Skytten10 Skrevet 14. mars 2019 #1 Skrevet 14. mars 2019 Har en jobb der jeg har mye fri i perioder og har flyttet til nytt sted i forbindelse med jobben. Da jeg jobber offshore har jeg ikke kollegaer på samme måte og sliter med å fylle tiden på dagtid når jeg har fri. Har ingen familie i byen og lite venner samt at jeg er singel. Er det noen som har forslag til hvordan å fylle dagene/forslag til hva en kan gjøre/ erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #2 Skrevet 14. mars 2019 Hvor lenge har du fri? 4 uker? Du må hvertfall passe på å aktivere deg hver dag utendørs med turer, samt naturen. Tren styrke 3 ganger i uken, fullkropp. Reis bort til utlandet eller andre steder i norge, det er jo perfekt når man har friuker! Reis alene, utforsk deg selv som menneske. Ikke kom med at du MÅ ha noen med deg. For min del hadde det vært så deilig å hatt 2-3uker fri på rad. Elsker å reise, elsker å bare ha fri. Trening og kosthold i seg selv tar tiden endel. Anonymkode: 3bd7a...633 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #3 Skrevet 14. mars 2019 Begynn å tagge. Eller date? Anonymkode: e91aa...431
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 Hva med å være med på alle de morsomme Telle-trådene her på Kvinneguiden? Anonymkode: abf44...9ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå