Gå til innhold

Hva liker dere MENN best? 20-30-40åringer? Blonde, mørke, rødhåret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så viktig med ei typisk kardashian rumpe altså?🤭Jeg er jente og kan nok aldri få en slik rumpe. Jeg er slank, alltid vært tynn/ikke for tynn. Trener hver dag, inkludert rumpe og lår, men denne store rumpa vil jeg nok aldri få. Vi alle er bygd opp forskjellig. 

Takk for svar. Godt vi alle har hver vår smak!

Anonymkode: 62016...dbb

Nei, selvfølgelig får du ikke kardashian rumpe av å trene!!!! Herlehet.. den må man operere en del ganger for at den skal bli sånn. 

Anonymkode: 01418...36b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jasså, gøy å høre hva dere menn egentlig liker. For vi damer tror dere liker det vi liker. Det gjør dere altså ikke nei. 😄😄

Anonymkode: 62016...dbb

Du svarer EN mann. Han skriver «jeg». Hvorfor svarer du med «dere»? 

Anonymkode: 372ba...879

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, selvfølgelig får du ikke kardashian rumpe av å trene!!!! Herlehet.. den må man operere en del ganger for at den skal bli sånn. 

Anonymkode: 01418...36b

Ja, men nå er det jo noen som faktisk har en typisk "kardashian rumpe", ikke så stor, men generelt ei stor rumpe  

Alle kan få en liten sprettfu, kan den trenes. Men jeg mener den bør passe til kroppen, er man slank, så bør den kanskje ikke stikke så altfor langt ut? Så er det jo okei å ikke ha ei galflat rumpe også da. 

😄 Ts

Anonymkode: 62016...dbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva liker du best? 

Fant ingen kategori som passet, men er blondiner med blå øyne mest attraktivt? Eller brunetter og rødhåret med brune? 

Må damer ha fill i leppene, eller helst uten?! Håper på mange forskjellige meninger! Hva er mest sjarmerende😎

Anonymkode: 62016...dbb

De fleste naturlige damer mellom 30 og 50 uansett hårfarge og øyene er vanligvis flotte. Men når jeg var 20 var det blondiner med blå øyene og store pupper som var greia. Liker fortsatt store pupper, men de bør være naturlige. Liker ikke filler og butinox eller hva faen det heter. Det er kvalmt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men nå er det jo noen som faktisk har en typisk "kardashian rumpe", ikke så stor, men generelt ei stor rumpe  

Alle kan få en liten sprettfu, kan den trenes. Men jeg mener den bør passe til kroppen, er man slank, så bør den kanskje ikke stikke så altfor langt ut? Så er det jo okei å ikke ha ei galflat rumpe også da. 

😄 Ts

Anonymkode: 62016...dbb

Veldig få nordmenn som har sånn rumpe. Afrikanere får det oftere. Jeg tror de fleste menn forestrekker at det er litt å ta i på rompa altså. Og det å være slank et relativt. Jeg er slank helt til jeg veier 70 kilo selvom det regnes som overvekt ifølge bmi. Rumpa mi og puppene er alltid det mest fyldige uansett hvor tynn jeg er og det er jeg glad for. 

Anonymkode: 01418...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du svarer EN mann. Han skriver «jeg». Hvorfor svarer du med «dere»? 

Anonymkode: 372ba...879

Fordi flere her har svart her, så det var igrunn rettet til alle meningene. Ble bare signert på din. 

Anonymkode: 62016...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig få nordmenn som har sånn rumpe. Afrikanere får det oftere. Jeg tror de fleste menn forestrekker at det er litt å ta i på rompa altså. Og det å være slank et relativt. Jeg er slank helt til jeg veier 70 kilo selvom det regnes som overvekt ifølge bmi. Rumpa mi og puppene er alltid det mest fyldige uansett hvor tynn jeg er og det er jeg glad for. 

Anonymkode: 01418...36b

Er ikke det en normal bmi da? 

Jeg er 1.70 høy og veier 62. Noen vil påstå at det er for lite, men det syntes ikke. Slank og smidig kropp, har turnet hele livet. 

Ts

Anonymkode: 62016...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Stonegiant said:

Kardashian-rumpe er kjempestygt! Jeg haaaater den trenden. Folk som trener opp rumpemuskler ødelegger kroppen sin, spør du meg. Slutt med det!

Små søte rumper er de beste. :)

Kunne ikke være med enig!! Trist å se utvalget av damer minsker for min del jo større denne "stor-sterk-rumpe" trenden vokser. Hva skjedde med forelskelsen for den atletiske kvinnen som trener kondisjonsrelatert trening?

Anonymkode: 39e40...620

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

De fleste naturlige damer mellom 30 og 50 uansett hårfarge og øyene er vanligvis flotte. Men når jeg var 20 var det blondiner med blå øyene og store pupper som var greia. Liker fortsatt store pupper, men de bør være naturlige. Liker ikke filler og butinox eller hva faen det heter. Det er kvalmt. 

Butinox må da være greit?

Værbestandig og dekker godt, tolv års garanti på farge og glans!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, a l'orange skrev:

Butinox må da være greit?

Værbestandig og dekker godt, tolv års garanti på farge og glans!

Haha, menn og praten om butinox (eller botox som det så heter)😅

Anonymkode: 62016...dbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ikke være med enig!! Trist å se utvalget av damer minsker for min del jo større denne "stor-sterk-rumpe" trenden vokser. Hva skjedde med forelskelsen for den atletiske kvinnen som trener kondisjonsrelatert trening?

Anonymkode: 39e40...620

De er jo her fortsatt de☺

Anonymkode: 62016...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva liker du best? 

Fant ingen kategori som passet, men er blondiner med blå øyne mest attraktivt? Eller brunetter og rødhåret med brune? 

Må damer ha fill i leppene, eller helst uten?! Håper på mange forskjellige meninger! Hva er mest sjarmerende😎

Anonymkode: 62016...dbb

Ja takk alt passer fint :kyss2:
PåskeMannen :sjarmor:

Anonymkode: 03b58...28a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

En bra personlighet er mest sjarmerende. 

Anonymkode: 04cc9...6b0

:enig:

Anonymkode: a7c53...ea1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:

Kunne ikke være med enig!! Trist å se utvalget av damer minsker for min del jo større denne "stor-sterk-rumpe" trenden vokser. Hva skjedde med forelskelsen for den atletiske kvinnen som trener kondisjonsrelatert trening?

Anonymkode: 39e40...620

Haha, jeg har tenkt nøyaktig det samme!

Denne trenden med å trene rumpe er ikke veldig gunstig for meg. Hver eneste gang en kvinne starter med squats så er det én mindre potensiell partner for meg der ute. Muskler generelt er turn-off. Og store rumper og lår har jeg virkelig ikke sansen for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst blond, brunette er også fint. Helst langt hår i hestehale, sexy😍Slank ikke noe ulempe

Anonymkode: 19c10...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittlig trekkes jeg mest mot trente/slanke blondiner i tyveårene. I realiteten har det lite betydning, selv om jeg er i lag med en slank blondine i tyveårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Stonegiant skrev:

Haha, jeg har tenkt nøyaktig det samme!

Denne trenden med å trene rumpe er ikke veldig gunstig for meg. Hver eneste gang en kvinne starter med squats så er det én mindre potensiell partner for meg der ute. Muskler generelt er turn-off. Og store rumper og lår har jeg virkelig ikke sansen for.

Så du liker naturlig slanke damer?

Anonymkode: 62016...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/16/2019 at 3:19 PM, AnonymBruker said:

Så du liker naturlig slanke damer?

Anonymkode: 62016...dbb

Kan bekrefte det, ja. Liker damer som er slanke, uten å trene. Damer som trener får muskler, og muskler er maskulint. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2019 den 11.36, AnonymBruker skrev:

Hva liker du best? 

Fant ingen kategori som passet, men er blondiner med blå øyne mest attraktivt? Eller brunetter og rødhåret med brune? 

Må damer ha fill i leppene, eller helst uten?! Håper på mange forskjellige meninger! Hva er mest sjarmerende😎

Anonymkode: 62016...dbb

Fillers er i alle fall helt klart NO DEAL.

Ellers er det lite som slår et godt smil. Hvilken farge det er på hår eller øyne legger jeg sjelden merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Stonegiant skrev:

Kan bekrefte det, ja. Liker damer som er slanke, uten å trene. Damer som trener får muskler, og muskler er maskulint. 

Jeg syntes litt muskler er fint. Litt markert mage for eks. 

Anonymkode: 62016...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...