Gå til innhold

Date noen i 30 årene som ikke eier egen bolig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 13.3.2019 den 22.05, AnonymBruker skrev:

vel, jeg kommer ikke til å flytte fra min leilighet og inn i en leieleilighet. Så da er det han inn hos meg og at han sparer penger på å bo her. I tillegg tenker jeg at han må ha prioritert noe helt annet enn meg. Tenker med en gang psykisk sykdom? naver? forbruksgjeld? etc. 

Høres sikkert dømmende ut, men hva er galt med han? 

TS

Anonymkode: 37ecd...b46

Synes igrunn det er dømmende at man ser ned på en som er i 30 årene som leier. Det trenger ikke bety at man naver, eller har masse gjeld..... 

Noen er veldig fokusert på kjøpe leilighet, andre sparer penger til reise eller andre ting...

Jeg er selv 30 år, er nettopp ferdig med å studerer, derfor så eier jeg ingen leilighet. Sparer riktig nok til leilighet, men har aldri gått på nav, og alltid hatt jobb. 

Anonymkode: 6ba62...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 3/13/2019 at 9:57 PM, AnonymBruker said:

Ville du gjort det? Jeg ble med en gang skeptisk da det viste seg at han er 35 og ikke eier. Han har god jobb. Jeg tenker med en gang at vi har for forskjellige verdier når han ikke har prioritert dette. Er redd for å bli dratt ned økonomisk og at han skal leve på meg.... Jeg har jobbet beinhardt for det jeg har og alltid prioritert fornuftig, ser ikke for meg at vi har felles verdier...

Anonymkode: 37ecd...b46

Kan være mange årsaker til at man ikke eier bolig da.. Trenger absolutt ikke være noe negativt over det da.. Hvorfor ikke bare spørre.. Så får du fasiten før du vurderer her.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2019 den 6.15, AnonymBruker skrev:

Men herregud da, så la være å date han hvis det er så innmari viktig for deg.

Anonymkode: 2c006...321

Jeg har gjort det. Jeg dumpet han. 

Ts

Anonymkode: 37ecd...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2019 den 9.30, AnonymBruker skrev:

Ikke lat som om det finnes årsaker som er gode nok for deg, all den tid du dumper fyren før du i det hele tatt har spurt hva årsaken er. Gjør alle en tjeneste og vær ærlig i Tinderprofilen din, skriv nøyaktig hva du godtar av økonomiske verdier, hva en bolig må være verdt, hva han må tjene og hvor stor ek du krever at en mann skal ha. Da slipper de ydmyke, rause og kloke mennene å kaste bort tid på deg, siden dere definitivt ikke har samme verdier. 

Anonymkode: a91b6...4bc

Gode nok? Det er mange gode grunner for ikke å ha kommet inn på markedet, at man har backpaket jorden rundt for eksempel, men da har  vi forskjellige prioriteringer. 

Ts

Anonymkode: 37ecd...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...