Gå til innhold

Barnevogn til 5åring wizzair


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en 5åring som bruker vogn på ferier om kveldene eller om det blir veldig lenge å gå. Er det lov å ta med barnevogn gratis til dette barnet på wizz air? Finner bare info ang yngre barn.

Anonymkode: e4678...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En 5 åring har virkelig ikke behov for vogn. Ærlig talt 

Anonymkode: 55bb1...31e

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

En 5 åring har virkelig ikke behov for vogn. Ærlig talt 

Anonymkode: 55bb1...31e

Når han sovner fordi det er sent og man er ute på reise, så jo. Det er timen før sengetid + når han sovner som er problemet. Til vanlig bruker han jo ikke vogn. Men når man nettopp har reist, er på vei til hotellet, og kanskje skal ha mat på veien dit, ja da er det bra praktisk når ungen nesten sovner stående. 

Anonymkode: e4678...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg foreslått for min 5 åring at han skulle bruke vogn hadde han blitt SÅ såret. Han er opptatt av at han er stor gutt.

Han hadde ALDRI godtatt å bruke vogn.

Sluttet med vogn for ca 2 år siden! 

Jeg synes vogn til 5 åring er drøyt! Barnet kan vel sove i sengen? Hva med å tilpasse ferien til barnet istedenfor å tilpasse barnet til ferien?

 

Anonymkode: 9279f...b22

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj, du vet at  skal begynne på skolen om et år?? På tide å jobbe litt med å avvenne deg+ legge opp ferier til å passe ørlite grann til at du faktisk har barn. 

Anonymkode: 07f2f...077

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 5 åring i barnevogn? 🤔

Anonymkode: f548c...76a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres heller ut som feiren trenger å tilpasse barnet bedre 🙄

Anonymkode: ba4d9...25a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg klarer virkelig ikke å se for meg en eneste ferie hvor en 5-åring trenger vogn..

Anonymkode: 99a5f...ffd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får far ta gutten på armen på vei hjem da😊

Anonymkode: 3d9a9...31a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke noe godt ut for ett så stort barn å sove flere timer i en vogn. Den er ikke beregnet på så store barn.

Anonymkode: 50b96...398

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror TS skjønte poenget siden det ble så stille... 

Anonymkode: f548c...76a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ojojoj, du vet at  skal begynne på skolen om et år?? På tide å jobbe litt med å avvenne deg+ legge opp ferier til å passe ørlite grann til at du faktisk har barn. 

Anonymkode: 07f2f...077

Mitt desemberbarn skal begynne på skole om 5 mnd. 5 åring... 

Anonymkode: 55bb1...31e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas

Ikke gratis med wizz, nei. Vi hadde med vogn til vår toåring, hadde den i koffert og det kosta oss 1000 kroner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tilpasser reisene våre etter barnet jeg. 🤔 4-åringen min hadde aldri i livet frivillig satt seg i en barnevogn, det er han for stor til. Og det er det ikke jeg som har fortalt ham at han er. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at deres 5åringer er sånn, men her funker det annerledes. Er ikke bare å tilpasse ferien etter barnet når flyene går sent 😛

 

Takk til den ene personen som faktisk spurte på spm mitt :)

Anonymkode: e4678...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så synes jeg det er greiere mot ungen å ikke tvinge barnet til å gå når det nærmest sovner stående. Min 5åring kan finne på å sovne stående på sparkesykkel på vei hjem fra bhg hvis dagen har vært veldig aktiv. 

Anonymkode: e4678...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint at deres 5åringer er sånn, men her funker det annerledes. Er ikke bare å tilpasse ferien etter barnet når flyene går sent 😛

 

Takk til den ene personen som faktisk spurte på spm mitt :)

Anonymkode: e4678...201

Da får dere ta tidligere fly da. Tenk litt på barnet.

Anonymkode: e1cd4...c40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yng Plyng

De aller fleste 5 åringer er så oppegående og smarte at de skjønner at det å sove i vogn på ferie er en unntakstilstand. Gi da barna noe kred! Flyene går ofte når de går, for oss som ikke bor midt i Oslo så kan vi ikke velge. Da tilpasser vi oss. Om vogn da hadde vært vår måte å tilpasse oss på så hadde det kun vært opp til oss og barnet. Det betyr da ikke at vogn skal innføres som fast takst i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller tilpasset ferien etter barnet. Akkurat å gå ut av et fly, på flyplassen etc klarer man selv om man er trøtt. Og på ferien er det bedre å dra til hotellet og legge barnet enn å drøye for seint når man har barn i den alderen. Tida for å ha sovende barn i vogna med på restaurant etc på ferie er forbi når barnet er fem år.

Anonymkode: 1c658...254

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer nå på hvilke sår på sjelen denne gutten risikerer av å bli tilbudt å få slappe litt av i vogna ved behov på en ferie. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...