Gå til innhold

En ungkars bekjennelser | Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker tråden din! Bare fortsett, spent på å høre hvordan det går! det høres ut som du har et veldig spenende liv 😄

Synes da det var veldig lett å få hun jenten til sengs.. har ikke noe komentar for det altså

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Møter kun damer jeg ønsker å bli bedre kjent med altså... Jeg ser på meg selv som seriøs, fordi jeg er ute etter et forhold?

Anonymkode: 42378...7db

Hun som gjorde en blowjob også? Nei du.

Anonymkode: 89908...c8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS 

Søndag 17.3

Etter to dager med litt for mye alkohol ble søndagen meget rolig. Etter at besøket hadde dratt ble jeg liggende å lese med rolig musikk på anlegget. Det går stort sett i "klassikere" og historie. Er ikke så nerdy som det kan virke..😂

Utpå dagen plinget det inn en sms fra et nummer jeg ikke hadde lagret hvor personen spurte hvordan det gikk. Jeg fant ut av at det var en tidligere date som hadde droppet meg, hvorpå jeg tenkte at hun rett og slett ikke var interessert selv om hun dengang meldte at det var fordi hun ville prøve med en hun hadde fått kontakt med tidligere.

Jeg svarte hyggelig tilbake og hun spurte om jeg ville møte henne samme kveld. Ivrig altså, men her er(var) jeg jo et tydelig andrevalg så jeg sa at det ikke passet men at vi kunne møtes en annen dag. Hun foreslo dagen etter - jeg godtok.

Damen fra lørdagen kom tilbake for å chille utpå kvelden, og det gjorde vi. Ingen sex men en film, mat og drikke, koselig.

Anonymkode: 42378...7db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden skal jeg følge! Er singel i byen selv (men kvinne), så veldig gøy å lese hvordan du opplever det. Så langt er det tilsynelatende ikke mangel på interesserte damer hos deg 😉

Anonymkode: 2cdee...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Mann1979 skrev:

Bra tråd! Gøy å lese om livet før familie 🙂

Vel, du har jo selv valgt familie 😌 

Anonymkode: 96fd9...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS 

Søndag 17.3

Etter to dager med litt for mye alkohol ble søndagen meget rolig. Etter at besøket hadde dratt ble jeg liggende å lese med rolig musikk på anlegget. Det går stort sett i "klassikere" og historie. Er ikke så nerdy som det kan virke..😂

Utpå dagen plinget det inn en sms fra et nummer jeg ikke hadde lagret hvor personen spurte hvordan det gikk. Jeg fant ut av at det var en tidligere date som hadde droppet meg, hvorpå jeg tenkte at hun rett og slett ikke var interessert selv om hun dengang meldte at det var fordi hun ville prøve med en hun hadde fått kontakt med tidligere.

Jeg svarte hyggelig tilbake og hun spurte om jeg ville møte henne samme kveld. Ivrig altså, men her er(var) jeg jo et tydelig andrevalg så jeg sa at det ikke passet men at vi kunne møtes en annen dag. Hun foreslo dagen etter - jeg godtok.

Damen fra lørdagen kom tilbake for å chille utpå kvelden, og det gjorde vi. Ingen sex men en film, mat og drikke, koselig.

Anonymkode: 42378...7db

Blir seriøst kvalm av opplegget med å drive med forskjellige. Du er kanskje ute etter noe seriøst, men ikke forvent å bli tatt som seriøs så lenge du synes det er ok å møte flere på en gang.

Slik jeg leser er overskriften på tråden passende til historiene dine. Ellers er det ingenting annet i denne tråden som tilsvarer "ute etter noe seriøst".

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, du har jo selv valgt familie 😌 

Anonymkode: 96fd9...4c6

Angrer overhodet ikke, selv om en uke eller to med mitt gamle liv helt sikkert kunne vært gøy isolert sett! 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

:sove:

Anonymkode: 9d131...07a

Takk for interessen og godt folk er forskjellige :)

15 hours ago, Markk16 said:

Liker tråden din! Bare fortsett, spent på å høre hvordan det går! det høres ut som du har et veldig spenende liv 😄

Synes da det var veldig lett å få hun jenten til sengs.. har ikke noe komentar for det altså

Takk! Vet ikke hvor spennende det er, men jeg liker å ha ting å gjøre.

6 minutter siden, Mann1979 said:

Bra tråd! Gøy å lese om livet før familie 🙂

Takk! Jeg syns det mangler lesestoff på dette selv, så tenkte jeg kunne benytte meg av vakumet. Også er det en fin oppsummering for egen del.

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne tråden skal jeg følge! Er singel i byen selv (men kvinne), så veldig gøy å lese hvordan du opplever det. Så langt er det tilsynelatende ikke mangel på interesserte damer hos deg 😉

Anonymkode: 2cdee...e11

Gøy å høre! Jeg har vært heldig hittil ja, og gikk nok litt bananas som nysingel.

Anonymkode: 42378...7db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anim92 said:

Blir seriøst kvalm av opplegget med å drive med forskjellige. Du er kanskje ute etter noe seriøst, men ikke forvent å bli tatt som seriøs så lenge du synes det er ok å møte flere på en gang.

Slik jeg leser er overskriften på tråden passende til historiene dine. Ellers er det ingenting annet i denne tråden som tilsvarer "ute etter noe seriøst".

Velkommen til 2019. Jeg leter etter drømmedama og møter de jeg tror kan bli det. I tillegg blir jeg noen erfaringer rikere som jeg vokser på og kan bruke dersom jeg måtte være så heldig å finne min sjelevenn til slutt.

Anonymkode: 42378...7db

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen til 2019. Jeg leter etter drømmedama og møter de jeg tror kan bli det. I tillegg blir jeg noen erfaringer rikere som jeg vokser på og kan bruke dersom jeg måtte være så heldig å finne min sjelevenn til slutt.

Anonymkode: 42378...7db

Lol. Velkommen til 2019? Jeg har da datet en del sjøl, og finni drømmemannen. Jeg er godt klar over åssen folk kan styre på og date flere, men da bør det være litt tydelig at man har det veldig løst og åpent (noe det forsåvidt kan virke som om du er, idk). Har datet "for å date", og datet fordi jeg er ute etter noe seriøst. Det er to vidt forskjellige holdninger. 

Men bare pass på at du plutselig ikke sier til ei søt jente, for å unngå ubehageligheter eller no, at du er ute etter noe seriøst. For de aller fleste som får den beskjeden, forventer en viss grad av forpliktelse, nemlig at man ikke møter flere. 

Nå skal jeg ikke drive med avsporinger i tråden lengre.. lykke til😉

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anim92 said:

Lol. Velkommen til 2019? Jeg har da datet en del sjøl, og finni drømmemannen. Jeg er godt klar over åssen folk kan styre på og date flere, men da bør det være litt tydelig at man har det veldig løst og åpent (noe det forsåvidt kan virke som om du er, idk). Har datet "for å date", og datet fordi jeg er ute etter noe seriøst. Det er to vidt forskjellige holdninger. 

Men bare pass på at du plutselig ikke sier til ei søt jente, for å unngå ubehageligheter eller no, at du er ute etter noe seriøst. For de aller fleste som får den beskjeden, forventer en viss grad av forpliktelse, nemlig at man ikke møter flere. 

Nå skal jeg ikke drive med avsporinger i tråden lengre.. lykke til😉

Jeg kan ikke se at TS har gjort noe galt her. Du er rimelig spesiell om du forventer forpliktelse fra en person du har møtt en gang som blir beskrevet i denne tråden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 kvinner på 3 dager? Hva pokker er vitsen? Skjønner du ikke at det er kul umulig å bli kjent med, eller bli glad i noen på ny på den måten her? Hva med heller skaffe seg en annen hobby en alkohol, byn og damer? Det er jo drittkjedelig?

Anonymkode: 9ab43...dc2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med heller skaffe seg en annen hobby en alkohol, byn og damer? Det er jo drittkjedelig?

Igjen er vi forskjellige, gitt. Men det var da voldsomt til fordømming. Vil si at det er en mindre attraktiv egenskap enn at man lever singellivet på den måten TS gjør her.

Anonymkode: 7f260...ec2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

3 kvinner på 3 dager? Hva pokker er vitsen? Skjønner du ikke at det er kul umulig å bli kjent med, eller bli glad i noen på ny på den måten her? Hva med heller skaffe seg en annen hobby en alkohol, byn og damer? Det er jo drittkjedelig?

Anonymkode: 9ab43...dc2

Hvorfor blir du så provosert av denne tråden? Hvis du ikke liker det TS skriver om så er det jo bare å la være å lese.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Mann1979 skrev:

Jeg kan ikke se at TS har gjort noe galt her. Du er rimelig spesiell om du forventer forpliktelse fra en person du har møtt en gang som blir beskrevet i denne tråden.

Forventer en viss type holdning om man er ute etter noe seriøst. Om man er ute etter noe uforpliktende, er det han beskriver sånn passe greit. Bortsett fra at 3 stk på 3 dager er kanskje litt i overkant 😂

Endret av Anim92
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

3 kvinner på 3 dager? Hva pokker er vitsen? Skjønner du ikke at det er kul umulig å bli kjent med, eller bli glad i noen på ny på den måten her? Hva med heller skaffe seg en annen hobby en alkohol, byn og damer? Det er jo drittkjedelig?

Anonymkode: 9ab43...dc2

 

7 minutter siden, Anim92 said:

Forventer en viss type holdning om man er ute etter noe seriøst. Om man er ute etter noe uforpliktende, er det han beskriver sånn passe greit. Bortsett fra at 3 stk på 3 dager er kanskje litt i overkant 😂

Ser at jeg må bli nøyere i formuleringene for å unngå misforståelser.

Jeg var på date med A på fredag, møtte B på lørdag kveld OG søndag kveld. Hun som sendte meg en random melding, C skal jeg møte etterpå. Ikke at det er så mye forskjell på 3 på 4 dager eller 3 på 3 dager, men greit at det blir riktig. Har ikke hatt sex med A eller C...

Anonymkode: 42378...7db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.."and that, kids, is how I met you mother"

Anonymkode: ab97e...d69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er (jente) singel selv i Oslo. Jeg er riktig nok bare 21 og har lyst til å leve ut singeltilværelsen før jeg evt finner meg en kar senere. Er ikke det jeg er ute etter nå de kommende årene. Allikevel synes jeg det er vanskelig å møte nye menn og dra ut. Jeg bor alene og det føles faktisk ganske ensomt. Kunne gjerne tenkt meg ut for et par rolige drinker noen helgekvelder da jeg ikke er så glad i nattklubber. Jeg drar sjeldent ut i helgene, mest fordi jeg ikke kjenner så mange som er single som jeg. Jeg vil ikke ha kjæreste, jeg er jo ung og trenger å utforske litt. Har du som singel mann noen tips til hvordan jeg kan møte/ligge/date osv? Jeg har ikke tinder, skal ikke skaffe meg det heller. Dette høres nok litt løst ut, men har et stort behov for å utforske og prøve nye ting nå som jeg er i min prime time;) har ikke tenkt til å «kaste bort» ungdomsårene mine på et forhold som mest sannsynlig ikke varer livet ut uansett. 

 

Anonymkode: cde3c...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...