Gå til innhold

er sex dukker fremtiden?


gunpas

Anbefalte innlegg

Hei,
Det virker som om vi bor i et kroksamfunn der alt handler om kroker opp mer enn forhold. Og med alle datingappene og ikke minst teknologien som gjør oss isolerte, må det være en god grunn til å kjøpe sexdukker i dag.

Jeg har nylig kommet over en interessant artikkel med emnet. 13 grunner til å kjøpe en sexdukke og en av poengene var

  1. Sexdukker er ikke bare for menn - men også for kvinner

Jeg mener at det synes å være så mange negative ting om sexdukker og sexroboter som det er positivt. Spesielt trene dine seksuelle ferdigheter og få mer selvtillit.

Synes du at sexdukker vil endre den konvensjonelle måten å kjøre på?
Hva er fordeler og ulemper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, gunpas skrev:

Hei,
Det virker som om vi bor i et kroksamfunn der alt handler om kroker opp mer enn forhold. Og med alle datingappene og ikke minst teknologien som gjør oss isolerte, må det være en god grunn til å kjøpe sexdukker i dag.

Jeg har nylig kommet over en interessant artikkel med emnet. 13 grunner til å kjøpe en sexdukke og en av poengene var

  1. Sexdukker er ikke bare for menn - men også for kvinner

Jeg mener at det synes å være så mange negative ting om sexdukker og sexroboter som det er positivt. Spesielt trene dine seksuelle ferdigheter og få mer selvtillit.

Synes du at sexdukker vil endre den konvensjonelle måten å kjøre på?
Hva er fordeler og ulemper?

Hvordan kan du kalle en google oversatt tekst interessant?

Joda kjør på, men det hele virker litt sånn creepy..

Anonymkode: d48c5...23f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min framtid i alle fall 😊 

Anonymkode: 84abf...f42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler bare dukker som har livmor og eggproduksjon, så har vi en fullgod erstatter for de kjødelige kvinnene!

Anonymkode: c1771...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi er veldig langt unna en sexdukke som faktisk er naturtro nok til å egne seg for de fleste av oss. En livløs plastdukke virker rett og slett mer creepy enn tilfredsstillende, så jeg tror nesten en må på "Westworld"-nivå før dette skal ha noen større almen apell. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roboter er på full fart inn i sexlivet! 😯 Var en tråd om dette her inne for ikke så lenge siden. Skummelt! 

Anonymkode: a72ac...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, gunpas skrev:

Hei,
Det virker som om vi bor i et kroksamfunn der alt handler om kroker opp mer enn forhold. Og med alle datingappene og ikke minst teknologien som gjør oss isolerte, må det være en god grunn til å kjøpe sexdukker i dag.

Jeg har nylig kommet over en interessant artikkel med emnet. 13 grunner til å kjøpe en sexdukke og en av poengene var

  1. Sexdukker er ikke bare for menn - men også for kvinner

Jeg mener at det synes å være så mange negative ting om sexdukker og sexroboter som det er positivt. Spesielt trene dine seksuelle ferdigheter og få mer selvtillit.

Synes du at sexdukker vil endre den konvensjonelle måten å kjøre på?
Hva er fordeler og ulemper?

Sexdukker er faktisk straffbart å skaffe seg i Norge. Så å tro at fremtidener temmelig naivt.

Anonymkode: 19224...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sexdukker er faktisk straffbart å skaffe seg i Norge. Så å tro at fremtidener temmelig naivt.

Anonymkode: 19224...d46

Kilde? Jeg trodde en hadde solgt ‘underbara barbara’ lenge?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg forsto da det dukket opp slike dukker i tollen på Gardermoen, var det dukker som va små å lignet barn de slo hardt ned på, da det kunne være pedofile som hadde bestilt. En dukke i vanlig størrelse (som en vanlig voksen) er vel greit. 

Anonymkode: 30b7f...1f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sexdukker er faktisk straffbart å skaffe seg i Norge. Så å tro at fremtidener temmelig naivt.

Anonymkode: 19224...d46

Det selges jo sexdukker i Norge. Men det du nok tenker på er disse dukkene som ser ut som barn. De er vel heller ikke i teorien ulovlige, men de som handler slike på nett blir nok fulgt nøye med på av snuten

Anonymkode: 8b8c3...a9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Ny bruker med et innlegg som åpenbart er google translate.

Skeptisk...

Anonymkode: adfc7...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke helt enda, men det kommer. Jeg trur helt seriøst at det vil bli mer vanlig å komme hjem til en robot, enn til et "vanlig" menneske.

En robot er en slave som gjør absolutt alt arbeid for deg, uten å klage, og som du atpåtil kan ha sex med? Hvordan skal vi klare å konkurrere med det? Umulig!

Menn kommer i hvert fall aldri til å ville ha en ekte kvinne lenger, det er jeg helt sikker på.

Endret av Stonegiant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Stonegiant skrev:

En robot er en slave som gjør absolutt alt arbeid for deg, uten å klage, og som du atpåtil kan ha sex med? 

Om det er sånn du ser på kvinner kan du jo bare skaffe deg en robot :sleep:

Anonymkode: 446a3...7b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI

en kvinne må være av kjøtt og blod

og levende ....

skratter

 

 

M@ster

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ryddet et innlegg da det ikke var skrevet på bokmål eller nynorsk. 

Ninab82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
14 hours ago, Stonegiant said:

Ikke helt enda, men det kommer. Jeg trur helt seriøst at det vil bli mer vanlig å komme hjem til en robot, enn til et "vanlig" menneske.

En robot er en slave som gjør absolutt alt arbeid for deg, uten å klage, og som du atpåtil kan ha sex med? Hvordan skal vi klare å konkurrere med det? Umulig!

Menn kommer i hvert fall aldri til å ville ha en ekte kvinne lenger, det er jeg helt sikker på.

Legg så til ting som kunstig intelligens, kunstig emosjonell intelligens, evnen til å vite alt som er på internett og være en interessant samtalepartner, evnen til å være en god psykolog, evnen til å koble seg på smarthjemmet og gjøre mer nøyaktige analyser om behovet til personen den er lagt til å tjene.

Det er rett og slett for mange fordeler. Hvis menn kan velge en Siri i fysisk form som de også kan ha sex med, så er det ingen som gidder å legge i arbeidet som trengs for å date, eller holde ut med ubrukelig oppførsel fra kvinnfolk

Endret av ThotSlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg lurer på med disse dukkene, er hvordan de rengjøres etter bruk. Mannedukkene er sikkert enkle å desinfisere, men hva med damedukkene?

Jeg ser for meg at de må bli nokså illeluktende bakteriebomber etter hvert.

Anonymkode: 63ab1...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...