Gå til innhold

på tide folk forstår Frp kan ikke være i noe slags regjering


Egenskap

Anbefalte innlegg

Jeg har vært tilhenger av FrP i mange år, men er meget skuffet over kvaliteten etter de kom i regjering. Trist! Da jeg støtter mye av innvandringspolitikken, men nesten ingenting annet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, Martin13 skrev:

Jeg har vært tilhenger av FrP i mange år, men er meget skuffet over kvaliteten etter de kom i regjering. Trist! Da jeg støtter mye av innvandringspolitikken, men nesten ingenting annet!

Støtter mindre bompenger håper jeg 😜 
Problemet er at FrP ikke er alene i regjering.. men de kunne godt lært en ting eller to av Jimmie Åkesson & co.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AndreasBR skrev:

Støtter mindre bompenger håper jeg 😜 
Problemet er at FrP ikke er alene i regjering.. men de kunne godt lært en ting eller to av Jimmie Åkesson & co.

Det er på høy tid at vanlige folk, som har stemt FrP fordi de var enige i FrPs innvandringspolitikk, forstår at FrP politikk går mye lengre.  Mens de rikeste bevilges megastore skattelettelser med FrPs velsignelse, så kuttes det i alle stønader vi har for å beskytte de som kommer i vanskeligheter.  Siv må jo hente pengene et steds i fra, må vite..!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Zienna skrev:

Det er på høy tid at vanlige folk, som har stemt FrP fordi de var enige i FrPs innvandringspolitikk, forstår at FrP politikk går mye lengre.  Mens de rikeste bevilges megastore skattelettelser med FrPs velsignelse, så kuttes det i alle stønader vi har for å beskytte de som kommer i vanskeligheter.  Siv må jo hente pengene et steds i fra, må vite..!  

Det er på tide at folk forstår at de som betaler mest i skatt, selvfølgelig får et større skattelette i kroner og øre. Og det skulle BARE MANGLE! 

Skatten er alt for høy for de som jobber og tjener mest her i landet.. Det er HELT HELT feil at omtrent halve lønninga skal bli borte bare fordi de jobber mye, mens andre slipper unna med 1/4-1/3.. (Sett i prosent) 

Det skal rett og slett ikke lønne seg å jobbe og stå på i Norge, for da stjeler staten enda mer av penga dine..Vi kaster vekk så mye penger på støtte osv til andre land at det er helsykt! Politikere driter i det fordi det er jo ikke deres penger de sløser.. Kan jo bare øke skatten så får de inn mer... 

Staten skal være til fordel for folket, ikke omvendt.Det bedrives grovt overformynderi her i Norge.. 
Vi er ikke lenger et folk med en regjering.. regjeringen har tatt over Norge og vi skal være heldige som får lov å bli her.. 

Bare se på lover osv, mange av de er jo ikke til folkets beste, men for å passe på at regjeringen/Staten har mest kontroll over oss. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AndreasBR skrev:

Støtter mindre bompenger håper jeg 😜 
Problemet er at FrP ikke er alene i regjering.. men de kunne godt lært en ting eller to av Jimmie Åkesson & co.

Hva er det Jimmie Åkesson har fått til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Zienna skrev:

Det er på høy tid at vanlige folk, som har stemt FrP fordi de var enige i FrPs innvandringspolitikk, forstår at FrP politikk går mye lengre.  Mens de rikeste bevilges megastore skattelettelser med FrPs velsignelse, så kuttes det i alle stønader vi har for å beskytte de som kommer i vanskeligheter.  Siv må jo hente pengene et steds i fra, må vite..!  

De rikes andel av skatte og avgiftsinntektene har økt med FrP i regjering, så det regjeringen gjør er bare å ta litt mindre av andres velstand slik at økningen i skatter og avgifter har blitt 8000 per skattebetaler per år istedenfor å bli enda høyere.

Disse økte skatte og avgiftsinntektene sammen med en økning i oljepengebruken er sånn regjeringen har dekt økte offentlige utgifter til økte trygder og nye rettigheter. Kuttene er småpenger mot hvor mye de øker til samme grupper, så de fattige har får mer med FrP i regjering. De er jo gode sosialdemokrater som slettes ikke ønsker noen ny politikk eller retning for landet, de er godt fornøyde med å videreføre rødgrønn politikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, baltazar skrev:

Hva er det Jimmie Åkesson har fått til?

Han har de riktige meningene om hva som skal til her i Norden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at dem holder det dem sier før de blir valgt inn i regjering. Jeg synes FrP har blitt ganske anonyme og usynlige med tiden i regjering. Før var dem på hugget hele tiden for å love bot og bedring på de fleste områder. Kanskje det er for mye å forlange at de klarer å oppfylle 1 av 100 ting de har lovet. 

Man føler seg maktløs når det er sånn. Blir nesten ikke noe poeng å stemme ved valg, da alle partiene har en agenda som ikke er til det bedre for borgerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide Fremskrittspartiet blir kastet på dør, nok er nok. Finnes ikke noen sympati fra meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrP gjør en gog jobb i regjering. Skulle gjerne hatt høyere oppslutning og mer makt, men slik forutsetningene er per i dag så er det lite å utsette på jobben de gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Egenskap skrev:

Frp er farlig for NORGE. 

FrP er et gode for Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...