AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #1 Skrevet 14. mars 2019 Jeg opplever ofte at det blir så komplisert å forholde meg til andre, noen ganger dagdrømmer jeg at jeg flytter på en hytte langt vekk fra folk. Med ro og stillhet. Jeg har barn så kan dessverre ikke prøve det ut enda. Er jeg uten barn en helg, noe jeg sjelden er, så kan jeg fint være hjemme hele den helgen uten behov for andre. Finnes det flere enn meg? 😄 Anonymkode: 85415...1f8
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #2 Skrevet 14. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever ofte at det blir så komplisert å forholde meg til andre, noen ganger dagdrømmer jeg at jeg flytter på en hytte langt vekk fra folk. Med ro og stillhet. Jeg har barn så kan dessverre ikke prøve det ut enda. Er jeg uten barn en helg, noe jeg sjelden er, så kan jeg fint være hjemme hele den helgen uten behov for andre. Finnes det flere enn meg? 😄 Anonymkode: 85415...1f8 Det er mange som gjør det, i dagens stress, støy og press så er det utrolig godt å koble helt av. Ingen du skal forholde deg til eller forklare deg til. Selv bor jeg alene, elsker den tiden der jeg bestemmer selv. Alltid noe å gjøre, når man slapper av gjør man noe. Kanskje leser, ser film/tv, musikk etc. Men jeg må utendørs hver dag, enten gå turer eller trene styrketrening. Jeg vil råde deg til å bruke naturen mye, den er som medisin for den psykiske helse. Mange feiler med å ha musikk på ørene når de er ute i naturen. Ikke gjør det, bruk hjernen til å se på alt runt deg, høre på lydene. Skape inntrykk. Å leie seg hytte på fjeller er helt topp, gjort det selv. Ene gangen var jeg helt alene i 1 uke, følte meg ikke ensom et sekund med den flotte naturen jeg hadde rundt meg. Hadde ikke tv/tlf/radio. Bare leste litt, ellers kunne jeg bare sitte å nyte utsikt å reflektere. Anonymkode: 9e125...585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå