Gå til innhold

Er jeg virkelig en dramaqeen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Thyra skrev:

Noen ganger lyver folk om ting fordi de har gjort noe galt. Andre ganger lyver folk til partner fordi de vet hen vil reagere irrasjonelt. 

Så det rettferdiggjør løgn? 

Anonymkode: eb2a0...6ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns overhodet ikke at du er dramaueen. Ser ikke helt hvorfor han skal ha kontakt med henne etter flere år, annet enn for å vedlikeholde kontakten for å gå tilbake en dag. Hadde vært noe annet om det var ekskona han har barn med. Selv single folk driver da ikke å prater med ekser, annet enn om de vil noe med det. 

Anonymkode: 722fc...b44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det rettferdiggjør løgn? 

Anonymkode: eb2a0...6ac

Nei, det rettferdiggjør ikke løgn, men det forklarer hvorfor enkelte av og til lyver. 

Selv om man er kjærester, kan man ikke bestemme hvem den andre får prate med og ha kontakt med. 

3 timer siden, a l'orange skrev:

Det gjelder å holde øynene oppe for den, ja!

«Jeg lyver, fordi DU er en dramaqueen!»

«Jeg fortalte ikke hele sannheten, fordi DU lager problemer hver gang jeg gjør det!»

«Jeg fortalte det ikke, fordi jeg visste at DU ikke kom til å la det ligge!»

Sånne folk, som skylder på andre for sine misgjerninger, må man bare snu seg og løpe så fort man kan, bort fra.

Hvis de virkelig hadde hatt et så stort problem med deg, som de sier de har, så kunne DE SELV gjort det slutt. 

Men de gjør ikke det.

For de er mennesker som ikke tar noe ansvar, verken for at de selv lyver, eller for hvem de er venn eller kjæreste med. Alt er opp til den andre.

LØP!!

Det er faktisk enkelte som er sykelig sjalu også. Som kommer med de villeste beskyldninger, og klikker i vinkel om partneren prater med noen av motsatt kjønn. Så i slike tilfeller skjønner jeg at folk lyver. Hvis man forventer ærlighet, bør man oppføre seg slik at det går an å være ærlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...