Gå til innhold

Tesla må forbys, livsfarlig bil etter alt som har skjedd med de de siste ukene


BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den typen biler, som alle andre typer biler, har en sjåfør bak rattet. Tesla har gjerne sjåfører som heller burde hatt 1. Opplæring på nytt i trafikkregler og ny førerprøve, 2. Sjåfører som kanskje heller burde vært busspassasjerer og fotgjengere. 

Altså å skylde på bilen når sjåføreren er problemet er å ha feilt fokus. 

Anonymkode: 4d2dc...ba3

Kan dessverre ikke upvote kommentaren din pga siste setningen der.. Jo, bilen er mye av problemet. Samme med audi og deres audioter.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AndreasBR skrev:

Et annet ekstremt stort problem med vibratorer som dette er batteriene.. Om en vibrator begynner brenne i en tunnel er det veldig vanskelig å få dette slukket, de må nesten bare la den stå og brenne..

nei, få disse radiobilene vekk fra veiene våre.. De fleste er tidligere audioter og kjører som det også.. 
Enten å finne i venstre felt eller i kollektivfelt, nærmest aldri i høyre felt i riktig hastighet.. 

Hva har du tenkt å kjøre i fremtiden du da? 😁

Anonymkode: f7e14...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AndreasBR skrev:

Kan dessverre ikke upvote kommentaren din pga siste setningen der.. Jo, bilen er mye av problemet. Samme med audi og deres audioter.. 

Når du i to av to innlegg bruker denne litt «småpinlige» karakteriseringen av et bilmerke og dets eiere så blir det både litt useriøst og folk tenker at her er det både issues og flere agendaer. Håper du skjønner det 😊

Anonymkode: f7e14...348

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du tenkt å kjøre i fremtiden du da? 😁

Anonymkode: f7e14...348

Bil? Om du tror bensin og diesel bli borte må du jo være av en spesiell sort... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når du i to av to innlegg bruker denne litt «småpinlige» karakteriseringen av et bilmerke og dets eiere så blir det både litt useriøst og folk tenker at her er det både issues og flere agendaer. Håper du skjønner det 😊

Anonymkode: f7e14...348

Javel? Du har vel aldri vært på veien enda og sett hvordan de kjører, eventuelt så er du en selv... 
Ingenting "småpinlig" med det.. Det er en god beskrivelse av deres sjåfører. eldioter og audioter.. En og samme rase... 

Argh så synd det er at det ikke er lov å kalle ut folk for å gjemme seg bak AB..  Der jeg tenker det er mest issues. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

On 3/13/2019 at 9:09 PM, jabx said:

Det har ikke noe med bremser å gjøre. Bilen fulgte stripene i veien, og på grunn av snø så så det ut som stripene svingte av, og bilen holdt på å følge dette i stedet for det som faktisk var veien.

Jeg mener å ha lest et sted at det har vært to tilfeller der Tesla-eiere mener at bilen ikke har bremset når de har tråkket på bremsepedalen. Trodde det var det det var snakk om. Tesla har visstnok et annet og mer sofistikert system enn andre elbiler, som bruker mer konvensjonelle bremsesystemer. Men dette har jeg ikke satt meg inn i.

Anonymkode: 0c8a2...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener å ha lest et sted at det har vært to tilfeller der Tesla-eiere mener at bilen ikke har bremset når de har tråkket på bremsepedalen. Trodde det var det det var snakk om. Tesla har visstnok et annet og mer sofistikert system enn andre elbiler, som bruker mer konvensjonelle bremsesystemer. Men dette har jeg ikke satt meg inn i.

Anonymkode: 0c8a2...495

De har regenerering. Som alle andre elbiler.

Anonymkode: 5d828...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har regenerering. Som alle andre elbiler.

Og alle elektriske rullestoler. Det fins også ei vanlig trommelbremse på dem, men den har jeg ennå ikke brukt på fem år.

Regenerering er altså ikke noe nytt og spennende som bare Tesla har.

Anonymkode: a4ca0...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører ofte bak disse trege tesla sjåførene som tror de eier veien. De må bremse ned til 20kmt over små humper.. også har de betalt 7 ganger så mye som min bil hvor jeg feier over humpene enkelt og bilen min tåler det kjempebra. Svingen min er bedre enn på de aller fleste nyere biler. Det eneste den ikke har er nyere teknologi og el-motor. 

Må le litt innimeg når folk velger å betale så mye penger også kan de ikke engang kjøre bil og følge trafikkreglene. For ikke å nevne om alle som stopper opp inne på parkeringen og blokkerer alle andre bak, bare fordi dem skal rygge parkere. Huff, da har man rett og slett mangel på respekt for andre sin tid. Det er altfor mange mennesker som aldri skulle hatt sertifikat.

Anonymkode: a39cb...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2019 den 23.40, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja hva med bremsing? Min bremser når den skal, ittno problem her i gården 

Hva med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2019 den 9.43, AnonymBruker skrev:

Tesla har gjerne sjåfører som heller burde hatt 1. Opplæring på nytt i trafikkregler og ny førerprøve, 2. Sjåfører som kanskje heller burde vært busspassasjerer og fotgjengere.

Hvor i all verden får du denne svadaen fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.3.2019 den 10.45, AndreasBR skrev:

Et annet ekstremt stort problem med vibratorer som dette er batteriene.. Om en vibrator begynner brenne i en tunnel er det veldig vanskelig å få dette slukket, de må nesten bare la den stå og brenne.. 

Ja, for brennende olje i tunneller har jo vært en suksess så langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2019 den 20.56, AnonymBruker skrev:

Jeg mener å ha lest et sted at det har vært to tilfeller der Tesla-eiere mener at bilen ikke har bremset når de har tråkket på bremsepedalen. Trodde det var det det var snakk om. Tesla har visstnok et annet og mer sofistikert system enn andre elbiler, som bruker mer konvensjonelle bremsesystemer. Men dette har jeg ikke satt meg inn i.

Anonymkode: 0c8a2...495

Ja, det har vært tilfeller med Tesla, som det har vært tilfeller med andre bilmerker. Det handler om vedlikehold, og at man for eksempel ikke skal vaske bilen og la den stå over natten uten å "kjøre inn" bremsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og alle elektriske rullestoler. Det fins også ei vanlig trommelbremse på dem, men den har jeg ennå ikke brukt på fem år.

Regenerering er altså ikke noe nytt og spennende som bare Tesla har.

Anonymkode: a4ca0...4bc

Hvem har påstått at regenerering er noe bare Tesla har? Vedkommende skrev faktisk:

"De har regenerering. Som alle andre elbiler."

Og "alle andre" tolker du altså til å bety "bare Tesla". LOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjører ofte bak disse trege tesla sjåførene som tror de eier veien. De må bremse ned til 20kmt over små humper.. også har de betalt 7 ganger så mye som min bil hvor jeg feier over humpene enkelt og bilen min tåler det kjempebra. Svingen min er bedre enn på de aller fleste nyere biler. Det eneste den ikke har er nyere teknologi og el-motor. 

Må le litt innimeg når folk velger å betale så mye penger også kan de ikke engang kjøre bil og følge trafikkreglene. For ikke å nevne om alle som stopper opp inne på parkeringen og blokkerer alle andre bak, bare fordi dem skal rygge parkere. Huff, da har man rett og slett mangel på respekt for andre sin tid. Det er altfor mange mennesker som aldri skulle hatt sertifikat.

Anonymkode: a39cb...7ae

Dette er litt merkelig. Det ene øyeblikket påstår Tesla-haterne at Teslaer alltid kjører for fort og aggresivt. I det neste påstår de at Teslaer alltid kjører for sakte og passivt.

Kanskje på tide at dere hatere bestemmer dere for en type hets, og ikke kommer med hets der dere direkte motsier dere selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jabx skrev:

Ja, det har vært tilfeller med Tesla, som det har vært tilfeller med andre bilmerker. Det handler om vedlikehold, og at man for eksempel ikke skal vaske bilen og la den stå over natten uten å "kjøre inn" bremsene.

Dette har aldri vært et problem på andre biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjører ofte bak disse trege tesla sjåførene som tror de eier veien. De må bremse ned til 20kmt over små humper.. også har de betalt 7 ganger så mye som min bil hvor jeg feier over humpene enkelt og bilen min tåler det kjempebra. Svingen min er bedre enn på de aller fleste nyere biler. Det eneste den ikke har er nyere teknologi og el-motor. 

Må le litt innimeg når folk velger å betale så mye penger også kan de ikke engang kjøre bil og følge trafikkreglene. For ikke å nevne om alle som stopper opp inne på parkeringen og blokkerer alle andre bak, bare fordi dem skal rygge parkere. Huff, da har man rett og slett mangel på respekt for andre sin tid. Det er altfor mange mennesker som aldri skulle hatt sertifikat.

Anonymkode: a39cb...7ae

Det er sånn alle burde parkere. Sikker på at du har sertifikat?

Anonymkode: 5d828...fc8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...