BruceOldfield Skrevet 13. mars 2019 #1 Skrevet 13. mars 2019 (endret) Jeg arrangerer et treff hver tirsdag, det har vært klart å tydelig sagt i fra at ved vårt bord er juks ikke lov. Det ble sagt i fra til den personen ved første treff, og personen gjorde det likevel gjennom hele treff. ved treff nr 2 fortsatte h"n jukse, og etter fire ganger fikk jeg nok å sa slutt, telefonen ble langt bort, men likevel så jeg når jeg kom fra do/bar 2 ganger at der satt h"n med telefonen under bordet. Dette er et event personen har blitt invitert på av meg,hvor det er mine venner og min kjæreste,jeg ga beskjed om hva jeg følte om dette, og ga beskjed om at h"n fikk ikke lov sitte ved bordet våres hvis h"n skal jukse, men er velkommen,men da uten juks. for ingen av oss liker det og synes det ødelegger. Fikk en sur melding med masse vis vas og så en blokkering når jeg ikke gikk tilbake på det jeg sa. Dette er person på 30 år! Hva synes dere om slik oppførsel? Og hvordan hadde dere reagert? Er det virkelig riktig at en person skal kunne ødelegge for mange? Endret 13. mars 2019 av BruceOldfield
Missk89 Skrevet 13. mars 2019 #2 Skrevet 13. mars 2019 Er jo ikke noe morro med folk som jukser. Når vedkommende ikke gir seg så er det innafor å kicke vedkommende ut. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #3 Skrevet 13. mars 2019 Hvilket treff? Quiz? Juksing er ikke greit, helt innafor å ikke invitere personen, når h*n allerede har blitt advart. Utrolig at en 30-åring oppfører seg sånn. Anonymkode: c87f5...e84 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #4 Skrevet 13. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvilket treff? Quiz? Juksing er ikke greit, helt innafor å ikke invitere personen, når h*n allerede har blitt advart. Utrolig at en 30-åring oppfører seg sånn. Anonymkode: c87f5...e84 Musikk bingo på smeltverket, har fått utallige tilbakemeldinger, og har til og med hørt at den annen en fikk beskjed om å legge bort musikk appen fordi ved vårt bord ved første treff. Det var gjennom vennegruppe fb, og jeg inviterte henne med oss. Meldingen hun sende om at hun misten lysten til være med pga den meldinge, hva faen? Det har blitt gitt beskjed ved første treff, og det ble gitt beskjed i begynnelsen av treff 2 at jeg/vi ikke ønsker det. Jeg trodde vi var voksene mennesker jeg, det skal ta vel holde med å si ifra en gang toppen to ganger? ts Anonymkode: 6456b...556
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #5 Skrevet 13. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Musikk bingo på smeltverket, har fått utallige tilbakemeldinger, og har til og med hørt at den annen en fikk beskjed om å legge bort musikk appen fordi ved vårt bord er det ikke lov med juks ved første treff. Det var gjennom vennegruppe fb, og jeg inviterte henne med oss. Meldingen hun sendte npr jeg sa ifra om at hun ikke fikk lov å vøre med om hun jukser, om at hun misten lysten til være med pga den meldingen, hva faen? Gjorde seg til et skikkelig offte, og hun skulle ikke komme pga meldikngen, men hvos hun ombestemte seg skulle hun si ifra om hun kom. Det har blitt gitt beskjed ved første treff, og det ble gitt beskjed i begynnelsen av treff 2 at jeg/vi ikke ønsker det. Jeg trodde vi var voksene mennesker jeg, det skal ta vel holde med å si ifra en gang toppen to ganger? ts Anonymkode: 6456b...556 Anonymkode: 6456b...556
_popcorn_ Skrevet 13. mars 2019 #6 Skrevet 13. mars 2019 Jeg er på quiz hver uke med fast lag, og om noen ikke kan stille så inviterer vi med "gjester". Vi sier også tydelig i fra om at det ikke er lov å sitte med telefoner, og ville absolutt ikke invitert en person igjen dersom den jukset. Og iallefall ikke dersom det hadde skjedd to ganger. Vi hadde sagt klart i fra hva som var grunn til ekskluderingen også. Hadde personen valgt bli sur for å bli ekskludert, så får det være den sitt problem. Der vi er på quiz blir all juksing annonsert over høytalere med lagnavn, slik at alle vet hvilke lag som eventuelt har jukset, vårt lag er ikke interessert i å få rykte som jukse-lag. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #7 Skrevet 13. mars 2019 Akkurat nå, _popcorn_ skrev: Jeg er på quiz hver uke med fast lag, og om noen ikke kan stille så inviterer vi med "gjester". Vi sier også tydelig i fra om at det ikke er lov å sitte med telefoner, og ville absolutt ikke invitert en person igjen dersom den jukset. Og iallefall ikke dersom det hadde skjedd to ganger. Vi hadde sagt klart i fra hva som var grunn til ekskluderingen også. Hadde personen valgt bli sur for å bli ekskludert, så får det være den sitt problem. Der vi er på quiz blir all juksing annonsert over høytalere med lagnavn, slik at alle vet hvilke lag som eventuelt har jukset, vårt lag er ikke interessert i å få rykte som jukse-lag. Dessverre er det ikke noe konesekvenser for de som jukser under musikk bingoen, selvom de er veldig klar over at folk gjør det. Utrolig irriterrende for oss som spiller ærlig, og at de som jukser vinner øl på uærligvis. Anonymkode: 6456b...556 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #8 Skrevet 13. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Musikk bingo på smeltverket, har fått utallige tilbakemeldinger, og har til og med hørt at den annen en fikk beskjed om å legge bort musikk appen fordi ved vårt bord ved første treff. Det var gjennom vennegruppe fb, og jeg inviterte henne med oss. Meldingen hun sende om at hun misten lysten til være med pga den meldinge, hva faen? Det har blitt gitt beskjed ved første treff, og det ble gitt beskjed i begynnelsen av treff 2 at jeg/vi ikke ønsker det. Jeg trodde vi var voksene mennesker jeg, det skal ta vel holde med å si ifra en gang toppen to ganger? ts Anonymkode: 6456b...556 Høres hyggelig ut, men hun ødelegger jo noe av stemningen når hun bruker musikk-appen. Hun høres veldig barnslig ut, hun er ikke en 5-åring, og to beskjeder holder i massevis. Dropp å invitere henne med god samvittighet du, like greit at hun mister lysten til å være med! Anonymkode: c87f5...e84 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #9 Skrevet 13. mars 2019 2 minutter siden, _popcorn_ skrev: Jeg er på quiz hver uke med fast lag, og om noen ikke kan stille så inviterer vi med "gjester". Vi sier også tydelig i fra om at det ikke er lov å sitte med telefoner, og ville absolutt ikke invitert en person igjen dersom den jukset. Og iallefall ikke dersom det hadde skjedd to ganger. Vi hadde sagt klart i fra hva som var grunn til ekskluderingen også. Hadde personen valgt bli sur for å bli ekskludert, så får det være den sitt problem. Der vi er på quiz blir all juksing annonsert over høytalere med lagnavn, slik at alle vet hvilke lag som eventuelt har jukset, vårt lag er ikke interessert i å få rykte som jukse-lag. "ts Anonymkode: 6456b...556
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #10 Skrevet 13. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Høres hyggelig ut, men hun ødelegger jo noe av stemningen når hun bruker musikk-appen. Hun høres veldig barnslig ut, hun er ikke en 5-åring, og to beskjeder holder i massevis. Dropp å invitere henne med god samvittighet du, like greit at hun mister lysten til å være med! Anonymkode: c87f5...e84 Jeg har ikke dårlig samvitighet for ikke invitere henne igjen, men reaksjonen hennes, den var så barnslig og umoden. Og selvsagt under treffene. ts Anonymkode: 6456b...556
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #11 Skrevet 13. mars 2019 14 minutter siden, Missk89 skrev: Er jo ikke noe morro med folk som jukser. Når vedkommende ikke gir seg så er det innafor å kicke vedkommende ut. Ikke sant! Anonymkode: 6456b...556
BruceOldfield Skrevet 13. mars 2019 Forfatter #12 Skrevet 13. mars 2019 42 minutter siden, _popcorn_ skrev: Jeg er på quiz hver uke med fast lag, og om noen ikke kan stille så inviterer vi med "gjester". Vi sier også tydelig i fra om at det ikke er lov å sitte med telefoner, og ville absolutt ikke invitert en person igjen dersom den jukset. Og iallefall ikke dersom det hadde skjedd to ganger. Vi hadde sagt klart i fra hva som var grunn til ekskluderingen også. Hadde personen valgt bli sur for å bli ekskludert, så får det være den sitt problem. Der vi er på quiz blir all juksing annonsert over høytalere med lagnavn, slik at alle vet hvilke lag som eventuelt har jukset, vårt lag er ikke interessert i å få rykte som jukse-lag. Skulle ønske at det var slik på musikk bingoene, enn at de som jukser for lov til å fortsette og spille, men ikke bare det vinne øl på uredeligvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå