Gå til innhold

Har dere noe kontakt med svigers eller venner til partneren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En litt kjedelig del av forhold er jo å bli litt kjent med mennesker som partneren omgås eller kjenner, er ikke så veldig interessert i dette selv. Synes det er slitsomt å skal tvinges sammen med noen, så skjer bare etpar ganger i året.

Hva med andre? Gidder å engasjere seg?

Anonymkode: 46c57...78b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig blir jeg med og møter svigerfamilie og venner. Min kjæreste er glad i sin dem, og jeg ønsker jo å bli kjent med dem fordi det er viktig for han. 

Det samme motsatt vei. Jeg ville blitt veldig skuffet om han ikke ønsket å møte mine venner og min familie. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En kjedelig del av forholdet er å forholde seg til venner og familie av partneren?? For en solstråle du må være i forholdet. 

Anonymkode: ba827...14e

• Liker 6
Skrevet

Jeg er en av dem som synes det er spennende og moro å bli kjent med partner sine venner og familie. 
Det gir potensiale til mange hyggelige sammenkomster, og utvider nettverket. 

Hadde jeg hatt en partner som ikke ville ta del i mitt sosiale liv og min familie, så hadde det kjapt blitt slutt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skikkelig sosial angst, så jeg har bare møtt venner og familie til partner noen få ganger. Er ikke stolt av det... er med og feirer bursdager og jul med svigers, men venner er jeg ikke med og møter i det hele tatt. 

Anonymkode: 2cf34...cfe

Skrevet

Siden venner og familie er med og gjør partneren til den han er, ser jeg det som en selvfølge å være med og å ha kontakt med svigerfamilien og vennene han har brakt med seg inn i forholdet. Jeg ville blitt skikkelig skuffa hvis han ikke ville vært synlig overfor mine venner og min familie også. Som med alle andre er det slik at jeg liker noen godt og andre ikke fullt så godt, men jeg synes det er direkte merkelig ja kanskje til og med nedlatende, å karakterisere partnerens venner og familie som «en kjedelig del av et forhold».

Er du, din familie og dine venner så innmari kule selv, da? 

Skrevet

For meg er det en selvfølge og være med. Middager, selskap, eller bare på besøk. Til hans foreldre, søster, bestemor, bestefaren på sykehjem, tanter, onkler, søskenbarn, venner. Men jeg drar ikke alene på besøk til svigers eller hans familie, heller ikke venner. Har kontakt med damene til kompisene på snap osv. Han er også med på besøk til min familie og mine venner. 

Vi skal snart ha barn sammen, og jeg vil gjerne at mine barn skal ha god kontakt med familien på begge sider. Nå skal det sies at vi er begge veldig heldige, og har familie som stiller opp og tar oss godt i mot. Vet at det dessverre ikke er alle som har det :(

AnonymBruker
Skrevet

Vært gift i åresvis. Bor i samme gata som svigers. Møter dem kun en gang i kvartalet-halvåret alt ettersom. Når mannen ikke gidder besøke dem, og de gidder ikke besøke oss, så tenker jeg at det er ikke noe vits å tvinge seg på.

Anonymkode: 38808...baf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...