Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Hvorfor lage nyhet av at noen gamer ?

Jeg mener hvem bryr seg ?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Litt på sidelinjen, men... Hvor er det blitt av mannen? Synes de er så fine sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skal hun vise pupper å kløft, så vææææær så snill kan hun skaffe seg bedre undertøy. Det er jo ikke løft eller hold i bhene hun bruker på Snap i dag. Hadde jo kunne vært litt penere med undertøy som holdt fordelene på plass. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprill
På 13.4.2019 den 18.20, MiniMjau skrev:

Skal hun vise pupper å kløft, så vææææær så snill kan hun skaffe seg bedre undertøy. Det er jo ikke løft eller hold i bhene hun bruker på Snap i dag. Hadde jo kunne vært litt penere med undertøy som holdt fordelene på plass. 

Hva har undertøy med gaming å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Må bare få det ut en plass.. de neglene der og blodprøvetaking. Oh my. Håper hun er innforstått med at om hun får seg jobb i helsevesenet så må de bort. Får helt noia av å tenke på alt som er under der. Takk for meg! 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på hva arbeidsgiver XXL synes om at hun bruker tid på å snappe derfra....   Undertøyet er helt uten hold,og dermed elendig reklame for Change.Og den sterke trangen til å poste selfier hele tiden,virker ganske "sykelig" på meg i hvertfall.Det er ikke bare neglene som burde bort om man skal jobbe i helsevesenet.Hun burde også tone ned hårfargen.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tutsi123 skrev:

Jeg lurer også på hva arbeidsgiver XXL synes om at hun bruker tid på å snappe derfra....   Undertøyet er helt uten hold,og dermed elendig reklame for Change.Og den sterke trangen til å poste selfier hele tiden,virker ganske "sykelig" på meg i hvertfall.Det er ikke bare neglene som burde bort om man skal jobbe i helsevesenet.Hun burde også tone ned hårfargen.

Fordi? 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt opptil flere som jobber på sykehus som har blått, rosa eller andre hårfarger. Hårfargen er vel ikke skadelig for noen? 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At undertøyet hennes ikke har noe hold er jo ikke så rart. Hun har jo gått ned masse i vekt, og vekta er fortsatt på vei nedover, så jeg synes det er litt for mye å forlange at hun skal bytte ut undertøy hele tiden. Av alle ting å klage på så synes jeg at akkurat det var unødvendig. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hjarte skrev:

At undertøyet hennes ikke har noe hold er jo ikke så rart. Hun har jo gått ned masse i vekt, og vekta er fortsatt på vei nedover, så jeg synes det er litt for mye å forlange at hun skal bytte ut undertøy hele tiden. Av alle ting å klage på så synes jeg at akkurat det var unødvendig. 

Vel,nå var ikke dette en klage men mer en konstantering av fakta.Når hun reklamerer for undertøy,og BH i den forbindelse ikke løfter brystene hennes så må det være lov å undres om dette er god reklame.Jeg har selv samme størrelse,og bruker BH som løfter både fordi det ser penere ut og ikke minst for å avlaste ryggen.Jeg er dog ingen reklameplakat for hverken undertøy eller noe annet,heldigvis.

Endret av tutsi123
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Birdo skrev:

Fordi? 

Ja si det.Det er mitt personlige syn for å bli tatt seriøst av alle pasientene man møter i løpet av en dag.Men hårfargen har selvsagt ingenting med hygiene å gjøre,slik neglene har i den sammenhengen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tutsi123 skrev:

Ja si det.Det er mitt personlige syn for å bli tatt seriøst av alle pasientene man møter i løpet av en dag.Men hårfargen har selvsagt ingenting med hygiene å gjøre,slik neglene har i den sammenhengen.

Om man ikke blir tatt seriøst av en pasient fordi man har fargerikt hår, da er det pasienten som har et problem. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Birdo skrev:

Om man ikke blir tatt seriøst av en pasient fordi man har fargerikt hår, da er det pasienten som har et problem. 

Mulig det,men ikke glem at man er der for pasienten ,og ikke omvendt.Enkelte yrker krever en mer nøytral stil.Sånn er det bare,take it or leave it.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Firestone skrev:

Jeg har møtt opptil flere som jobber på sykehus som har blått, rosa eller andre hårfarger. Hårfargen er vel ikke skadelig for noen? 

Nei, ingen grunn til å endre håret. 

Er ikke sånn at man nødvendigvis jobber med pasienter heller. Kan like greit jobbe på skrivestue osv. 

Endret av neiognei
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hjarte skrev:

At undertøyet hennes ikke har noe hold er jo ikke så rart. Hun har jo gått ned masse i vekt, og vekta er fortsatt på vei nedover, så jeg synes det er litt for mye å forlange at hun skal bytte ut undertøy hele tiden. Av alle ting å klage på så synes jeg at akkurat det var unødvendig. 

Det undertøyet hun la ut her i går (?) var ny. BHen var fin den, hadde passet perfekt til mine pupper. Men jeg har A-cup. Til henne var den overhodet ikke passende, alt for lite støtte og hold. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde trua på at Drage hadde forandret seg, og sluttet med det enorme kroppsfokuset. Men nei. Tilbake til samme, nesten enda verre. Pupper å rumpe i fokus til en hver tid, overdreven posering og generelt sykelig trang til å vise seg frem. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...