Jump to content
Guest Bolledeig

Helene Drage

Recommended Posts

Wenda
7 timer siden, Lopploella skrev:

Tok akkurat på meg en skinny jeans, og nei - alle damer må ikke danse og hoppe og presse seg inn i buksa. Går helt fint hvis den er i riktig størrelse.

Flott for deg. Jeg må derimot gjøre det. 
kan det ha noe med at alle har forskjellige kropper og det finnes ikke en skinnyjeans til hver enkelt kropp? 🤔

Fortsetter under...

Lopploella
2 minutter siden, Wenda skrev:

Flott for deg. Jeg må derimot gjøre det. 
kan det ha noe med at alle har forskjellige kropper og det finnes ikke en skinnyjeans til hver enkelt kropp? 🤔

Det tror jeg helt sikkert. Derfor reagerte jeg litt på uttalelsen om at alle damer må hoppe og danse for å få opp jeansen. Jeg har for eksempel ikke noen stor rumpe eller mage som må stappes inn. 

Edited by Lopploella

Kollontaj
10 minutter siden, Lopploella skrev:

Det tror jeg helt sikkert. Derfor reagerte jeg litt på uttalelsen om at alle damer må hoppe og danse for å få opp jeansen. Jeg har for eksempel ikke noen stor rumpe eller mage som må stappes inn. 

😳 Takk for info. 

Aricia
9 timer siden, Kollontaj skrev:

😳 Takk for info. 

I denne tråden tar man virkelig for seg de store spørsmålene av allmenn interesse.

Lopploella

Beklager at jeg blandet inn min egen kropp og påkledningsmetode. Poenget mitt var egentlig bare at denne reklamefilmen der hun sier at alle jenter må hoppe og vri seg for å komme inn i jeans, er veldig villedende når det gjelder størrelser, og hvor trange klær man skal behøve å presse seg inn i. 

Edited by Lopploella

Kollontaj
1 time siden, Lopploella skrev:

Beklager at jeg blandet inn min egen kropp og påkledningsmetode. Poenget mitt var egentlig bare at denne reklamefilmen der hun sier at alle jenter må hoppe og vri seg for å komme inn i jeans, er veldig villedende når det gjelder størrelser, og hvor trange klær man skal behøve å presse seg inn i. 

Nei.

Annonse

Summeer

Må man hoppe og vri og kjempe med buksa sitter den som regel ikke så pent på. Den kommer til å se ut som om man har, tja,  hm, som om man har måttet kjempe for å få den på... som også i tilfellet med disse buksene på HD. Det er en grunn til at hun reklamerer for den buksa utelukkende bakfra, og at hun ikke bruker dem på andre bilder utenom. De er ubehagelig trange og for liten i størrelsen. 

Lirah
3 timer siden, Lopploella skrev:

45 minutter siden, Summeer skrev:

Må man hoppe og vri og kjempe med buksa sitter den som regel ikke så pent på. Den kommer til å se ut som om man har, tja,  hm, som om man har måttet kjempe for å få den på... som også i tilfellet med disse buksene på HD. Det er en grunn til at hun reklamerer for den buksa utelukkende bakfra, og at hun ikke bruker dem på andre bilder utenom. De er ubehagelig trange og for liten i størrelsen. 

Merkelig hvor mange jeanseksperter vi har her inne? Kanskje dere skal gi faen i å snakke for alle? Jeg selv gjør den "dansen" når jeg skal ta på meg skinny jeans. Min forrige kjæreste syns alltid det var så vittig. Det var standard når slike jeans skulle på. Jeansene satt bra på meg og det var riktig størrelse. Var størrelsen for stor satt de ikke pent i det hele tatt, og var de for små fikk jeg jo ikke igjen knappen, kunne ikke bevege meg osv. Jeg har også hatt venninner som har gjort akkurat det samme, i alle størrelser. Dere får det til å høres ut som det hun gjorde var en kamp for å få på seg buksa, når det var intet annet enn en "dans".... Hun slet med den andre, blå buksa, for den var tydelig for liten. 

Det blir så dumt å diskutere noe så individuelt. Kan dere finne noe annet hos henne å kritisere nå, i stedet for dette ekstremt teite temaet? Så vidt jeg vet er det ikke en kjeft her inne som faktisk har bestilt slike jeans etter hennes størrelseanbefalinger (kan ikke se at hun har kommet med noen anbefalinger heller men la gå), så dere vet ikke om det er villedende markedsføring eller ikke. 

12 timer siden, Lopploella skrev:

Du skjønner vell at når hun sier "alle" så mener hun ikke ALLE... Og jeg har vært slank og fit og likevel gjort den dansen når jeg får på meg jeans. Så det handler ikke om at man har stor rumpe eller mage som skal stappes inn (for en teit kommentar, makan). 

Infinity
3 timer siden, Lopploella skrev:

For du tenker at det er kun deg og Helene som har tatt på seg en bukse før og alle andre vil få seg et kjempesjokk angående buksene ?, eller kan vi tro på at de fleste har egne preferanser på hvor trang/ løs bukser skal være og handler deretter ? 

Jeg gidder nesten ikke å kommentere "alle" kommentaren. Hvis du er så firkantet, så deg om det.

Lopploella

Ja, greit, det var teit å henge seg opp i den dansen. Grunnen til at jeg reagerte på den reklamen hennes var at jeg rett før det hadde vurdert å kjøpe en Bara jeans, siden den virket myk og behagelig på en annonse jeg fikk opp  på Facebook. Jeg var usikker på størrelsen, siden mange mente de kunne gå ned en størrelse i disse.

Jeg mener fortsatt at det HD sier i denne reklamefilmen er svært misvisende med tanke på størrelse på buksene. Hun sier hun er en 40/42-størrelse, men disse Bara-buksene i XL og XXL er veldig trange til henne. Det stemmer dårlig overens med de målene som oppgis på nettsiden, og hva som er vanlige mål på str 40/42.

Nå unngår jeg helst å handle fra produsenter som bruker bloggere i markedsføringen, så det faller bort uansett.

Edited by Lopploella

Frøken Scott
På 30.6.2020 den 10.51, Levina skrev:

Hun er så dårlig på merking av reklame. Nå har hun tydelig et samarbeid med dette firmaet som tilbyr pole- dancing uten å merke med reklame. Rart at hun som er i 30 årene og har holdt på i sosiale medier I åresvis og attpåtil har kritisert andre influencere, ikke klarer å merke riktig selv. FT har fått sendt varsel. 

Du vet at dobbeltmoral ikke betyr at du har dobbelt så mye moral...? 

Lin11
6 timer siden, Lopploella skrev:

Ja, greit, det var teit å henge seg opp i den dansen. Grunnen til at jeg reagerte på den reklamen hennes var at jeg rett før det hadde vurdert å kjøpe en Bara jeans, siden den virket myk og behagelig på en annonse jeg fikk opp  på Facebook. Jeg var usikker på størrelsen, siden mange mente de kunne gå ned en størrelse i disse.

Jeg mener fortsatt at det HD sier i denne reklamefilmen er svært misvisende med tanke på størrelse på buksene. Hun sier hun er en 40/42-størrelse, men disse Bara-buksene i XL og XXL er veldig trange til henne. Det stemmer dårlig overens med de målene som oppgis på nettsiden, og hva som er vanlige mål på str 40/42.

Nå unngår jeg helst å handle fra produsenter som bruker bloggere i markedsføringen, så det faller bort uansett.

De er ikke små i str disse buksene?