Gå til innhold

er sex dukker fremtiden?


gunpas

Anbefalte innlegg

8 hours ago, AnonymBruker said:

Om det er sånn du ser på kvinner kan du jo bare skaffe deg en robot :sleep:

Anonymkode: 446a3...7b7

Hvorfor antar du at jeg ser på kvinner på den måten? Jeg ser på roboter på den måten, ikke kvinner ...

Makan til forhåndsdømming.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foretrekker en robåt! Ro... Ro.. helt til.... JA!!! 

Anonymkode: a72ac...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2019 den 7.53, AnonymBruker skrev:

Sexdukker er faktisk straffbart å skaffe seg i Norge. Så å tro at fremtidener temmelig naivt.

Anonymkode: 19224...d46

Hvorfor er det straffbart?

Anonymkode: 9574f...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2019 den 7.53, AnonymBruker skrev:

Sexdukker er faktisk straffbart å skaffe seg i Norge. Så å tro at fremtidener temmelig naivt.

Anonymkode: 19224...d46

"Det er ikke ulovlig å innføre sexdukker formet som kroppen til en voksen person, så når slike dukker blir funnet av Tolletaten, fører det ikke til anmeldelse. Når kroppen er utformet som et barn, omfattes saken av straffelovens paragraf 311 om seksualisering av barn, og straffes med bøter og inndragning.

Flere personer har blitt domfelt for innførsel av sexdukker som er utformet som barn, og tolletaten har beslaglagt enda flere dukker. 

I en dom fra Fredrikstad tingrett skriver retten at dukken alminneliggjør seksualisering av barn og allmennpreventive hensyn taler for en markant reaksjon som kan virke avskrekkende på omsetningsmarkedet. De skriver også at riktig reaksjon vil være en forholdsvis høy bot."

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man lese og velge å skrive om en sexdukke og likevel oversette temaet til å handle om sex og dukke? Temaet synes å være sexdukke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...