Gå til innhold

Nå blir jeg snart desertør og forlater Apple


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt iPhone siden 3G. Hatt 4, 5s, 6s og nå 8+. 

Kjøpte Huawei P20Pro på jobben, og fy fader så mye bedre bilder den tar! Og denne androiden er så mye enklere enn på den jævla samsungen jeg slet med i fire år før den ble skrotet til fordel for kineserne... 

Siden den tar to SIM-kort er det nå rett før iPhonen havner i en skuff med de andre. 

Lurer på hva P30 kan tilby når den kommer...

Anonymkode: f2436...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stolt av deg, stå på 😊

Anonymkode: ab3e8...ed5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen etter, dette fant jeg ut for ~10 år siden eller mer... :)

Bare å ta en titt på Louis Rossmann og ipad rehab på youtube for å se hvor søppel disse produktene er.. (mac for louis, ipad/iphone etc for sistnevnte) 

Enorme designflaws i enkelte mac'er som apple anser som riktig.. High performance maskiner som ikke har luftehull pga at de skal være stille, men som ender opp med å overopphete maskinen ved vanlig bruk osv.. 

Endret av AndreasBR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri engang vurdert en Mac, de er jo sinnsykt dyre. Man får jo en gamingpc, bærbar for samme prisen? 

Anonymkode: f2436...e87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også iPhone før, men gadd ikke mer da den siste røyk for et par år siden. De er svindyre og ikke noe bedre enn android. Og ja, de tar også veldig dårlige bilder. Jeg har Huawei, er fornøyd med det. Mye billigere, bedre lagringsplass osv. Samme med Mac vs PC. Man betaler MYE for det eplet på utsida...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Friday, March 15, 2019 den 14.57, AnonymBruker skrev:

Har aldri engang vurdert en Mac, de er jo sinnsykt dyre. Man får jo en gamingpc, bærbar for samme prisen? 

Anonymkode: f2436...e87

Er det noe som virkelig koster det hvite ut av øyet, så er det vel nettopp Apple! 

Å "kaste perler for svin" tenker i alle fall jeg...                       

Anonymkode: 32cdc...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen i klubben, jeg har vært troast til apple siden G3 ibook, men i sommer kjøpte jeg meg en oneplus 6 telefon og kunne ikke vært mer fornøyd. Vil ikke si at apple produktene er dårlige men de er blitt for dyre i forhold til sine konkurrenter. Får mye mer for pengene andre steder.

Anonymkode: 0608a...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at til hvermansen sitt bruk er alle disse tlf og pc'ene 10000% bedre enn hva folk trenger og mener de har bruk for.

Menn alle tror jo de er såååå avhengige av det siste nye.

Anonymkode: 8e651...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dumpet Apple på telefon siden til fordel for en billig nokia dumtelefon. Savner ikke smarttelefonen i det heletatt og har ikke mulighet til å sitte med den på dagtid uansett.

Hadde jeg visst det jeg vet i dag hadde jeg aldri kjøpt et eneste Apple produkt siden man blir låst til deres "økosystem". Å kjøpe en pc fra en annen leverandør med windows er nesten like ille med tanke på hvordan microsoft opperer og hva de samler av informasjon om brukeren av pc'en . Microsoft er i seg selv spyware og de tvinger på brukeren programmer de aldri har bedt om gjennom oppdateringer.

Så løsningen har blitt å kjøpe en laptop og installere linux på den. Det fungerer bedre og man har mer kontroll på hva som befinner seg på maskinen og sjansene for virus og annen spyware er mindre.

Anonymkode: 50c34...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...