Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Nei. Svar meg heller du. Hvorfor skal det være et problem for en ansatt å være hyggelig mot kunder? Er man UNIK som ansatt hvis man yter service? Virker nesten sånn...

Det burde ikke være noe problem, det er jo faktisk en del av jobben, men det er likevel ikke alle som greier å yte servicen man forventer. Du har vel også opplevd butikkansatte som du merker deg negativt ved? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, korallrev skrev:

Det burde ikke være noe problem, det er jo faktisk en del av jobben, men det er likevel ikke alle som greier å yte servicen man forventer. Du har vel også opplevd butikkansatte som du merker deg negativt ved? 

Jo men det er ikke normen. Å hylle folk fordi de gjør det de får betalt for er jo litt spesielt 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Jo men det er ikke normen. Å hylle folk fordi de gjør det de får betalt for er jo litt spesielt 

Enig i det, men sikter du da mot innlegget til HD eller generelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Jo men det er ikke normen. Å hylle folk fordi de gjør det de får betalt for er jo litt spesielt 

Du får det til å høres ut som om alle butikkansatte er like smilende og serviceminded. Det stemmer jo ikke. Selv går jeg omveier for å handle i butikker der betjeningen er hyggelig og hjelpsom, andre butikker unngår jeg pga slapp service. Enkeltpenkelt. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hyaluronica skrev:

Drømmen til HD endelig oppfylt; posere i undertøy i utstillingsvindu for forbigående i gata.. 

Jeg gikk innom bloggen pga dette du skrev nå, og så leste jeg innlegget. Hva er kritikkverdig med innlegget, annet enn at HD poserte i undertøy? Innholdet?

deler av innlegget:

Sitat

Jeg bare vil det skal være rom for ALLE. Kvinner har komplekser uansett størrelse, og målet var kun å få folk til å innse at vi alle er flotte.

og

Sitat

Det var helt sikkert noen som hadde noen negative tanker om meg der jeg sto og spradet i vinduet, men hvorfor skal jeg bry meg om det? Jeg følte jeg så bra ut, jeg koste meg og danset til musikken og fikk garantert flere til å smile. Da velger jeg heller å fokusere på det

(Begge sitater fra https://www.helenedrage.no/2019/09/15/i-bare-undertoyet/)

Og til sist: hva vet vel du @Hyaluronica om det er «drømmen til HD»? 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helene er en dame som tør å by på seg selv. Det at hun er et motstykke til de perfekte kroppene vi ser over alt på internett og sosiale medier er veldig bra! Tøft at hun tør å stå å danse i undertøy i butikkvinduet til Change. Det som ikke er så bra er at hun ikke klarer å bruke riktig størrelse på bh'er, og er derfor ikke god reklame for Change. Hun har skikkelig hengepupper selv med bh på, det er ikke pent. En god bh i riktig størrelse skal løfte bysten. Det gjør dessverre ikke bh'ene hun viser seg fram i. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FotbaIlflua skrev:

Helene er en dame som tør å by på seg selv. Det at hun er et motstykke til de perfekte kroppene vi ser over alt på internett og sosiale medier er veldig bra! Tøft at hun tør å stå å danse i undertøy i butikkvinduet til Change. Det som ikke er så bra er at hun ikke klarer å bruke riktig størrelse på bh'er, og er derfor ikke god reklame for Change. Hun har skikkelig hengepupper selv med bh på, det er ikke pent. En god bh i riktig størrelse skal løfte bysten. Det gjør dessverre ikke bh'ene hun viser seg fram i. 

Nei, hun «tør» å vise seg lettkledd. Som en som poserer i ViMenn feks. Hun oppleves ikke som hverken ærlig eller tøff i mine øyne. Desperate rop om oppmerksomhet koste hva det koste vil kalles det hun driver med.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, kahaki skrev:

Nei, hun «tør» å vise seg lettkledd. Som en som poserer i ViMenn feks. Hun oppleves ikke som hverken ærlig eller tøff i mine øyne. Desperate rop om oppmerksomhet koste hva det koste vil kalles det hun driver med.

Nå var dette et jobboppdrag, så det var vel ikke et desperat rop  om oppmerksomhet. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kahaki skrev:

Nei, hun «tør» å vise seg lettkledd. Som en som poserer i ViMenn feks. Hun oppleves ikke som hverken ærlig eller tøff i mine øyne. Desperate rop om oppmerksomhet koste hva det koste vil kalles det hun driver med.

Bloggere som lever av å eksponere seg selv og sitt privatliv antar jeg ønsker oppmerksomhet. Om de ikke ønsker oppmerksomhet, har de valgt feil yrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Nå var dette et jobboppdrag, så det var vel ikke et desperat rop  om oppmerksomhet. 

Alt hun viser, hvis hun er «blogger», er vel strengt tatt jobboppdrag?

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg igjen stusser over at hun hele tiden må poengtere at operasjonen ikke ble tatt for vektnedgang - for det kunne hun klart uten operasjon... Vel vel. Da hadde hun vel gått ned alle disse kg uten operasjon? Selv om man har gått ned mye tidligere, er det vanskelig å gjennomføre et så stort vekttap. Jeg tipper hun gjentatte ganger har prøvd uten å lykkes. Selv vil jeg ned 10-15 kg og synes det er skikkelig vanskelig. Det må jo bli lettere av å gjøre et inngrep som faktisk gjør det umulig å spise like mye og som gjør deg mye mindre sulten. 

Endret av cerruti
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, cerruti skrev:

Jeg må si jeg igjen stusser over at hun hele tiden må poengtere at operasjonen ikke ble tatt for vektnedgang - for det kunne hun klart uten operasjon... Vel vel. Da hadde hun vel gått ned alle disse kg uten operasjon? Selv om man har gått ned mye tidligere, er det vanskelig å gjennomføre. 

Hvorfor tok hun slankeoperasjon om det ikke var for å gå ned i vekt??

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Hvorfor tok hun slankeoperasjon om det ikke var for å gå ned i vekt??

Som hun selv sier,,,av helsemessige årsaker og vektnedgangen er bare en positiv 'side-effekt*....Men hun har sjelden vært mer kroppsfiksert enn nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Beatbox skrev:

Som hun selv sier,,,av helsemessige årsaker og vektnedgangen er bare en positiv 'side-effekt*....Men hun har sjelden vært mer kroppsfiksert enn nå!

Av helsemessige årsaker ja. Man tar en slankeoperasjon for å bli slank, fordi det er bedre for helsen å være normalvektig eller slank en å være kraftig overvektig. Jeg lurer på hva hovedeffekten av en slankeoperasjon er dersom vektnedgangen kun er en bi-effekt. Man kan jo ikke si at hovedeffekten er å få bedre helse, da bedre helse er en direkte konsekvens av vektnedgangen, ikke operasjonen.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Beatbox skrev:

Som hun selv sier,,,av helsemessige årsaker og vektnedgangen er bare en positiv 'side-effekt*....Men hun har sjelden vært mer kroppsfiksert enn nå!

Hvilken helsemessig effekt har en slankeoperasjon, hvis man ser bort i fra de som kommer med vektnedgang? Hvilke helsefordeler gir det å fjerne 85% av magesekken liksom? Bedre plass? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Rørleggerfrue skrev:

Hvilken helsemessig effekt har en slankeoperasjon, hvis man ser bort i fra de som kommer med vektnedgang? Hvilke helsefordeler gir det å fjerne 85% av magesekken liksom? Bedre plass? 

Det er kun det som kommer av vektnedgangen. Drage mener hun enkelt går ned, men sliter med å holde vekten. Vel, er ikke det det som gjelder for alle overvektige? Den jojo-slankingen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, cerruti skrev:

Det er kun det som kommer av vektnedgangen. Drage mener hun enkelt går ned, men sliter med å holde vekten. Vel, er ikke det det som gjelder for alle overvektige? Den jojo-slankingen. 

Enkelt går ned?? Den var god! Hun har slanket seg mye EN gang, og da på den usunne måten ved å spise altfor lite. Ikke rart man legger på seg igjen da. Hvem vil operere, med alle potensielle permanente bivirkninger om man kan slanke seg uten? Man legger på seg igjen etter slankeoperasjon også, om man ikke endrer livsstil. Det er det hun sliter med, hun klarer ikke å gjennomføre endringer lenge nok til at det blir en vane. Hodet er dessverre ikke med...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt med ryggvalk skriver hun under nyeste bilde på insta. Nei Helene det er normalt å ha på seg klær i rett str, så man IKKE får en slik ryggvalk.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...