Gå til innhold

Når så du en kjendis sist, og hvem var det?


Million

Anbefalte innlegg

Jeg var på Ikea på lørdag (aldri igjen...) og da jeg var på vei ut døren, så jeg Lan Marie Nguyen Berg fra partiet MDG på vei inn. Med stor gravidmage. Hun gikk og smilte og snakket med en mann, men jeg la ikke merke til hvem mannen kan ha vært.

 

Når så du en kjent person sist? Og hvem var det? Hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza

Tror jeg så Trude Drevland løpende opp trappen på Gardermoen tirsdag :P Utenom det så har jeg bare sett to kjente som er langt i fra kjente nå, ene var kjent på Barne-TV på 90 tallet. Qjon tror jeg han kalte seg, han var mye på NRK Barne-TV for 20 år siden, hyggelig fyr :)

Han andre har jeg såvidt sett på noen filmer  eller serier men langt i fra godt kjent, husker bare at han spilte broren til Anastasia i hotel cæsar i 2006 :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen år siden.. men Yngve Hågensen og Øystein Hedstrøm i heftig diskusjon på Ski Storsenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Det er noen år siden men jeg så Audun Meling og Terje Formoe, engang jeg var i Kristiansand, nei det var ikke i Dyreparken.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste frokost så å si rett ved siden av Hans Olav Lahlum på et hotell i Oslo for et par uker siden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristofer Hivju på Oslo S for ca ett år siden.

Endret av Ella1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skavlan og Hellstrøm for et par uker siden. Var på samme dag så husker ikke helt rekkefølgen. 

*snip*

Endret av ElectricScum
*gidder ikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Bjarne Brøndbo på Gardermoen. Christer Falck så jeg på julemarked i Oslo for litt over et år siden. Har også sett Katarina Flatland på Karl Johan en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Møtte Eva fra hotel Cæsar på Ikea for ikke lenge siden. Sett flere fra hotel Cæsar mange ganger sørafor.

Var på et senter i Tromsø hvor OnklP gikk rett på meg å snudde seg å ropte din jævla fitte tilbake. 😂 Han glodde ned i mobilen å så seg ikke for.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eskorterte en gang Herodes Falsk gjennom et lokale jeg hadde ansvar for hvor han skulle stå på scene, inkludert en småklein tur i en trang heis.

Ålreit type, men heiser og småprat er alltid litt kleint, uansett hvordan man vrir og vender på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...