Gå til innhold

NRK's Sinnssykt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette vet du ingenting om! Hva vet du om de leier,  NAV kan hjelpe med det. Hva vet du om de (de to?) som kjørte bil, kanskje lånte en bil for anledningen?

Og forresten,  OM de eier bil og leilighet, hvorfor skulle de ikke det?

De er like mye verd de som både du og jeg.  De har like mye rett til tak over hodet og fremkomstmiddel i hverdagen de også. 

Anonymkode: 1fc67...35e

Så rart svar og ingen har kommentert? Folk er vel like mye "verdt", men ikke alle har like mye penger, det er vel naturlig å undres over hvor pengene kommer fra når personen har alvorlige diagnoser og ikke kan jobbe? Jo mer penger man har, jo finere bolig/bil kan man skaffe seg, og det er neppe relevant om vedkommende eier eller leier, det var vel standard/størrelse som virket påfallende. Ja, NAV sørger for livsopphold og nøkternt tak over hodet for dem som ikke kan skaffe det selv, og ikke bare for å leie bolig, de (eller kommunen) formidler startlån så man selv kan stå som eier. Tilogmed bil kan man få som "hjelpemiddel" om man fyller visse betingelser og søker om det. 

Anonymkode: 2bb45...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei! Det spiller vel litt på det man ble kalt før, Sinnsykdom ble mye av dette kalt før. Handler om å eie det litt.. akkutat som "Jævla Homo" tenker jeg

Anonymkode: 815d5...77d

Jeg har ikke sett på den serien, men sinnsyke er feil ord å bruke synes jeg. Jævla homo brukes vel ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Jeg har ikke sett på den serien, men sinnsyke er feil ord å bruke synes jeg. Jævla homo brukes vel ikke?

Jo, det er en serie på NRK som heter det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Luppa skrev:

Jo, det er en serie på NRK som heter det.

Åja, det visste jeg ikke, overraskende 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...