipet ja til alt. 100 sveips hver dag i ett år. Jeg synes 5/10 men vennene mine sier 3/10. Men jeg er høy 185cm og slank og har god jobb.

Anonymkode: 72aa1...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så ikke på bildene en gang. Jeg sveipet ja til alt. 100 sveips hver dag i ett år. Jeg synes 5/10 men vennene mine sier 3/10. Men jeg er høy 185cm og slank og har god jobb.

Anonymkode: 72aa1...506

Ja ikke sant. Det er jo ikke særlig kult for kvinner å ha mange matcher om mennene ikke en gang har sett på bildene, eller hva? Nå vet jeg ikke om du overvurderer deg selv eller om vennene dine er veldig frekke. Uansett om du faktisk er 3 burde ikke vennene dine si det til deg. Hva er for deg en god jobb?

Anonymkode: e58f9...df0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe vits for oss menn å vurdere bildene, når kun ca 1 av 200 kvinner sveiper ja på oss. Som sagt jeg prøvde det ett helt år ingen matcher. Med en gang jeg svipet ja til alt, fikk jeg ett par matcher med i mitt syn 1/10 kvinner bælfeite, arbeidsledige.

Jeg er sivil ingeniør.

Anonymkode: 72aa1...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke noe vits for oss menn å vurdere bildene, når kun ca 1 av 200 kvinner sveiper ja på oss. Som sagt jeg prøvde det ett helt år ingen matcher. Med en gang jeg svipet ja til alt, fikk jeg ett par matcher med i mitt syn 1/10 kvinner bælfeite, arbeidsledige.

Jeg er sivil ingeniør.

Anonymkode: 72aa1...506

For en måte du snakker om kvinner på. Kanskje du ikke er så attraktiv som du selv tror du er da?

Anonymkode: e58f9...df0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å være ærlig. Tror ikke du finner noen sammeheng mellom attraktivitet og språkbruk.

Finnes like mange stygge som er gentlemen som pene som er drittsekker.

Anonymkode: 72aa1...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å være ærlig. Tror ikke du finner noen sammeheng mellom attraktivitet og språkbruk.

Finnes like mange stygge som er gentlemen som pene som er drittsekker.

Anonymkode: 72aa1...506

Ærlig å snakke stygt og nedlatende om andre kvinner? Det holder med å si at du ikke fant dem attraktive. Hadde en 10'er mann snakket slik som deg hadde han falt ned til 0 for meg og vært totalt uaktuell.

Anonymkode: e58f9...df0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror du virkelig at jeg sier sånt til folk? Jeg var ikke annet en hyggelig med de damene jeg matchet med. Veldig morsomt at man ikke kan nevne noens vekt, her men dere damer kan snakke om små peniser osv.

Anonymkode: 72aa1...506

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig at jeg sier sånt til folk? Jeg var ikke annet en hyggelig med de damene jeg matchet med. Veldig morsomt at man ikke kan nevne noens vekt, her men dere damer kan snakke om små peniser osv.

Anonymkode: 72aa1...506

Når du sier at du liker å være ærlig antar jeg det ja. Du kan gjerne tenke for deg selv hva som er uattraktivt med dem men du trenger ikke å dele det med resten av verden. Vekt og små peniser er forresten ikke det samme. Skal man sammenligne kvinners vekt kan man sammenligne det med menns vekt og hår. Hvor ofte hører du at kvinner ikke ønsker lubne eller till og med litt tjukke menn? Pappakroppen? .

Anonymkode: e58f9...df0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er at de få matchene jeg fikk på Tinder når jeg sveipet ja til alt var med betydelig mindre pene damer enn meg selv. I det virkelige liv har jeg ingen problem med å få like pene damer som jeg synes jeg selv er.

Synes bare det er provosernede når jeg leser at det må være en manns feil at han ikke får matcher på Tinder. Når dere kvinner bare har dere erfaring som nettopp kvinner på Tinder. Å være 5/10 kvinne på Tinder er som å skyte fisk i tønne. Å være 5/10 mann på Tinder er som å lete etter nåla i høystakken.

Anonymkode: 72aa1...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Poenget mitt er at de få matchene jeg fikk på Tinder når jeg sveipet ja til alt var med betydelig mindre pene damer enn meg selv. I det virkelige liv har jeg ingen problem med å få like pene damer som jeg synes jeg selv er.

Synes bare det er provosernede når jeg leser at det må være en manns feil at han ikke får matcher på Tinder. Når dere kvinner bare har dere erfaring som nettopp kvinner på Tinder. Å være 5/10 kvinne på Tinder er som å skyte fisk i tønne. Å være 5/10 mann på Tinder er som å lete etter nåla i høystakken.

Anonymkode: 72aa1...506

Så hva klager du over da? Tinder er bare en app. Får du napp på byen men ikke Tinder så er ikke det et problem. Jeg kan ikke svare hvordan andre kvinner sveiper, kun meg selv. Og jeg sveiper alt fra objektivt 6-10. Jeg kan også sveipe bort attraktive menn dersom jeg ser at våre personligheter ikke passer eller at det ser ut som om han kun er ute etter noe useriøst. På byen snakker mann med hverandre og det er lettere å se an den personlige kjemien, enn hva en profil på en app gjør.

Anonymkode: e58f9...df0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...