Gå til innhold

på tide folk forstår Frp kan ikke være i noe slags regjering


Egenskap

Anbefalte innlegg

Det er på tide folk forstår at Fremskrittspartiet ikke kan være i noe slags regjering. Det er i denne perioden hvor Frp har fått regjere at dem har fått visst sitt sanne jeg. Listhaug, Sandberg og nå sist Wara. Det er farlig å ha Frp i regjering, og særlig i statsråd poster. 

 

 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du glemte de andre justisministrene fra FrP, Anders Anundsen og Per-Willy Amundsen.  De var jo skandaler begge. 

FrP prøver så hardt å være stuerene, men gørra bare tyter ut av dem straks de kommer på sosiale medier. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Egenskap said:

Det er på tide folk forstår at Fremskrittspartiet ikke kan være i noe slags regjering. Det er i denne perioden hvor Frp har fått regjere at dem har fått visst sitt sanne jeg. Listhaug, Sandberg og nå sist Wara. Det er farlig å ha Frp i regjering, og særlig i statsråd poster. 

Hva har Wara gjort galt?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Egenskap skrev:

Det er på tide folk forstår at Fremskrittspartiet ikke kan være i noe slags regjering. Det er i denne perioden hvor Frp har fått regjere at dem har fått visst sitt sanne jeg. Listhaug, Sandberg og nå sist Wara. Det er farlig å ha Frp i regjering, og særlig i statsråd poster. 

 

 

Tor Mikkel Wara har ikke gjort noe galt og er ikke siktet for noe. Det er samboeren hans som er siktet i saken. Han er i like stort sjokk som alle andre. Usmakelig å forsøke å slå politisk mynt på noe som er en personlig tragedie for ham. Legg merke til at ingen av de andre partiene har gjort det heller. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, UnniB skrev:

Tor Mikkel Wara har ikke gjort noe galt og er ikke siktet for noe. Det er samboeren hans som er siktet i saken. Han er i like stort sjokk som alle andre. Usmakelig å forsøke å slå politisk mynt på noe som er en personlig tragedie for ham. Legg merke til at ingen av de andre partiene har gjort det heller. 

Han kan uansett ikke fortsette i den posten der. Justisminister. Samboer siktet av politiet.. Nei, jeg mener av PST!

Altså.. Politikerne sørger for rene såpeopera- overskrifter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carl I forstod at FRP ikke kunne vere i regjering, bare vere oppisisjonsparti.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Egenskap said:

Det er på tide folk forstår at Fremskrittspartiet ikke kan være i noe slags regjering. Det er i denne perioden hvor Frp har fått regjere at dem har fått visst sitt sanne jeg. Listhaug, Sandberg og nå sist Wara. Det er farlig å ha Frp i regjering, og særlig i statsråd poster. 

FRP er en del av høyresiden. Du kan ikke utelukke deler av høyresiden uten å skape kaos på høyresiden som i Sverige. Og grunnen til FRP krevde å bli med i regjering var fordi det var den eneste måten de kunne få inflytelse.

Men noe sier meg at svenske tilstander er ditt drømmescenario.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Egenskap skrev:

kommer fra samme ulla. 

Så dersom din partner blir siktet for å ha gjort noe kriminelt, så kan du «dømmes» og svartmales også, da dere er i prinsippet én og samme person? 🤔

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Camlon skrev:

FRP er en del av høyresiden. Du kan ikke utelukke deler av høyresiden uten å skape kaos på høyresiden som i Sverige. Og grunnen til FRP krevde å bli med i regjering var fordi det var den eneste måten de kunne få inflytelse.

Men noe sier meg at svenske tilstander er ditt drømmescenario.

Hva er det du mener med "svenske tilstander"? Sikter du til innvandrere så skryter jo Trine Skei Grande at de aldri har tatt inn så mange kvoteflyktninger som de har gjort nå. Fakta er at AP og Høyre har en ganske lik innvandringspolitikk. Samme med FRP også, men de har en annen type retorikk, en retorikk som kan føre til spenninger og konflikter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
18 minutter siden, Alivamale skrev:

?? 

FrP og MDG kan dra en viss plass. Hva var vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, theTitanic skrev:

FrP og MDG kan dra en viss plass. Hva var vanskelig å forstå?

Hvorfor akkurat bare de to partiene? De har ingenting felles? 

Det virker ikke rasjonelt å være så følelsesmessig engasjert i to så ulike partier at man ønsker begge til H******.

Endret av Alivamale
Presisering
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Zienna skrev:

Du glemte de andre justisministrene fra FrP, Anders Anundsen og Per-Willy Amundsen.  De var jo skandaler begge. 

FrP prøver så hardt å være stuerene, men gørra bare tyter ut av dem straks de kommer på sosiale medier. 

Det har først og fremst vært "skandaler" laget av media, som hater Frp. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, UnniB skrev:

Tor Mikkel Wara har ikke gjort noe galt og er ikke siktet for noe. Det er samboeren hans som er siktet i saken. Han er i like stort sjokk som alle andre. Usmakelig å forsøke å slå politisk mynt på noe som er en personlig tragedie for ham. Legg merke til at ingen av de andre partiene har gjort det heller. 

Helt enig! Den mannen har vært igjennom nok, usmakelig innlegg ja. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Lothlorien- skrev:

Det har først og fremst vært "skandaler" laget av media, som hater Frp. 

Jeg er enig i din presisering av «skandaler». Media hater ikke FrP, men i et demokratisk land med ytringsfrihet har pressen en viktig rolle ved å stille kritiske spørsmål til alle i maktposisjon. SV fikk sitt da de var i regjering også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Alivamale skrev:

Jeg er enig i din presisering av «skandaler». Media hater ikke FrP, men i et demokratisk land med ytringsfrihet har pressen en viktig rolle ved å stille kritiske spørsmål til alle i maktposisjon. SV fikk sitt da de var i regjering også. 

SV fikk sitt, sammenlignet med Frp??? LOL, slettes ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Lothlorien- skrev:

SV fikk sitt, sammenlignet med Frp??? LOL, slettes ikke.

Det kommer selvsagt an på hvilke briller man har på når man gransker media.

Det faktum at FrP har enkelte politikere som snakker før de tenker, er selvsagt godt stoff for mediene.

Endret av Alivamale
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Paperwall said:

Hva er det du mener med "svenske tilstander"? Sikter du til innvandrere så skryter jo Trine Skei Grande at de aldri har tatt inn så mange kvoteflyktninger som de har gjort nå. Fakta er at AP og Høyre har en ganske lik innvandringspolitikk. Samme med FRP også, men de har en annen type retorikk, en retorikk som kan føre til spenninger og konflikter.

Det jeg mener med svenske tilstander er at alle politikerene og media går sammen og kaller sveriges tredje største parti for nazister og samtidig bli sure når de nekter å støtte en regjering som ikke samarbeider med dem.

Svenske tilstander har ført til kaos på svensk høyreside. Før valget så latet de som at SD ikke eksisterte og siden de faktisk eksisterte så førte det til kaos i et halvt år før deler av den borgelige siden brøt sine løfter og støttet de rødgrønne.

Jeg mistenker at tråstarter ønsker slik kaos på høyresiden, fordi h*n er venstrevridd.

Endret av Camlon
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...