Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trodde hun hadde roet seg med lettkleddbilder?? Plutselig var hun i truse og BH på Facebook igjen, uten noe reklame for Change.. ser ut som at Instagram er mye likt.. og selvsagt med det viktige budskap: Woke up like this, og spørsmål om vi har en god dag.. ekte influencer der, ja...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, hun har jo gått ned en del. Nå har jeg ikke fulgt så nøye med henne i det siste, men håper hun har fått ryddet opp i tankekjøret iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
På 13.11.2019 den 14.14, Butternut skrev:

Mulig det, hun har jo gått ned en del. Nå har jeg ikke fulgt så nøye med henne i det siste, men håper hun har fått ryddet opp i tankekjøret iallefall.

Jeg tror ikke at man kan få ordnet opp i et psykisk tankekjør ved å gjennomgå en fysisk operasjon. Dette med mat sitter jo i de aller fleste tilfeller i hodet. Det er jo derfor det er så mange som går opp igjen i vekt. Det med overvekt er utrolig vanskelig, ellers hadde jo alle vært normalvektige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Gazpacho skrev:

Jeg tror ikke at man kan få ordnet opp i et psykisk tankekjør ved å gjennomgå en fysisk operasjon. Dette med mat sitter jo i de aller fleste tilfeller i hodet. Det er jo derfor det er så mange som går opp igjen i vekt. Det med overvekt er utrolig vanskelig, ellers hadde jo alle vært normalvektige.

Det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist å lese hvor aggressiv hun er på IG, hvordan hun prøver å være «vittig» og «fornuftig». Håper at hun får hjelp med det mentale. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruenFraHavet skrev:

Det er trist å lese hvor aggressiv hun er på IG, hvordan hun prøver å være «vittig» og «fornuftig». Håper at hun får hjelp med det mentale. 

Var innom IG før i dag og kjøper ikke at hun ikke bryr seg om alle kommentarene om henne. Samtlige har hun funnet her inne, men det kan hun ikke innrømme. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra å ha selvtillit altså men HD er jo innbilsk så det holder. IG i går: jeg synest dere fortjener noe fint å se på... skal alltid være så overdrevet. Men hun er kanskje veldig usikker på bunnen fortsatt

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedenfor å fjase og gjøre seg til på bilder på instastory, bør hun heller oppsøke kunder i butikken sin.. Min sjef hadde aldri tolerert slik bruk av mobil i arbeidstiden, I BUTIKK! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver på Instagram at hun ikke har oppnådd helt det hun håpet og ønsket med operasjonen. Hvis hun sikter til vekttap, så bør hun jo virkelig innse at operasjon er ikke ensbetydende med at hun nå kan spise hva som helst og fremdeles gå ned i vekt. Hun er på akkurat samme stedet mentalt som før operasjonen, med rød-Cola, sukker, øl og alt det andre hun inntar av kcal.. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Finnwife skrev:

Hun skriver på Instagram at hun ikke har oppnådd helt det hun håpet og ønsket med operasjonen. Hvis hun sikter til vekttap, så bør hun jo virkelig innse at operasjon er ikke ensbetydende med at hun nå kan spise hva som helst og fremdeles gå ned i vekt. Hun er på akkurat samme stedet mentalt som før operasjonen, med rød-Cola, sukker, øl og alt det andre hun inntar av kcal.. 

Tviler på at hun sikter til vekttap bare, da hun jo åpenbart har gått ned masse. Det er vel derfor hun ikke angrer også. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang siste før/etter bilde på insta, hadde hun hatt på samme jakke nå som på førbilde, så hadde det nok ikke vært veldig stor forskjell på de to bildene! Ser litt endring i ansiktet, men til å være 1 år etter så er det jammen meg ikke mye endring nå. Var større forskjell i vår! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes man kunne se vektnedgangen veldig tydelig på det siste før/etter bildet. Spesielt i ansiktet. Godt jobba👏🏼

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitat

Her kommer en forhåpentligvis klargjørende formulering: 

Vi tillater ikke spekulering rundt vektoppgang, vektnedgang osv. som omtalte ikke selv har vært åpen om. Dvs. at hvis f. eks. Helene Drage publiserer at hun har gått ned i vekt, så kan dette diskuteres, men det er ikke lov å spekulere i hvorvidt hun egentlig har gått ned eller ei, spekulere i hvor mange kilo det er snakk om eller om hun har gått opp i vekt. Om Helene Drage publiserer at hun har gått ned fem kilo, så kan man diskutere de fem kiloene, men ikke spekulere i hvorvidt dette stemmer eller ei. Det er forøvrig ikke tillatt å hetse eller komme med negative karakteristikker om andres kropp.

Sol, admin

Bare slenger inn sitat fra admin her jeg, siden det er latterlig mange som trenger en gjennomgang av regler her inne🙃

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Birdo skrev:

Bare slenger inn sitat fra admin her jeg, siden det er latterlig mange som trenger en gjennomgang av regler her inne🙃

Operasjonen blir jo ikke mer vellykket av den grunn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Levina skrev:

Operasjonen blir jo ikke mer vellykket av den grunn. 

Bildet som nå er lagt ut, viser en kjempe-endring.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...