Gå til innhold

[Netflix] The Disappearance of Madeleine McCann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Krampus

Tror ikke foreldrene gjorde det. Når skulle de fått tid til det uten at de andre ved bordet lurte på hvor de ble av? En av foreldrene må jo da ha midt i middagen ha tatt Madeleine og gjemt henne så godt at ingen kunne finne henne, de hadde ikke bil til å få fraktet henne vekk den kvelden, og pressen var på de konstant fra hun ble meldt savnet den natten. 

Endret av Krampus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, batcat skrev:

Tror ikke foreldrene gjorde det. Når skulle de fått tid til det uten at de andre ved bordet lurte på hvor de ble av? En av foreldrene må jo da ha midt i middagen ha tatt Madeleine og gjemt henne så godt at ingen kunne finne henne, de hadde ikke bil til å få fraktet henne vekk den kvelden, og pressen var på de konstant fra hun ble meldt savnet den natten. 

Det er akkurat det jeg også tenker. Så sant det ikke skjedde tidligere på kvelden da, før de gikk til middag. Men ingen foreldre hadde klart å holde maska godt inn i middagen da vil jeg tro.

Jeg synes saken er veldig rar. Jeg tror dessverre aldri vi vil få noen oppklaring. 

Anonymkode: a3e07...3e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat det jeg også tenker. Så sant det ikke skjedde tidligere på kvelden da, før de gikk til middag. Men ingen foreldre hadde klart å holde maska godt inn i middagen da vil jeg tro.

Jeg synes saken er veldig rar. Jeg tror dessverre aldri vi vil få noen oppklaring. 

Anonymkode: a3e07...3e9

Alle de 7 voksne sjekket at alles barn sov regelmessig gjennom kvelden, så Madeleine har vært der hele kvelden frem til hun ikke var der lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, batcat skrev:

Alle de 7 voksne sjekket at alles barn sov regelmessig gjennom kvelden, så Madeleine har vært der hele kvelden frem til hun ikke var der lenger. 

Etter hva jeg forsto så gikk ikke de andre inn til de andre familiene, de bare sto utenfor å hørte etter om det var stille.

Anonymkode: a3e07...3e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, batcat skrev:

Tror ikke foreldrene gjorde det. Når skulle de fått tid til det uten at de andre ved bordet lurte på hvor de ble av?

De kan jo ha vært involvert selv om de ikke fysisk tok henne bort fra rommet.

Husker jeg følte noe ikke stemte med foreldrene etter forsvinningen. Har bare sett 1,5 episoder så langt, så vet ikke om det vil endre seg.

Paret ville ikke at dokumentaren skulle vises. Jeg lurer på hvorfor. Selv etter så lang tid kan det jo dukke opp noe nytt. Det må da være positivt

Anonymkode: 23530...423

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter hva jeg forsto så gikk ikke de andre inn til de andre familiene, de bare sto utenfor å hørte etter om det var stille.

Anonymkode: a3e07...3e9

Stemmer! Var kun foreldrene til Madeleine som fysisk sjekket inne på rommet. De andre sjekket bare etter lyder utenfra bygget eller inne i stuen. 

Anonymkode: 88ff5...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hele opplegget er så absurd. Håper vi får vite hva som har skjedd i nærmeste framtid. De etterforskerne ymtet vel frampå det?

Anonymkode: ad77f...45e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2019 den 2.12, Katten.2.0 skrev:

Tre små barn og foreldre i full jobb gjør nok at man vil mer enn å bare tilbringe tid i lag som familie på ferier.

Jo, but still. Da kan man vel dra alene på ferie. Og ha pass til ungene hjemme 🤪

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker barnet hadde en slags ulykke og døde, enten hun reagerte på sovemedisiner, fallt og slo hodet, uansett. Hun var død i den leiligheten, hundene lyver ikke. Jeg tror ikke foreldrene drepte henne, men hun døde, og de ville ikke innrømme det, de overlot de til seg selv.

Anonymkode: cbe9c...d67

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎3‎/‎16‎/‎2019 at 11:15 AM, AnonymBruker said:

Liker virkelig ikke det paret. Etter å ha sett serien er jeg 100% sikker på at de er involvert. 

 

Her snakker vi om to foreldre som har klart å manipulere alt som kan krype og gå av høyt profilerte til sin sak.

 

Tror desverre vi aldri vil se Madeleine igjen! 

Anonymkode: 64f76...129

Jeg kunne ikke vært mer uenig. Jeg ser et dypt fortvilet par som sliter for å holde ut. Moren går nesten i stykker framfor øynene på oss når hun snakker om hvor viktig det er at det blir lett etter Madeleine. Man kan jo se smerten hennes selv om hun ikke sier det med ord. Jeg hadde gjort det samme som dem. Jeg hadde brukt livet mitt på å manipulere alt som kunne krype og gå til å holde liv i saken. De kan gjøre det fordi de er blitt kjendiser på grunn av denne tragedien. De gjør det fordi de kan. Hadde ikke du gjort det samme?? Jeg er sikker på at alle foreldre til savnede barn ville gjort det samme hvis de kunne, så hvorfor skal McCann's klandres for det? De blir også straffet med mistro fordi de ikke hulker og gråter framfor hele verden. Jeg forstår dem godt, for jeg er også oppdratt til å ikke vise for mye følelser ute blant folk. Jeg hadde sikkert også blitt mistenkt for å ha drept min egen unge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, hind skrev:

Jeg kunne ikke vært mer uenig. Jeg ser et dypt fortvilet par som sliter for å holde ut. Moren går nesten i stykker framfor øynene på oss når hun snakker om hvor viktig det er at det blir lett etter Madeleine. Man kan jo se smerten hennes selv om hun ikke sier det med ord. Jeg hadde gjort det samme som dem. Jeg hadde brukt livet mitt på å manipulere alt som kunne krype og gå til å holde liv i saken. De kan gjøre det fordi de er blitt kjendiser på grunn av denne tragedien. De gjør det fordi de kan. Hadde ikke du gjort det samme?? Jeg er sikker på at alle foreldre til savnede barn ville gjort det samme hvis de kunne, så hvorfor skal McCann's klandres for det? De blir også straffet med mistro fordi de ikke hulker og gråter framfor hele verden. Jeg forstår dem godt, for jeg er også oppdratt til å ikke vise for mye følelser ute blant folk. Jeg hadde sikkert også blitt mistenkt for å ha drept min egen unge. 

Igjen - som foreldre som forteller sannheten burde hun da kunne svart på alle spørsmålene hun fikk av både portugisisk og britisk politi! 

https://www.google.no/amp/s/www.dailymail.co.uk/news/article-6816327/amp/The-48-questions-Kate-McCann-didnt-answer-disappearance-daughter-Madeleine.html

En makaberhund markerte både i leiligheten og i bilen deres! De tar ikke feil! Madeleine døde nok i den leiligheten.

Sier ikke foreldrene drepte hun, men de skjuler noe! 

Anonymkode: 88ff5...69d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse vennene kunne ikke vært med på å skjule et evt drap/bortføring av Madeleine. Dermed er det far og mor da som må ha skjult dette selv. Da syntes jeg det er merkelig at de har latt vennene sjekke til barna da moren var på vei for å sjekke til de.. Og hvis det skal være noe i dette med hundene og bilen, hvor i alle dager har de gjemt henne i mellomtiden? Det er jo helt absurd å gjemme henne midlertidig, ringe all mulig politi, bli forfulgt omtrent overalt og samtidig klare å flytte på den evt døde datteren og få henne til å forsvinne fra jordas overflate... Det eneste som gir mening i denne saken er at noen andre utenforstående har begått denne ugjerningen, hva enn det er. Stakkars stakkars foreldre, de er helt knust og lever i et sant mareritt...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var klokka sist gang Madeleine ble sett i live? 19-tiden?

Anonymkode: de13d...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krampus

Han politisjefen ødela så mye for hele saken. Den andre saken han var sjef for med den andre lille jenta som ble borte. Er det mulig. 

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen - som foreldre som forteller sannheten burde hun da kunne svart på alle spørsmålene hun fikk av både portugisisk og britisk politi! 

https://www.google.no/amp/s/www.dailymail.co.uk/news/article-6816327/amp/The-48-questions-Kate-McCann-didnt-answer-disappearance-daughter-Madeleine.html

En makaberhund markerte både i leiligheten og i bilen deres! De tar ikke feil! Madeleine døde nok i den leiligheten.

Sier ikke foreldrene drepte hun, men de skjuler noe! 

Anonymkode: 88ff5...69d

Hunden markerte I bilen på DNA-spor som kan være fra både moren, bestemoren og søsteren. Og siden alle de brukte den bilen og brukte bagasjerommet til tingene sine, så er det større sannsynlighet for at det er deres. 

Endret av Krampus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, batcat skrev:

Han politisjefen ødela så mye for hele saken. Den andre saken han var sjef for med den andre lille jenta som ble borte. Er det mulig. 

Hunden markerte I bilen på DNA-spor som kan være fra både moren og søsteren. Og siden både moren og søsteren brukte den bilen og brukte bagasjerommet til tingene sine, så er det større sannsynlighet for at det er deres. 

Bare hvis de blødde eller var døde. Den ene var en kadaverhund og den andre blodhund. 

Anonymkode: cbe9c...d67

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare hvis de blødde eller var døde. Den ene var en kadaverhund og den andre blodhund. 

Anonymkode: cbe9c...d67

Er da ikke umulig at lillesøsteren hadde blødd på et eller annet eller moren hadde fått en skade eller noen andre i den familien hadde skrubbet seg på noe og fått det på klærne sine som har blitt lagt i bagasjerommet. Og en kadaverhund kan ikke identifisere når noen døde et sted, eller hvem som døde. Det er et rom mange mange mennesket har bodd i gjennom mange år, så det holder heller ingen vekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, batcat skrev:

Er da ikke umulig at lillesøsteren hadde blødd på et eller annet eller moren hadde fått en skade eller noen andre i den familien hadde skrubbet seg på noe og fått det på klærne sine som har blitt lagt i bagasjerommet. Og en kadaverhund kan ikke identifisere når noen døde et sted, eller hvem som døde. Det er et rom mange mange mennesket har bodd i gjennom mange år, så det holder heller ingen vekt. 

Hvordan forklarer du likmarkering på cuddle cat, Madeleines kosedyr? Og de små klærne? Og morens klær? Og liklukt langs førerdøren på bilen? 

Anonymkode: cbe9c...d67

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Igjen - som foreldre som forteller sannheten burde hun da kunne svart på alle spørsmålene hun fikk av både portugisisk og britisk politi! 

https://www.google.no/amp/s/www.dailymail.co.uk/news/article-6816327/amp/The-48-questions-Kate-McCann-didnt-answer-disappearance-daughter-Madeleine.html

En makaberhund markerte både i leiligheten og i bilen deres! De tar ikke feil! Madeleine døde nok i den leiligheten.

Sier ikke foreldrene drepte hun, men de skjuler noe! 

Anonymkode: 88ff5...69d

Si meg har du sett serien? Det kom jo fram at metoden som ble brukt med blod- og kadaverhunden var meget tvilsom og ikke beviste noe som helst. Foreldrene ble strøket fra listen over mistenkte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Sacramone skrev:

Alle disse vennene kunne ikke vært med på å skjule et evt drap/bortføring av Madeleine. Dermed er det far og mor da som må ha skjult dette selv. Da syntes jeg det er merkelig at de har latt vennene sjekke til barna da moren var på vei for å sjekke til de.. Og hvis det skal være noe i dette med hundene og bilen, hvor i alle dager har de gjemt henne i mellomtiden? Det er jo helt absurd å gjemme henne midlertidig, ringe all mulig politi, bli forfulgt omtrent overalt og samtidig klare å flytte på den evt døde datteren og få henne til å forsvinne fra jordas overflate... Det eneste som gir mening i denne saken er at noen andre utenforstående har begått denne ugjerningen, hva enn det er. Stakkars stakkars foreldre, de er helt knust og lever i et sant mareritt...

Det er ikke den eneste logiske forklaringen. 

Jeg kjøper mye heller teorien om at foreldrene ved et uhell har gitt barnet for mye sovemedisin, som dessverre har ført til dødsfall hos Maddie. Moren kunne da lett ha gjemt unna barnet (eks i bilen) før hun løp tilbake til middagen og varslet om at "hun er borte". 

Du har vel fått med deg at hundene markerte for lik i leiligheten og i leiebilen til familien? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...