Gå til innhold

Å bli provosert av ting som ikke egentlig berører en.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tar meg selv i å bli j***** forbannet over folk som går i shorts og eller t skjorte i vinter vær. I dag er det 0 grader, sludd og sur vind. Så kommer det en fyr i shorts, hvorfor i alle dager gjør han det om ikke bare for å provosere meg. Noen andre som klikker for ting som ikke berører dem???

Anonymkode: 9ef8f...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hundeeier som plukker bæsjen, men henger igjen posen på stolper, i grøfta, på gresset osv. Altså: hvorfor? Prøver de koservere bæsjen?

 

Anonymkode: a2ecd...74f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skaffer seg valp og som legger den ut til omplassering når den er et halvt år gammel pga dårlig tid. Har ikke tid til valpen, er alene med små barn osv osv. Blir så matt! 

Anonymkode: 339cc...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk tar seg voldsomt nær av at kjendiser dør. 

Anonymkode: 9e7cd...29a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som sykler på fortauet når det er sykkelfelt ved siden av.

Folk som flokker seg rundt en hindring (trapp, reklameskilt el.l) på (trangt) fortau.

Foreldre som maser på ungen sin om de skal gå og kjøpe noe å drikke (overhørte den i dag).

 

Anonymkode: 29e31...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir sykt irritert på folk som klager over diverse "vondter" hele tiden. Samme med folk som er slasker og sover hele dagen for så å gå rundt i huset i pysjamas til de legger seg 😜

Anonymkode: f5819...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tar meg selv i å bli j***** forbannet over folk som går i shorts og eller t skjorte i vinter vær. I dag er det 0 grader, sludd og sur vind. Så kommer det en fyr i shorts, hvorfor i alle dager gjør han det om ikke bare for å provosere meg. Noen andre som klikker for ting som ikke berører dem???

Anonymkode: 9ef8f...a6b

Men hvorfor bry seg med det? Min bestemor er varmblodig og går kun i flipflops året rundt så lenge det ikke er så glatt at det blir farlig å gå. Hun sier hun ikke klarer å bruke sokker og sko for det kjennes ut som om hun skal brenne opp av varmen.

De du ser i shorts og tskjorte kan ha det på samme vis.

Tull å la seg provosere og tro at alt andre gjør handler om DEG.

Anonymkode: 606f2...6f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en provosert så berører det en jo. Ellers hadde en brydd seg. Men hvorfor det berører en er spørsmålet. Hadde jeg sett en i shorts i det været, så hadde jeg bare lurt på hvorfor han han gjorde det. Ikke mer.

Jeg blir provosert over trakkasering på åpen gate som jeg så i dag. Fordi det irriterer meg at folk ikke viser respekt, og fordi de er så dumme. Dumhet provoserer ikke annet enn når det går ut over andre som i nevnte tilfelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner som ikke bruker vintersko og ikke votter.  Og når jeg er med henne å går tur så må hun alltid stoppe å ta røykepauser,  og da kan det kjempelang tid.  Men er jo egentlig ikke problemet mitt. Blir bare provosert fordi det er irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fyrte jeg meg opp over en del folk som aldri har skrevet et eneste fordømmende ord etter noen av terrorangrepene utført av muslimer men som var på pletten og postet innlegg som fordømte den høyreekstreme terroren før jeg rakk å stå opp. Jeg har ikke noe med det, men terror er vel terror eller? Like jævlig og galt uansett hvem som dreper og hvem som dør? Det er hakket før jeg mistenker at de egentlig bare så en fin anledning til å flagge sine vakre korrekte meninger....:ironi:

Anonymkode: de9aa...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir irritert over alle de bortskjemte drittungene som skulker skolen sin, bare for å reise rundt og holde taler om klimaet. 

De har tydeligvis NULL peiling på hvor viktig olje fremdeles er for samfunnetog de har selvfølgelig heller ingen konkrete forslag å komme med hvordan  problemene med global oppvarming egentlig skal løses. Det eneste disse ungdommene egentlig gjør er å klage og sutre over at alle andre ikke gjør nok. 

Hykleriet og dobbeltmoralen er sannsynligvis også temmelig høy hos dem. Hadde noen tilbydd dem en ferietur til Gran Canaria + en splitter ny mobiltelefon eller nettbrett / datamaskin, så ville de nok sluttet å mase om klimaet - og de ville heller blitt med og bidratt kraftig til overforbruket i dagens samfunn.                                                                       

Anonymkode: 857f1...af5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir irritert over ellers talentløse mennesker som livnærer seg av å leve som ‘kjendis’ og bare er kjent for å være kjent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som nyser i hendene og ikke vasker hendene etterpå ,  hva med å nyse i albuene i stedet for?

Folk som ikke vasker hendene etter de har vært på do.

Folk som svarer andre frekt. 

Folk som sier alt de mener,  også stygge ting, og sier at de må få lov til å si det for de er jo bare ærlige.  Man behøver ikke å si alt man tenker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Google synes det er greit med app som hjelper å undertrykke kvinner i Saudi-Arabia, og at verken norske kvinner, menn eller resten av Vesten ser ut til å bry seg nevneverdig. I stedet hisser de seg opp over folk som går i shorts når de synes det er for kaldt.

Anonymkode: 954fb...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli fornærmet på vegne av andre er noe av det mest idiotiske som finnes. 

Å bli fornærmet over noe som ikke berører en er også idiotisk

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir ganske provosert av at andre bryr seg om hva andre har på seg, og spesielt om det er folk dem ikke kjenner. 

Det å bli provosert over at noen ikke bruker votter eller at dem går i shorts på vinteren, det er jo helt latterlig. Dersom en person går tynnkledd og klager på at dem fryser, ja da kan man alltids bry seg litt, men så lenge folk ikke klager på at dem fryser så må dem da vel få gå så tynnkledd som dem vil... 

Anonymkode: 39602...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...