Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2005 #1 Skrevet 16. april 2005 På 29 og en halv time. Vant jeg? Var det ingen konkurranse?? Ah, screw it. Skål for meg
Gjest Legestudent Skrevet 16. april 2005 #3 Skrevet 16. april 2005 På 29 og en halv time. Vant jeg? Get a life! På tide å bruke litt mindre tid på nettet og komme deg ut blant folk, tror du har et seriøst problem her. Hva med en ny konkurranse: Hvor lenge klarer du deg uten internet?
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2005 #4 Skrevet 16. april 2005 Hei smart Her er et spørsmål til deg? Om du hadde vært syk siden jul, fikk ikke kroppen til å fungere,mistet følelsen på høyre halvdel av kroppen og etter 4 laaaange mnd endte opp med å vente på en undersøkelse som viser om du eventuellt kan ha svulster i ryggraden, hadde du vært ute å levd livets glade dager da?? Som legestudent har du ikke lært deg taksomhet hvertfall Jeg sitter heller her enn å se alskens bedritne såpeserier på tv dagen lang. Og sitter jeg ikke her sitter jeg opptil 12 timer dagen med studier, så dårlig samvittighet har jeg ikke. Neste gang dømmer du kanskje ikke mennesker du vet nada om??
Midnattsol Skrevet 16. april 2005 #5 Skrevet 16. april 2005 *SKÅÅÅL* *klirr* *klirr* Og Legestudent: :fy:
Gjest uri Skrevet 16. april 2005 #6 Skrevet 16. april 2005 Hei smart Her er et spørsmål til deg? Om du hadde vært syk siden jul, fikk ikke kroppen til å fungere,mistet følelsen på høyre halvdel av kroppen og etter 4 laaaange mnd endte opp med å vente på en undersøkelse som viser om du eventuellt kan ha svulster i ryggraden, hadde du vært ute å levd livets glade dager da?? Som legestudent har du ikke lært deg taksomhet hvertfall Jeg sitter heller her enn å se alskens bedritne såpeserier på tv dagen lang. Og sitter jeg ikke her sitter jeg opptil 12 timer dagen med studier, så dårlig samvittighet har jeg ikke. Neste gang dømmer du kanskje ikke mennesker du vet nada om?? Godt sakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå