Gå til innhold

Hva pleier dere å gjøre i helgene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva liker du å gjøre på en lørdag feks?

Anonymkode: 1c749...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja har vel ingen rutiner som jeg liker å gjøre i helgene, noen ganger så liker jeg og gå på byen, noen ganger så liker jeg å være sammen med venner og noen ganger så liker jeg å slappe av for meg selv. Jeg har sjeldent noen faste planer for helgene, tar ting som det kommer.

Anonymkode: e4915...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou

Utelek med barna, besøke familie og venner, slappe av i sofaen og se film, eller ta handlingsrunder vi ikke rekker i hverdagene, som f.eks på ikea..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ofte litt drikking/festing og ellers en del turer i skog og mark 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Hva liker du å gjøre på en lørdag feks?

 Anonymkode: 1c749...3c5

Deltar i alle de fantastiske telle-trådene her på Kvinneguiden! :ac:                       

Men selvfølgelig veldig trist at disse trådene ikke har langt mer aktivitet...      

Anonymkode: 763ba...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Være hjemme og gjøre AKKURAT det jeg vil. Noen ganger drar jeg bort, men for det meste er jeg alene og jeg synes det er veldig koselig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De helgene jeg har fri sover jeg lenge, er våken lenge, leser, ser film eller serie. Spiser god mat. Går en sjelden gang ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henge med kjæresten, fest, gaming

Anonymkode: 49081...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydde, vaske klær, slappe av, sove lenge, se tv-serier/film, game og drive med KG. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdagen liker jeg å jogge en runde på morgenen, har med hunden og 1-2barn. Har ikke sjans til det i hverdagen  med jobb, unger som skal på skole og bhg. Så lang dusj, og en lang frokost. Etter det er det litt husarbeid, skrive handleliste, og sånne ting. Vi er ofte i byen. Handler, besøker biblioteket eller er på tilstelninger om det skjer noe spes. Senere er det middag og se film ned ungene. Når de er lagt ser jeg og mannen film eller koser oss med en bedre middag alene. Hender en av oss er ute på noe, eller at vi har besøk av venner. (Ikke fyllefest). 

På søndagene er vi enten eller. Enten blir dagen tilbrakt i skogen/fjellet, eller så ligger vi på sofaen, spiller ps4 med ungene, ser film med de og spiller brettspill 😅

Anonymkode: cb80b...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...