Gå til innhold

Ny is med færre kalorier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd disse nye iskremene med 320 kcal per boks? Det må vel være helgekos med bedre samvittighet 😍

Anonymkode: e65d3...0af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har prøvd disse nye iskremene med 320 kcal per boks? Det må vel være helgekos med bedre samvittighet 😍

Anonymkode: e65d3...0af

Hvor stor er boksen og hva heter den? :) 

Anonymkode: a68c2...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsjameg. Samvittighet for å spise, hele verden er blitt spiseforstyrret. Så lenge du ikke har knabbet isen, kan du spise hvilken type du vil.

Anonymkode: 34e2e...4f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor er boksen og hva heter den? :) 

Anonymkode: a68c2...872

Nyt heter den, fra Hennig Olsen. 500 ml. Fint til en person (vil jeg si :ler:)

Anonymkode: e65d3...0af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nyt heter den, fra Hennig Olsen. 500 ml. Fint til en person (vil jeg si :ler:)

Anonymkode: e65d3...0af

Takk! :hjerte:

Anonymkode: a68c2...872

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Æsjameg. Samvittighet for å spise, hele verden er blitt spiseforstyrret. Så lenge du ikke har knabbet isen, kan du spise hvilken type du vil.

Anonymkode: 34e2e...4f1

Nå er 7 av 10 nordmenn overvektige, så hvor er alle disse spisefortyrrende du snakker om?

Anonymkode: bb8c5...afb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsjameg. Samvittighet for å spise, hele verden er blitt spiseforstyrret. Så lenge du ikke har knabbet isen, kan du spise hvilken type du vil.

Anonymkode: 34e2e...4f1

Sikkert overvektige pepsi max misbrukere.

Anonymkode: 4a044...b2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Æsjameg. Samvittighet for å spise, hele verden er blitt spiseforstyrret. Så lenge du ikke har knabbet isen, kan du spise hvilken type du vil.

Anonymkode: 34e2e...4f1

Det var ikke slik jeg mente det, da ☺️ denne isen inneholder mindre fløte og sukker, og jeg syns i hvertfall det er kjekt å kunne velge sunnere alternativer, da vi ikke har godt av å proppe oss fulle i sukker. Men for all del, folk må spise akkurat hva de vil for min del, dette var bare et tips til de som er på slanken eller som meg, som ønsker å være litt mer bevisst på hva jeg putter i kroppen min.

Anonymkode: e65d3...0af

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er 7 av 10 nordmenn overvektige, så hvor er alle disse spisefortyrrende du snakker om?

Anonymkode: bb8c5...afb

Det er de samme menneskene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt på den med peanøtt og karamel(?)! Synes konsistensen ble litt merkelig, men kjekt med få kalorier! Ellers god smak :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, OppNedPåAlt said:

Jeg har smakt på den med peanøtt og karamel(?)! Synes konsistensen ble litt merkelig, men kjekt med få kalorier! Ellers god smak 😄

Jeg har også prøvd denne varianten, men syns den smakte veldig kunstig. Kommer ikke til å kjøpe den igjen. :( 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt alle tre smaksvariantene, skrøt ganske voldsomt av den i tråden om butikknyheter. Da jeg så andres reaksjoner, innså jeg at det er ganske lenge siden jeg spiste "ordentlig" is (jeg tror ikke jeg har spist noe annet enn Skyr-is karamell på over et år?), så jeg har visst fått temmelig lave standarder. 😅

Jeg liker dem, og så lenge jeg holder meg unna fullkalori-is og holder på de lave standardene mine, er den gull. 😁

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de ikke er spesielt gode, smakte veldig spesielt. Den ene er som å spise sjokoladepudding, hvilket bare ble rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...