Gå til innhold

Mat: de verste billig-produktene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Billig-produkter har et stort spenn når det kommer til matvarer. Noen er bedre enn dyrere produkter, noen er like gode, noen er litt dårligere og noen er helt ufyselig.

Dette er en tråd som har som mål å detektere billig-mat man som ikke er noe god.

Jeg starter: 

Coop sin Xtra tunfisk på boks. Ufyselig produkt som smaker harsk tran. Så gjennomtrengde grusom smak at den nærmest er uspiselig.

"Billig middag for én" (Kiwi) Fiskeburger. Grusom smak. Litt samme som over. Så dårlig smak at det er vanskelig å få ned. 

 

Anonymkode: fa3dc...34d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

First price vaniljeis. Smaker plastikk.

Anonymkode: e93bc...080

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

First Price husholdningssaft. Smaker ikke husholdningssaft. 

Anonymkode: adc6d...4ef

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Billig-produkter har et stort spenn når det kommer til matvarer. Noen er bedre enn dyrere produkter, noen er like gode, noen er litt dårligere og noen er helt ufyselig.

Dette er en tråd som har som mål å detektere billig-mat man som ikke er noe god.

Jeg starter: 

Coop sin Xtra tunfisk på boks. Ufyselig produkt som smaker harsk tran. Så gjennomtrengde grusom smak at den nærmest er uspiselig.

"Billig middag for én" (Kiwi) Fiskeburger. Grusom smak. Litt samme som over. Så dårlig smak at det er vanskelig å få ned. 

 

Anonymkode: fa3dc...34d

Er ikke enig i at fiskeburgeren smaker grusomt. Liker den. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes billigproduktene er like bra på de fleste områder, bortsett fra blandingsprodukter av kjøtt og fisk. Pølser, kjøttpålegg, fiskekaker og lignende smaker i beste fall spisbart, i verste fall helt grusomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coop Xtra hermetiske tomater. Oppdaget ikke de råtne bitene før jeg hadde tømt hele boksen i gryteretten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig tacosauser, betal heller de ekstra kronene og kjøp den originale.

Anonymkode: 854b3...8e3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop sine hermetiske kikerter. Harde som faen 

Anonymkode: 5feba...f48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde First price bacon en gang. Skulle ikke tro det var bacon. Gummikonsistens og ingen smak overhodet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema 1000 sin pesto er forferdelig. Endte opp med å kaste hele middagen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus

First price revet ost. Skulle ikke tro det skulle gå an å rote til revet ost, men den smaker bare salt og smelter ikke engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, batcat skrev:

First price revet ost. Skulle ikke tro det skulle gå an å rote til revet ost, men den smaker bare salt og smelter ikke engang. 

Hvis det er "revet topping" du tenker på, så er under halvparten av blandingen ekte ost. Smaker helt forferdelig ja.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus
Akkurat nå, Gremlin skrev:

Hvis det er "revet topping" du tenker på, så er under halvparten av blandingen ekte ost. Smaker helt forferdelig ja.

Det er den jeg tenker på 😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

First price tacolefser. Smaker skikkelig papp. Ellers er taco-produktene deres greie. 

Må slenge meg på @Absol som sier all billigost. Den er aldri god.

Euroshopper sine fiskeboller er grusomme

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Muskath skrev:

Er ikke enig i at fiskeburgeren smaker grusomt. Liker den. 

Jeg laget dem for første gang i dag (det var de som inspirerte tråden for å si det sånn😂). Syns de luktet godt da jeg tok dem ut av posen for varme dem og tenkte jøss: "80% fisk, ikke verst!". Men den gleden ble kortvarig. Jeg spiste én hel på trass, men trodde jeg skulle kaste opp underveis. Smakte som de var stekt i harsk tran eller annen harsk olje, syns jeg. Kastet bare den andre kaka rett i bosset..aldri mer. De er ikke verdt 19.90 engang. 

ts

Anonymkode: fa3dc...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Mollie skrev:

Vi prøvde First price bacon en gang. Skulle ikke tro det var bacon. Gummikonsistens og ingen smak overhodet. 

Skriver under på FP-bacon! Da jeg prøvde det fikk jeg brannsår. Det inneholdt ekstreme mengder saltvann så det sprutet vann og smeltet fett overalt under steking. Aldri mer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...