Gå til innhold

Ville dette hjelpe på å finne seg en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Snowbrigade skrev:

Det handler jo ikke om det. Men at selvsikre personer ofte ser bedre ut. Rettere i ryggen, mer opptatt av å se ok ut og være velstelt osv.

Så du mener at selvsikre folk er mer velstelt?
Det er vel fort stikk motsatt: Å være selvsikker betyr pr. definisjon å ikke bry seg om hva andre mener om deg. "Jeg er bra nok som det er, ja i grunnen mye bedre enn strengt tatt nødvendig".
Den som er usikker på seg selv, vil forsøke å reparere ekte og innbilte svakheter som best hun kan, for om mulig å bli bra nok i egne øyne og forhåpentlig også i andres. Være velstelt, er ett av flere momenter her.

Anonymkode: b9d68...05c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, ItchyBitchySpider skrev:

Akkurat. Så alt det der med "grunnen til at du ikke får deg mann er fordi du er usikker på deg selv" er bare bullshit?

Ja, det er min mening. Det må være en kvinne som har kokt i hop den teorien, for å lede konkurrenter på villstrå.
Mens de selv spiller usikker og hjelpeløs for å lokke fram beskytterinstinktet hos "store, sterke" mannfolk, er "venninnene" forledet til å benytte en strategi som avviser og skremmer mannfolk.

Anonymkode: b9d68...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er min mening. Det må være en kvinne som har kokt i hop den teorien, for å lede konkurrenter på villstrå.
Mens de selv spiller usikker og hjelpeløs for å lokke fram beskytterinstinktet hos "store, sterke" mannfolk, er "venninnene" forledet til å benytte en strategi som avviser og skremmer mannfolk.

Anonymkode: b9d68...05c

Helt uenig. Det er jo avhengig fra mann til mann. For min del kunne jeg tenke meg en kvinne som utstråler positivitet og selvsikkerhet. Jenter som er usikre er ikke en turn on for min del.

Mvh Mann 

Anonymkode: 293f4...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Nei ikke for meg hvertfall, hadde jeg ikke villet hatt deg før du gikk ned 5 kg og tatt sol hadde jeg ikke tatt deg etter heller. Først kommer personligheten og interesser så kommer kropp et stykke etter

Fint å lese at personlighet og interesse har mest å si. 

Nå er jeg uten mann så har ikke møtt han enda. 

Dette vil jeg gjøre mest for min egen del og det er vel ingen minus for en kommende mann heller vel? 

 

Anonymkode: 1c888...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det hjelper på selvtilliten din, så ser jeg ikke bort fra at det kan hjelpe. Til og med ting som egentlig gjør deg mindre pen, men som du synes gjør deg penere, vil hjelpe, for det er hva du synes om deg selv og hva du utstråler som er attraktivt. Ikke egentlig 5 kg +/-. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint å lese at personlighet og interesse har mest å si. 

Nå er jeg uten mann så har ikke møtt han enda. 

Dette vil jeg gjøre mest for min egen del og det er vel ingen minus for en kommende mann heller vel? 

 

Anonymkode: 1c888...cd0

Du bør absolutt ikle gjøre det kun for en mann de tar deg som regel uansrtt om du passer sammen ned han. Om du føler deg bedr3 med det så gjør du det 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.3.2019 den 3.31, BMW 5-serie 535D skrev:

Nei ikke for meg hvertfall, hadde jeg ikke villet hatt deg før du gikk ned 5 kg og tatt sol hadde jeg ikke tatt deg etter heller. Først kommer personligheten og interesser så kommer kropp et stykke etter

Dette er noe av det beste jeg har sett fra deg 😘

Anonymkode: a44fa...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe av det beste jeg har sett fra deg 😘

Anonymkode: a44fa...684

Ikke verst, jeg har vel noen klare øyeblikk innimellom jeg også da 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...