Gå til innhold

Mote med vide jeans, hva synes dere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har gått i vide jeans hele tiden......

Anonymkode: db11e...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg skal gå med videre bukse enn vanlig skinny så liker jeg levismodellen som på bilde. Men det fineste er jo skinny som sitter helt ned til ankelen. 

Ja ja delte meninger, men får inntrykk av at de fleste svar her holder en knapp på trange jeans☺️

Anonymkode: cb93c...b3c

 

FD3B868A-F961-4123-B055-ABCA96AACEBE.jpeg

C74CF146-9500-4C77-8C73-0DE3B5B46109.jpeg

Anonymkode: cb93c...b3c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker bootcut jeans som går litt utover men hvis det er kjempemye sleng blir det litt rart. De må være stramme øverst da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

5CCC9C17-FBA2-4B1D-81AB-2D4ACD2E380F.thumb.jpeg.ff88de62e487927a1598292f12e25374.jpegHar i mange år gått med skinny jeans, nå er det jo mote med vide  Ola jeans. Dro på Bik Bok og kjøpte en vid jeans for å være moteriktig. Greia er at jeg har brukt den fire ganger bare. 

Jeg føler meg rar i vide jeans, er litt for vant til at jeans skal sitte stramt. Hva synes dere om denne moten er det stygt eller stilig. Har jo vide penbukser som ikke er vanlig olajeans det er jo fint, men det blir litt gammeldags å ha vide olajeans eller hva.

PS legger bilde av buksa jeg kjøpte 

Hva foretrekker dere skinny eller vide møteaktivitet jeans. Del gjerne meninger. 

Anonymkode: cb93c...b3c

Jeg er mann, men jeg skal prøve å gi deg et veldig godt svar. Du bør gå akkurat som du vil, føler du for å gå med trange bukser, så gjør du det, føler du for å gå med vide bukser, så gjør du det. Det viktigste er at du føler deg vel med det du går i. Ofte sier klær veldig mye om deg som person. Selv har jeg aldri brydd meg om mote. Det som er inn nå er olajakka med fôr i, men det har jeg brukt de siste ti årene. Og cowboyboots😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slengbukse er rå flott på damer med timeglass kropp 🤤 

Anonymkode: 52bb6...603

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Jeg synes det er flott for oss med brede hofter.

Jeg synes omvendt – med brede hofter ser man jo like brei ut hele veien når man bruker slike bukser. Synes det er absolutt finest på folk med smale hofter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Jeg synes omvendt – med brede hofter ser man jo like brei ut hele veien når man bruker slike bukser. Synes det er absolutt finest på folk med smale hofter.

Jeg tenker mest på bootcut-bukser

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg tenker mest på bootcut-bukser

OK. Jeg tenkte på bukser som er vide hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror så mange her at "vide" jeans betyr slengbukser? Det finnes jo et titalls modeller mellom helt stramt og 90-tallsbaggy. 

Jeg likte godt den buksa på deg, TS. Og som noen sa, det trenger ikke være enten eller, de fleste av oss har jo flere jeans i skapet. Selv er jeg mest glad i "straight leg" kategorien. Synes det er mest flatterende. Jeg er lei skinny jeans, og jeg kler ikke veldig baggy, men denne modellen er fin på de fleste: https://www.zalando.no/dameklaer-jeans-straight-leg/?p=2

Anonymkode: b0fdc...42b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror så mange her at "vide" jeans betyr slengbukser? Det finnes jo et titalls modeller mellom helt stramt og 90-tallsbaggy. 

Jeg likte godt den buksa på deg, TS. Og som noen sa, det trenger ikke være enten eller, de fleste av oss har jo flere jeans i skapet. Selv er jeg mest glad i "straight leg" kategorien. Synes det er mest flatterende. Jeg er lei skinny jeans, og jeg kler ikke veldig baggy, men denne modellen er fin på de fleste: https://www.zalando.no/dameklaer-jeans-straight-leg/?p=2

Anonymkode: b0fdc...42b

Veldig ymse hva som regnes som rette ben iflg zalando, da. Alt fra nesten skinny til 70-talls-sleng...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker en mellomting (bildet). Pølseskinnsbukser er i hvert fall veldig ut, ser det mest på 40-åringer som henger litt etter. Bilderesultat for jeans look 2019

Anonymkode: 11f23...83e

De buksene der er det styggeste jeg ser...der ut som sånne bukser mamma gikk med på åttitallet...

Anonymkode: 983b7...128

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stilts

Går mest i skinny jeans, liker også bootcut og flare modeller, men da må de være helt stramme fra livet og ned til knærne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror så mange her at "vide" jeans betyr slengbukser? Det finnes jo et titalls modeller mellom helt stramt og 90-tallsbaggy. 

Jeg likte godt den buksa på deg, TS. Og som noen sa, det trenger ikke være enten eller, de fleste av oss har jo flere jeans i skapet. Selv er jeg mest glad i "straight leg" kategorien. Synes det er mest flatterende. Jeg er lei skinny jeans, og jeg kler ikke veldig baggy, men denne modellen er fin på de fleste: https://www.zalando.no/dameklaer-jeans-straight-leg/?p=2

Anonymkode: b0fdc...42b

Takk det er noen som synes buksa er kul, det viktigste er at den sitter stramt ned til knærne. 

Jeg får gibuksa en sjanse blir sikkert vant til at den er vid ved leggene. Liker egentlig best skinny Lee, Levis og Nudie jeans. 

Det er jo behagelig å ha på seg vide jeans🤗

Anonymkode: cb93c...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.3.2019 den 13.11, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått med vide jeans i to år nå, og elsker dem. Det trenger ikke å være enten eller. Har fortsatt på meg skinny jeans til tider, men er langt mer komfortabel i jeans med litt vidde.

Anonymkode: 532af...584

Det er klart at vide jeans er behagelig å gå med, men ikke like fint med vide jeans i ola -stoff. Kjøpte en snekkerbukse i fjor våres, det gjør ikke noe at den er baggy, snekkerbukse skal være det. 

Det finnes ikke mer behagelig plagg å gå med enn snekkerbuksa, strammer ingen steds🤗. Gleder meg til våren for å ta den i bruk. Det er ikke alle som liker det plagget delte meninger. Ellers er stretchmateriale behagelig på skinny jeans også, så de er også behagelige. 

Anonymkode: cb93c...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Catalina Culès skrev:

Buksa var helt ok, men den genseren var fæl.

 

3 timer siden, Catalina Culès skrev:

Buksa var helt ok, men den genseren var fæl.

Jeg er enig bare en hjemme greie genseren er ikke stilig😉

Anonymkode: cb93c...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Paramount

Prøver meg med mitt mannesyn her jeg også.

Jeg synes umiddelbart at den buksa til hun siste var særdeles lite pen, og helt feil på alle plasser, i forhold til en kvinnekropp.

Dersom dere med vide jeans mener kun vidde nederst, dvs sleng, så synes jeg det kan være fint, den første buksa var helt super. 

Jeg synes faktisk nesten alle damer har pene ben, det står mye dårligere til med rumpa, der er det mange som sliter. Men den kan lett kamufleres, benene må vises fram, de er nesten alltid det fineste på kvinnekroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å venne meg til buksa etter tre dagers bruk. Venninna mi synes jeg så super ut i buksa, sitter stramt hele veien bortsett fra leggene. 

Jeg sa til henne at jeg kom til å legge vekk buksa langt bak i skapet. Hun ville da gjerne låne buksa noe hun da selvfølg fikk. Neste dag var jeg sammen med henne og møtte en bekjent som sa at buksa var kul og satt bra på henne. Ja ja det gjorde den på meg også. Venninna liker buksa og kan bare ha den til jeg kanskje en dag gjør krav på den. 

 Nei takke seg til skinny jeans, som Paramount sa kvinnebein er fine og skal vises. Så sånn endte det med buksekjøp😂

Anonymkode: cb93c...b3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama

Jeg synes det kan være kult, spesielt med med kilehæl/høye sko.

E9FF7E71-F8BF-4194-8099-EA1884248732.jpeg.392946ccf919b3f7658ad1f2299f35c8.jpege

Endret av BearMama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk, begge deler! Elsker vide jeans, mom-jeans, litt bootcut og skinny jeans 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...