Gå til innhold

Noen som har prøvd aquagold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tok aquagold i går (kombinasjon av små mengder botox, Restylane skinbooster og vitaminer) men kan foreløpig ikke se noen forskjell. Jeg følte jeg så litt mer «fyldig ut» rett etter behandling (samt veldig rød såklart), men nå har det avtatt 🤔

Hva er deres erfaringer med dette? :) så dere resultatene etterhvert?

Anonymkode: c75dd...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva forventer du? Og hvordan er hudpleierutininene dine ellers?

Har tatt den to ganger. Mindre porer, mattere hud, mer glød i huden. Det er jo en behandling for huden. Virker bare som om mange tror de skal få mye effekt på rynker osv. Sjeldent jeg bruker sminke på huden nå som jeg har begynt fast med den hver 3-4 mnd😊

 

Anonymkode: bfd3b...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare noe tull. Det er hudpleier wannabe jippo. Komplekset kommer ikke langt nok inn i huden ved hjelp av den overprisede flaska med nåler. Gå til en ordentlig behandler som bruker skikkelig injeksjonsutstyr. 

Anonymkode: 1f747...528

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare noe tull. Det er hudpleier wannabe jippo. Komplekset kommer ikke langt nok inn i huden ved hjelp av den overprisede flaska med nåler. Gå til en ordentlig behandler som bruker skikkelig injeksjonsutstyr. 

Anonymkode: 1f747...528

Sier meg enig i dette.

Var nylig på min faste klinikk for Botox, og injeksjonssykepleieren reklamerte for denne behandlingen. Det hørtes vel og bra ut, men jeg tror man må gjennom helt andre behandlinger for å få et langvarig, godt resultat på noe som helst. Hun sa hun hadde tatt behandlingen tre ganger de siste månedene, og jeg som har gått hos henne i mange år ser at huden hennes er helt lik. Typisk moden hud. Så det var ikke den beste reklameplakaten :) 

Endret av Beach
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Beach said:

Sier meg enig i dette.

Var nylig på min faste klinikk for Botox, og injeksjonssykepleieren reklamerte for denne behandlingen. Det hørtes vel og bra ut, men jeg tror man må gjennom helt andre behandlinger for å få et langvarig, godt resultat på noe som helst. Hun sa hun hadde tatt behandlingen tre ganger de siste månedene, og jeg som har gått hos henne i mange år ser at huden hennes er helt lik. Typisk moden hud. Så det var ikke den beste reklameplakaten :) 

Altså WHAT! Føler meg virkelig LURT!! Dette er en «seriøs bedrift» og jeg nevnte blant annet poser under øynene, linjer under øynene og linjen mellom nese-munn som jeg gjerne ville gjøre noe med. Nå føler jeg meg rett og slett svindlet. Jeg sa tydelig hva jeg ønsket, likevel mente hun at dette ville gi de resultatene jeg ønsket...

Ser fortsatt INGEN forskjell...

- TS

Anonymkode: c75dd...b55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/16/2019 at 10:55 AM, AnonymBruker said:

Hva forventer du? Og hvordan er hudpleierutininene dine ellers?

Har tatt den to ganger. Mindre porer, mattere hud, mer glød i huden. Det er jo en behandling for huden. Virker bare som om mange tror de skal få mye effekt på rynker osv. Sjeldent jeg bruker sminke på huden nå som jeg har begynt fast med den hver 3-4 mnd😊

 

Anonymkode: bfd3b...7c7

Jeg ville ha mindre synlig poser under øynene og «svakere» linjer mellom nese-munn. Jeg har tatt Restylane under øynene før og var fornøyd med dette sa jeg. 

Jeg bruker daglig rengjøring, ansiktsvann, eksfolering, serum, øyekrem, dagkrem med spf 50, nattkrem. Ansiktsmaske over natten 2 ganger i uken.

Lyst til å gråte.. ser virkelig ingen forskjell, verken på huden eller annet.. 

- TS

Anonymkode: c75dd...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2019 den 19.22, AnonymBruker skrev:

Altså WHAT! Føler meg virkelig LURT!! Dette er en «seriøs bedrift» og jeg nevnte blant annet poser under øynene, linjer under øynene og linjen mellom nese-munn som jeg gjerne ville gjøre noe med. Nå føler jeg meg rett og slett svindlet. Jeg sa tydelig hva jeg ønsket, likevel mente hun at dette ville gi de resultatene jeg ønsket...

Ser fortsatt INGEN forskjell...

- TS

Anonymkode: c75dd...b55

Det forstår jeg godt. Føler virkelig med deg! Jeg vet ikke nok om behandlingen, men kanskje vil du se forbedring etterhvert(krysser fingrene for deg!). Det skal visst forbedre hudteksturen, men at det skal minimere linjer og poser under øynene har jeg ingen tro på. Da er fillers eller laser en bedre idé. Eller til og med kirurgi for posene.

Disse menneskene er eksperter på å skryte div. behandlinger opp i skyene. Klinikken jeg går til for Botox(og de er supre på det!) er "seriøse" også, men jeg gjennomskuer dem når noe høres for godt ut til å være sant. De mener du kommer til å se sååå fantastisk ut og du kommer til å gløde i måååneder etterpå. Vel vel. Jeg leser meg alltid nøye opp på nett i forkant, og hvis vedkommende som reklamerer for ulike behandlinger ikke ser spesielt flott ut selv - nei, da står jeg over. Hun har prøvd å selge meg en øyekrem til nærmere 2000 også og mener dette vil fjerne linjene under øynene mine, men det også er bare tull. Ingen krem gjør det.

Jeg blir oppriktig sint av slik feilaktig skryt.

Ta det som en dyr lærepenge!

Endret av Beach
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2019 den 19.28, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ha mindre synlig poser under øynene og «svakere» linjer mellom nese-munn. Jeg har tatt Restylane under øynene før og var fornøyd med dette sa jeg. 

Jeg bruker daglig rengjøring, ansiktsvann, eksfolering, serum, øyekrem, dagkrem med spf 50, nattkrem. Ansiktsmaske over natten 2 ganger i uken.

Lyst til å gråte.. ser virkelig ingen forskjell, verken på huden eller annet.. 

- TS

Anonymkode: c75dd...b55

Det kan du ikke forvente å få. Du ville fått mer resultat ved å ta Restylane både under øyne og nese/munn. Den gir meg en boost på huden, gjør svært lite med rynker/volumtap.

Anonymkode: bfd3b...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...