Gå til innhold
AnonymBruker

Frykter for å bli forlatt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen andre som har klump i magen og frykter for å bli forlatt av sin kjære?

Tenker på det nesten hver dag og tanken å ikke være med han føles som mareritt. Tidligere lange forhold har samboer brått slått opp til tross hvor kjærlig han var - det var utenkelig at det skulle skje. Har siden med nytt forhold hatt ekstrem frykt for at det skal skje igjen, selv om alt er så og si perfekt. Kommer man noen gang til å komme over noe slikt og ikke gå med angst? Er det noen gode måter å håndtere frykten på? Har lyst å slappe helt av i forholdet... 

Anonymkode: b717e...53a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjærlighetsbarn98

Jeg forstår godt at du er redd for det når det har skjedd tidligere. 

Kanskje det kan hjelpe å dele det med partneren din? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
BMW 5-serie 535D

Om han slår opp så er han ikke rett før deg allikevel, hvis man tenker på det når noen slår opp går det bedre 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Om han slår opp så er han ikke rett før deg allikevel, hvis man tenker på det når noen slår opp går det bedre 

hmmm... godt poeng faktisk, godt poeng

Anonymkode: b717e...53a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg kjenner meg igjen. Stresset med dette i 3 år... endte tilslutt med at det ble slutt. Ikne på grunn av dette da.. verste var at jeg ble forlatt på verst tenkelige måte også..

Anonymkode: b366f...804

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg har hatt andre ting jeg har bekymret meg over etter å ha blitt emosjonelt manipulert av tidligere partner, og det var tungt i starten av forholdet. 

Jeg måtte bare lære meg selv, og være veldig bevisst på, at min nye kjæreste ikke er samme person som eksen. Han viser ingen tegn til å være lik på de områdene heller. Jeg har pratet med han om det, så han vet hva jeg syns er viktig i et forhold (gjensidig respekt, kjærlighet og omsorg osv), så han vet hva jeg er redd for. Det hjalp for min del bare at han vet jeg er redd for det, selv om frykten er irrasjonell egentlig - man må bare veldig bevisst omprogrammerer hjernen :)

Neste gang du blir redd for at han forlater deg plutselig, tenk at nei, det var eksen, det er ikke noe kjæresten min ville ha gjort. 

Anonymkode: 1718d...e93

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er nesten mer redd for det motsatte, altså at kjæresten skal forlate meg mentalt men ikke slå opp. Og så skal være sint og aggressiv og prøve å fremprovosere et brudd.

Ja, det har hendt meg før. 

Anonymkode: 017f3...513

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden