Gå til innhold

Sitter det langt inne for dere å ringe føden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, nå har jeg ringt! Baby pleier å være aktiv rundt kl 09.30, noe den ikke er nå. 

Ringte og fikk beskjed om å spise et måltid, drikke en halv liter vann, legge meg på sofaen og telle spark i 1 time. Jeg skal ringe med tilbakemelding uansett antall spark.

De var veldig hyggelige, og jeg må si at terskelen min for å ringe kan bli lavere i fremtiden ettersom det ikke automatisk trigger masse «styr»! 

Forøvrig 20 min siden måltid og drikke, og har kjent ett spark nå nettopp. 

Ts

Anonymkode: 27267...ee8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Enig. Jeg blir faktisk skikkelig provosert av at noen ikke tar bekymringa for babyen sin alvorlig fordi de ikke vil være til bry, noe så komplett idiotisk. 

Ta dere sammen og flytt fokuset fra dere sjøl og over på babyen! 

Jeg kan absolutt forstå hva du mener, men jeg tror også det kan være greit å ha i tankene at vi ikke alle har samme erfaringer og utgangspunkt for å tenke rasjonelt eller likt. 

Personlig har jeg et tidligere 11 år langt forhold bak meg der jeg hele tiden ble fortalt (og fremdeles blir i fortalt i forhold til felles barn) at jeg er overbeskyttende og hysterisk. Det sitter dessverre dypt i meg og ikke lage drama. 

Men ja, har nå ringt, og min nåværende mann ble veldig glad for det 🙂

ts

Anonymkode: 27267...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde overhodet ikke høy terskel. Når det kommer til ungene mine, i magen eller utenfor, tar jeg kontakt med helsevesen om jeg er bekymret. Har bare fått postive tilbakemeldinger på det fra helsepersonell. Prøv å huske på at de som tar telefonen på føden faktisk er på jobb for å kunne hjelpe deg vurdere, enten det gjelder lite liv eller om fødsel er i gang :)

Anonymkode: c489c...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du utrygg ringer du! Så får du ta en sparketest 😊 de syns ikke du maser - det er nettopp for slike ting de er der for!! 

Det er dog ikke uvanlig at sparkene endres utover i svangerskapet. Jeg merket mindre spark fra ca der du er uten at noe var galt. De siste ukene kjente jeg faktisk ikke noen spark - men mer de «glidende» bevegelsene av at hun snudde seg osv. Blir jo trangere i livmoren også. Klem❤️

Anonymkode: 4e02e...9f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...