Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd


Skeivskank

Anbefalte innlegg

Jeg håper Severin stiller seg med Adrian og at de vinner som et par.
Fortell meg om det skjer, så skal jeg se finalen. 

Anonymkode: a4503...f89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper at seerene får stemme på finalen neste sesong. Det hadde vært gøy det!!!

Anonymkode: 61eed...755

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idiotisk sesong. 

De kaller det "Spillernes sesong", men de som faktisk har spilt der inne, er jo ikke i finalen en gang. Jeg hadde mye heller sett at Adrian, Henrik eller Thea var i den finalen. Dette er jo helt krise.

Mario og Sofie har jo fått hjelp av produksjonen hele veien, og vært så ekle, sjalu, irriterende og teite at det er ikke måte på. Og det skal liksom kvalifisere for "verdige vinnere"? 

Tror jeg boikotter både finalen og neste sesong hvis det skal fortsette sånn. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ssophie skrev:

Adrian får plassen til Severin. Han og Marthe vinner, og begge kaster kula på 300.000. Etter noen minutter får de vite at Adrian var kjappest. Kilde: https://www.msn.com/nb-no/nyheter/other/her-går-300-000-rett-i-bakken-han-knuste-den-kula-så-jævli-fort/vi-AAC5HPj

 

finale.jpg

Nå ble jeg lykkelig 😍 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, ssophie skrev:

Adrian får plassen til Severin. Han og Marthe vinner, og begge kaster kula på 300.000. Etter noen minutter får de vite at Adrian var kjappest. Kilde: https://www.msn.com/nb-no/nyheter/other/her-går-300-000-rett-i-bakken-han-knuste-den-kula-så-jævli-fort/vi-AAC5HPj

 

finale.jpg

Nå ble jeg lettet! Men hvorfor avslører msn.com dette? Trodde ikke at det var lov?

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det forklarer hvorfor de andre tre dro på tur!!! Håper han deler de resterende 200.000 med Thea!

Anonymkode: 74ad7...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Nå ble jeg lettet! Men hvorfor avslører msn.com dette? Trodde ikke at det var lov?

Anonymkode: 20c4f...0da

Det er garantert en tabbe. De har bare gjort videoen klar og publisert ved et uhell. Alle redaksjoner vet utfallet på forhånd, men de har selvsagt sperrefrist. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ssophie skrev:

Det er garantert en tabbe. De har bare gjort videoen klar og publisert ved et uhell. Alle redaksjoner vet utfallet på forhånd, men de har selvsagt sperrefrist. 

Imponerende hvordan Marthe tok tapet! Kan forestille meg at Mario ble flyforbanna for å ikke vinne finalen.

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Imponerende hvordan Marthe tok tapet! Kan forestille meg at Mario ble flyforbanna for å ikke vinne finalen.

Anonymkode: 20c4f...0da

Hun får jo dekka tapet sitt av Tix 😉

Anonymkode: b2c91...642

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, ssophie said:

Adrian får plassen til Severin. Han og Marthe vinner, og begge kaster kula på 300.000. Etter noen minutter får de vite at Adrian var kjappest. Kilde: https://www.msn.com/nb-no/nyheter/other/her-går-300-000-rett-i-bakken-han-knuste-den-kula-så-jævli-fort/vi-AAC5HPj

 

finale.jpg

Fantastisk! Adrian er en av de få jeg liker denne sesongen. Marthe virker søt som person, men er ikke en verdig PH-vinner.

Anonymkode: a4503...f89

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? Er det ikke andre gang resultatet lekkes før finalen?

Anonymkode: a329f...59c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du går igjennom IG storys og denne dukker opp 😅🤦‍♀️🤷‍♀️

 

Slipper å se finalen i morgen da👋🏽

3F87EA3E-213B-4229-A34C-B2E27BE1F7EA.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet vi hvorfor Adrian fikk plassen til Severin...? Trakk han seg eller bare ønsket at han skulle få den?

Anonymkode: c810b...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fortsatt like gøy å se episoden i morgen, selv om man vet hvem som vinner, gleder meg til å se trynene til Sofie og Mario når de forstår at slaget er tapt. 😂

Anonymkode: 8b583...e4c

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Hadde ikke tenkt å se finalen etter de siste dagenes tragedier, men nå ser det jo nesten ut som det kan bli bra likevel :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir fortsatt like gøy å se episoden i morgen, selv om man vet hvem som vinner, gleder meg til å se trynene til Sofie og Mario når de forstår at slaget er tapt. 😂

Anonymkode: 8b583...e4c

Ja! Kan tenke meg at Mario blir flyforbanna, og DET må jeg få med meg ❤️

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter dagens episode så tenkte jeg at jeg ikke orker å se finalen.....men etter de nyhetene som er kommet nå, så MÅ jeg se finalen. Trynet til Mario kommer til å være priceless.... 🤣

Anonymkode: 44134...207

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet vi hvorfor Adrian fikk plassen til Severin...? Trakk han seg eller bare ønsket at han skulle få den?

Anonymkode: c810b...602

Sofie og Severin skal forsvare at de er verdige å være i finalen, og juryen kan endre på de om de ikke mener de er verdige nok. Ser for meg Adrian blir stemt inn med flest stemmer (Jamilla, Adele, Thea og Bettina). Henrik og Tix når ikke opp når de som gjenstår å stemme kun er Fredrik og Tea K.

Anonymkode: 74ad7...a80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ssophie skrev:

Adrian får plassen til Severin. Han og Marthe vinner, og begge kaster kula på 300.000. Etter noen minutter får de vite at Adrian var kjappest. Kilde: https://www.msn.com/nb-no/nyheter/other/her-går-300-000-rett-i-bakken-han-knuste-den-kula-så-jævli-fort/vi-AAC5HPj

 

finale.jpg

Wohoooo!!!!!! nå ble jeg seriøst sykt glad. Håper han deler pengene med thea og jamilla! 

da ble det hvertfall en lykkelig slutt på denna sesongen. Alt i alt, den beste sesongen siden de bytta hotell :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...